Damn you autocorrect!

436BC726-F285-4FC8-B8C0-AA54132D02A9.jpeg
 
Skrev i ett inlägg: ”En dokumentär om en tjej som lever höstlöv och drömmer om att tävla dressyr på hög nivå.”

Höstlov! Nähä dumma autocorrect igen, hästliv skulle det stå!
 
Jädra autokorrect byter till ord den tycker jag borde skriva när jag trycker mellanslag. Irriterande när jag VET att jag skriver rätt och den envisas. Vet inte hur många ord jag lagt till i ordlistan men det hjälper inte. Fullständigt värdelös funktion det där.

Personen som uppfann den borde strypas långsamt.
 
Jädra autokorrect byter till ord den tycker jag borde skriva när jag trycker mellanslag. Irriterande när jag VET att jag skriver rätt och den envisas. Vet inte hur många ord jag lagt till i ordlistan men det hjälper inte. Fullständigt värdelös funktion det där.

Personen som uppfann den borde strypas långsamt.
Du borde kunna stänga av autocorrect i inställningarna :)
 
Jädra autokorrect byter till ord den tycker jag borde skriva när jag trycker mellanslag. Irriterande när jag VET att jag skriver rätt och den envisas. Vet inte hur många ord jag lagt till i ordlistan men det hjälper inte. Fullständigt värdelös funktion det där.

Personen som uppfann den borde strypas långsamt.
Byt till SwiftKey!
 
Min mamma skickade sms för några år sen: ”Nu är det detta som gäller fram tills jag får mina nya skinkor”

Skulle stå simkort, men jag fick såklart lov att fråga vart man kan beställa nya skinkor, jag skulle gärna vilja ha ett par i mindre storlek. 🤷🏻‍♀️🤣😂
 
Glömmer aldrig fast det var många år sen. Hade fått nytt jobb och erbjudande om att gå basutbildning. Av någon anledning kunde jag inte den föreslagna tiden och skulle maila min nya chef och tacka nej till basutbildningen, vilket min mobil snabbt ändrade till 'avsugningen'. Jag hann se det i sista sekunden innan jag skickade, men jag fick lite stresspuls där ett tag 🙈
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
174
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 444
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 943
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 603
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp