dansbyxor.

FadeAway

Trådstartare
Då min sambo fyller år är planen att köpa ett par byxor. Vi dansar ballroom.
Men vart tusan köper man sånt? Jag är nybörjare men sambon har dansat i sin ungdom. Men det funkar ju inte att fråga honom :angel:

Sv: dansbyxor.

Kolla Nilla Dancewear! Hon har butik i Lidköping men jag är säker på att hon säljer även över nätet!

Pernilla har inte allt ute i webshopen än.. prova att ringa och se om de har något! Annars vet hon säkert vart du får tag på det! :)
Nummer ska stå på hemsidan.. hon är supertrevlig!

Bor du nära Göteborg så finns ju Dansbutiken som ligger precis vid valand, de borde ju ha dansbyxor tror jag...

Nä det hade de inte och de syr bara upp i trikå.
Nilla hade inte heller men de rekomenderade dansshoppen i örebro. :laugh:

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 756
Senast: corzette
·
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
728
Senast: Gimlan
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
557
Senast: tara
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 417
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31