dator proffs! hjälp hitåt!!!!

MinIan

Trådstartare
Jag vet inte vad jag gjorde för fel :crazy:

Jag är ju med i ulvleken, skulle precis skriva ett inlägg då jag kommer åt en knapp kombination (måste det ha varit)
och hela allt blev så konstigt..
kolla bara på denna bilden.. som är kopierad ifrån ulvleken:
17844877.jpg



ja.. bilden blev som förstorad så ska jag kolla på sidans högra sida måste jag ta tag i rull listen där nere eller vad det kallas och dra den så jag ser ena sidan av sidan :p

hur återställer jag det??
 
Sv: dator proffs! hjälp hitåt!!!!

Blev bara texten större? :)
I webbläsaren, högst upp i fönstret:
View > Text Size > Medium(eller Normal).
 
Sv: dator proffs! hjälp hitåt!!!!

hm, ser nu att den där listen där uppe med verktyg också är borta... hur får jag tillbaka den då? för

för det är ju den som view finns.......?
 
Sv: dator proffs! hjälp hitåt!!!!

Hm, starta ett nytt fönster och se om det ser likadant ut. Har du IE 7, förresten?
 
Sv: dator proffs! hjälp hitåt!!!!

Testa att trycka F11 om du Internet Explorer, det tar bort och plockar fram "arkiv" menyraden
 
Sv: dator proffs! hjälp hitåt!!!!

vet ej vad jag har :angel:

men det är just på buke sidan som jag har såhär.. verkar det som.. så det kanske går om jag stänger ner denna sida, ska testa ^^
 
Sv: dator proffs! hjälp hitåt!!!!

ja, alltså.. då försvinner den blåa (där det står vad för sida man är inne på).. men arkiv raden finns fortfarande inte där :crazy:
 
Sv: dator proffs! hjälp hitåt!!!!

Höger klicka bredvid fönstermenyn, det gråa fältet längst ned där uppe och klicka i "Menyrad" så skall arkivmenyraden komma upp!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 696
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 956
Senast: jemeni
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
20 943
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp