Bukefalos 28 år!

Dator vägrar reagera på mus

Freakshow777

Trådstartare
Hejhej! Min bärbara dator vägrar reagera på musklick ibland, jag får klicka upp till tre gånger för att det ska hända något. Ena USB-jacket är sönder och går inte att använda, därför kan jag inte bara byta. Det är en lasermus. (Musplattan fungerar inte alls så det är mus som gäller). Frågan är vad fan jag ska göra? Jag har ingen annan mus så jag kan inte testa om det är musen eller datorn som är problemet.
 
Håller med @Mia_R det brukar vara batteriet när de börjar så.
Men det har du kanske redan provat?
Ingen smuts mellan knapparna så klicket inte registreras?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 790
Senast: Septicemia
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 438
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 962
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 352
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp