Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad är det för burk du har vet du det? Hur mkt minne du har, vad för cpu osv? Om jag får veta lite sånt kan jag säga om du kanske ska uppgradera lite. Men dina problem låter lite som underhållsproblem om det inte är en riktigt gammal skorv du har.
Jag skulle formatera C: och göra en ny installation, då ska du se att det blir bättre. Hämta hem dom senaste drivrutinerna, kan lösa mkt om du har nått kompatibilitets (hmmm stavas det så?) problem.
Jag brukar även rekomendera för dom som inte har så stor vana av datorer att installera Norton System Works. Där kan du enkelt genom en knapptryckning underhålla din dator, den fixar helt per auto alla enklare fel, snabbar upp din hårddisk osv, du får dessutom det bästa antivirus progamet på köpet (tycker jag).
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...