De nya anmälningslistorna???

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ghost
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 798

ghost

Trådstartare
Kan nån som begriper förklara för mig?

Förr var det betydligt enklare att begripa tycker jag.

Varför är inte det "nummer i ordningen" i listan det startnummer man får?

*suckar* Det var bättre förr, jag håller nog på att bli gammal... :eek:

Sv: De nya anmälningslistorna???

För att kuskarna inte ska vet vilket spår resp. häst fått innan det är bestämt att dom ska köra. En del kuskar är vidtalade på flera hästar och väljer den med bäst spår eller den bästa hästen helt enkelt.

Fast ja, det nya är lite tjorvigt.

Aha, det är ju iofs vettigt...

Men det blir ju ännu krångligare för en annan. :D

Det blir säkert lättare när vi har lärt oss :D och blivit vana med det... Jag tycker det är bra att listorna är klara redan en halvtimme efter anmälning, då ser man om man har kommit med i alla fall. Sämre är det att de tagit bort spårförbehåll. Vad tänkte de på:confused:??? Har redan sett ett x antal hästar som blir strukna från spå 8 och 12... Man kan ju fråga sig om det är regelrätta fel på dem allihop. Bättre då att någon med dåliga poäng får en chans att starta...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har ett vanligt banklån och en nära nog fullt utnytttjad kontokredit på banken, där båda har rätt pissig ränta, för att tala...
Svar
3
· Visningar
656
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: Grazing
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka