De små terrierskruttarna

SÄG INTE SÅ!! Hade passat perfa med en aktiv terrier att ha med till hästarna som vill ösa lite med den andra hunden. Kanske moffa på inkräktare som spatserar förbi.
Mamma röd verkar ju hur go' som helst. :love:

En terriserskrutt passar alltid perfekt :D

Natten har gått finfint och nu har de intagit frukost och tupplur pågår för fullt

52749955_2031031653684095_3092704618686185472_n.jpg


52483202_2031031630350764_7680353646483079168_n.jpg
 
Jag umgicks en del med ett skrutt, han flyttade in i en familj där det bodde två Irländska varghundar, gissa vem som bestämde vart skåpet skulle stå. :love:
 
Men HOPPSAN och grattis! Det var inte den snabba utveckling jag väntat mig när jag klickade. Så roligt och så SÖTA! :heart
 
Cirkus hur förlorade du din Dagmar, blev hon sjuk eller hade hon levt färdigt?

Hon blev sjuk :cry::cry:
Hon fick först diabetes och en tumörform som heter mastocytom (grad 2) tumören opererades bort - grad 2 metastaserar ibland. Diabetesen behandlade vi med insulin 2 ggr/dag (det var ok först men jobbigt mot slutet). Sen när hon fick juvertumörer ett år efter diabetesdiagnosen visste jag att vi inte kommer operera henne mer utan hon fick gå över regnbågsbron när det var dags. Hon blev lite drygt 10 år. Världens bästa hund som jag fortfarande saknar
 
Hon blev sjuk :cry::cry:
Hon fick först diabetes och en tumörform som heter mastocytom (grad 2) tumören opererades bort - grad 2 metastaserar ibland. Diabetesen behandlade vi med insulin 2 ggr/dag (det var ok först men jobbigt mot slutet). Sen när hon fick juvertumörer ett år efter diabetesdiagnosen visste jag att vi inte kommer operera henne mer utan hon fick gå över regnbågsbron när det var dags. Hon blev lite drygt 10 år. Världens bästa hund som jag fortfarande saknar
Åh lilla hjärtat. Så fruktansvärt jobbigt. Men ni fick 10 år. ❤️
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 075
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 019
Senast: Ajda
·
Skola & Jobb Jobbade tidigare på en avdelning i anslutning till ett större boende, lärde känna personer även på det boendet och fick många goa...
Svar
6
· Visningar
1 615
Senast: Emine
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 828

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp