Dee jost van Dyke 1158

L

LinneaFlod

Dee jost van Dyke 1158
Någon som vet hur avkommorna blir efter denna hingst? Har kollat runt en del och fastnade lite för honom men hittar ganska lite information.
Hur blir avkommorna i psyke och såg att han inte hade super på gångarterna, slår de igenom?
Om någon vet nåt bli jag glad för minsta svar :)
 
Sv: Dee jost van Dyke 1158

Jag har fött upp 3 föl efter honom, alla har haft mkt fint temerament med bra gång:)
 
Sv: Dee jost van Dyke 1158

Om jag inte blandar ihop det totalt så har jag en tvåårshingst i min hage som är efter honom.

Han är vacker ,högställd, kort i ryggen tycker jag, rör sig vackert i alla gångarterna och är mycket social och trevlig. Har rört sig trevligt hela tiden han har varit hos mig på sommarbete, både som ett- och tvååring, inte tappat gången som en del gör när de växer.

Tyvärr har jag ingen koll på mödrenet.
 
Sv: Dee jost van Dyke 1158

Okej :) tack så mycket jag ska fortsätta fundera på om det blir någon avkomma.
 
Sv: Dee jost van Dyke 1158

Jag fick en förra året, undan fullblodsmamma. Hingst med VÄLDIGT trevlig i temperamentet.
010_92609968.jpg
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 192
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 954
Senast: Hazel
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 084
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp