Jag har ofta roligt ihop med mina hästar. När de är glada och busiga så tycker jag också att det är roligt, t.ex. om jag galopperar fort på grusvägen och min knäppa häst bara öser på och det lyser ur ögonen på henne för att det är så skoj, eller om vi hoppar pinnar i skogen.
När jag rider dressyr och plötsligt inser att jag tycker det känns skitbra bara för att hästen går och tycker att han är så himla snygg och egentligen inte alls jobbar, då kan jag börja skratta (åt eländet?

)
Jag har också roligt på jobbet ibland, kollegorna skämtar och pratar om saker som ibland gör att man skrattat så mycket under en rast att man har ont i magen när man går tillbaka och jobbar. Ibland kan jag även skoja med patienter som 'är med på det' och då skrattar man ju ihop åt saker, vilket också är lite roligt.
Jag tycker mina katter är roliga när de får damp och tokar sig.
Jag har nog iofs ganska mycket barnasinne kvar eller vad man ska säga. Jag ogillar fulhumor, practical jokes, folk som slår sig-humor osv. men jag kan skratta och tramsa ganska mycket åt mindre seriösa saker.