Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du utgår från att det är drömkillen eftersom du själv tror att det är det som räknas. Sen utgår du från att hon skriver det som något hon attraheras av eftersom du själv antar att det är det är sådant som kvinnor attraheras av. Han antar antagligen samma sak och det är därför ni båda lär bli besvikna väldigt många gånger till i livet

Den arbeslöse eller lågutbildade killen kommer inte ha lika lätt att få till dejter som chefsläkaren eller doktoranden. Sen om det är det som räknas eller inte i slutändan är ju en annan femma.
 
Den arbeslöse eller lågutbildade killen kommer inte ha lika lätt att få till dejter som chefsläkaren eller doktoranden. Sen om det är det som räknas eller inte i slutändan är ju en annan femma.

Och den kroniskt sjuka tjejen som lever under existensminimum kommer inte heller ha lika lätt att dejta som den där peppiga tjejen med jättebra jobb.

Bitterhet gör en inte mer dejtbar oavsett
 
Jag söker en egenskap. Att gilla att diskutera vetenskap o dyl. Inte ett specifikt ämne utan som fenomen. En person som kan förstå och uppskatta att nörda in på forskning osv. Min erfarenhet säger att det är vanligare bland högutbildade, det är däremot inte en självklarhet. Liksom att det såklart finns personer med kort utbildning som gillar det.
Men precis som för er andra så får det ju bli nån slags sannolikhetslära i urvalet, så ja, universitet är plus i min bok. Men i fredags tex var jag på dejt med en som hade naturbruksgymnasium som högsta utbildning.
Utbildningsnivå är en faktor av många.
 
Och den kroniskt sjuka tjejen som lever under existensminimum kommer inte heller ha lika lätt att dejta som den där peppiga tjejen med jättebra jobb.

Bitterhet gör en inte mer dejtbar oavsett

Så är det ju.
Jag har dejtat två läkare, men ingen av dom var jag intresserad av att träffa igen. Däremot så ville jag gå på en andra dejt med en sjukskriven tjej.
Säger inte att utbildning är ointressant. Men det är intressant att se hur olika mkt man värderar det.
 
Ska fortsätta lite senare - ja! Har dessutom för mig att jag läst en intervju med henne där hon berättade att hon gett honom ytterligare en chans efter att filmjobbet var slut. Helt obegripligt, han är ju ett känslomässigt mähä!
Vi får diskutera när du är klar sen! Ingen jag känner har sett den så tänkte starta en tråd här sen :D.
 
Fick besök av en kille igår, vi skulle prata och spela tv-spel. Vilket vi gjorde också, men kollade även på film och han sov över. Massa hångel och superbra att prata med, så himla mysigt! Vet ej om han vill ses igen, men han åkte inte förrän typ 14 idag, så så hemskt kan han ju inte ha tyckt att det var iaf!
 
Började snacka med en tjej i november, sedan dess har vi träffats flera gånger, men lite på vänskapligt sätt. Suttit länge och snackat, men samtidigt har det varit något som känts som lite mer än vänskap, lite fler och längre kramar än vad jag är van vid när man "bara" är vänner. Samtidigt är hon lite "trasig" efter förra förhållandet, och rätt ensam. Igår blev det mat ute, och sedan hem till henne och kolla film, efter en halvtimme tog vi paus och drack te och snackade, skippade filmen sedan, till förmån för att fortsätta prata.
Flera gånger tidigare har hon krupit ihop mot mig för att få värme, igår inget undantag. Men så råkade det bli en puss, och ...
Så nu snurrar tankarna. Vad vill jag ha ut av den här relationen, var det något bra eller dåligt? Och allt sånt, och säkert lite till... Självfallet ska jag ju prata med henne också, men någon fason på mina tankar behöver jag ju först. :confused:
 
Fick besök av en kille igår, vi skulle prata och spela tv-spel. Vilket vi gjorde också, men kollade även på film och han sov över. Massa hångel och superbra att prata med, så himla mysigt! Vet ej om han vill ses igen, men han åkte inte förrän typ 14 idag, så så hemskt kan han ju inte ha tyckt att det var iaf!
Hur kom du i kontakt med den här killen? Via tinder ? Har ni träffats tidigare innan du bjöd hem honom? Eller var det första dejten?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
304
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 273
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 623

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp