Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha nu känns det som om du och jag är samma person! Jag funderar precis likadant!



Lunch-dejten avklarad och ja, tänk så olika det kan vara^^. Klickade inte alls från min sida :p men det kan man ju inte veta innan, alltid spännande att träffa nya personer iaf.

Haha, så många frågor, så få svar! :confused::p

Jag har tinder igång igen, har dock inte funnit något intressant ännu. Lutar trots det mot att jag skippar allt med garagekillen. Känner lite att jag orkar inte helt enkelt. Kommer bara ta en massa energi just nu. Får se hur det känns längre fram.
 
Jag ska träffa A imorgon. Han är så himla trevlig att hänga med.

Men. Jag är så trött på alla besvikelser. På något sätt. Mest andras besvikelser över att jag inte vill mer, vilket inte är mitt ansvar men jag är trött på det ändå. Det är den största anledningen till att jag är lite less på dejtandet just nu. Alla dessa besvikelser. Även om de absolut flesta av de dejter jag har varit på har varit trevliga.
 
Haha, så många frågor, så få svar! :confused::p

Jag har tinder igång igen, har dock inte funnit något intressant ännu. Lutar trots det mot att jag skippar allt med garagekillen. Känner lite att jag orkar inte helt enkelt. Kommer bara ta en massa energi just nu. Får se hur det känns längre fram.

Ja... :p

Hmm, ja jag har inte heller nån lycka på Tinder, men lite på gång på hp iaf kanske...

Men för min del så tror jag att jag fixar vara vän med S, frågan är om jag fixar va fwb utan att få känslor, men det tror jag egentligen.. tidigare har jag ju snarare haft motsatt problem så, dvs inte känt nåt för nån typ :p

Men vi får se, ska nog föreslå att vi typ går ut och äter eller nåt (neutral plats) och så får vi se hur vi känner, vi har ju inte setts IRL alls sen allt ändrades eller hur man ska säga...

Jaha, lunch-dejten hade skrivit såg jag bara en timme efter att vi sa hejdå och frågat om jag vill ses igen. Inget andas och känna efter där inte :p. Jag kommer skriva på nåt snällt sätt att det tyvärr inte klickade för mig känner jag.
 
Jag fick en like igår av en kille i samma bransch som mig, tyckte han såg bekant ut så tänkte det kunde vara en kollega. Matchade för kul, inte för att jag var speciellt intresserad. Han skrev direkt "hej, du är jättefin tycker jag". Jag svarade "Hej, är vi kollegor? Tycker du ser bekant ut". Han svarade inte utan tog bort matchningen. Idag såg jag honom i matsalen... Smidigt! Fattar mig inte på folk, kan man inte vara lite softare med saker än att avmatcha och sen ignorera för att man råkar matcha med fel person, om det nu var vad han kände
? Eller så var han intresserad av mig och blev stött för att jag inte visste vem han var, det har hänt mig förr nämligen (jättearbetsplats i kombo med kasst ansiktsminne).

Skrivit nån vecka med en kille som verkar sympatisk och har trevliga intressen. Han föreslog att vi skulle ses hemma och se på skid-vm ihop. Jag har setts på hemmaplan första gången med flera personer i fall där magkänslan varit 100% okej med det, så kände jag inte nu, så jag skrev att jag gärna ses ute första gången, och föreslog en sportbar. Då blev det lite gnäll om att det inte känns rätt att kolla på skidor bland massa ointresserat folk i pubmiljö, men han skulle tänka på saken. Där blev ju han mindre intressant.

Annars inte så mycket action. Blir nog inget med Hippiekillen, han är lite för flummig och nog inte så intresserad. Ska träffa Julflirten nästa helg, det blir mysigt.
 
Oj, nån blev visst lite bitter tror jag.. han svarade med bara ett ord; "detsamma" och blockade mig...^^
Om det är allt du har att gå på hur vet du då att han blev bitter? känns lite som att visst du gissade bara vilket väl är ok men nu spinner ni vidare ännu mer på en till början lite småvag gissning.
 
Är snöstorm här idag. Vill bara ligga i min soffa hela dagen 😑
Har valt outfit, bästis har godkänt.
Får lätt panik varje gång jag ska ha vanliga kläder på mig, lever livet i uniform eller ridkläder.
Tycker alltid det är jättesvårt att veta vad jag ska ha på mig 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
299
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 257
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
387
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 579

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp