Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bästis var här en stund tidigare. Jag öppnade i ridkläder och fick en anklagande blick. Sa att jag ska läsa fram till 15 och sen duscha. Klockan är 15.53, still in ridkläder 😂
Han kommer antagligen stanna här på vägen till jobbet och kolla hur det går 🙄
 
Köpenhamn har blivit permanent bannad från Tinder. Tydligen är det något i hans profil som anses tillräckligt normbrytande så det är stötande och då får man inte vara med och leka längre? Jättelöjligt!

Han har i alla fall lyckats få till en dejt nästa vecka, eller de ska träffas hemma hos henne så det blir nog lite ligga också. Känns finfint!
 
Köpenhamn har blivit permanent bannad från Tinder. Tydligen är det något i hans profil som anses tillräckligt normbrytande så det är stötande och då får man inte vara med och leka längre? Jättelöjligt!

Jag blev ju också bannad (av nån underlig anledning!)
Skittrist när det händer...
 
I fyra timmar var han här innan jag skickade ut honom. Säger ju det, folk vägrar åka härifrån 😂

Men det var trevligt! Vi pratade om allt och inget, slökollade på tv, klappade på Ruben och hånglade lite. Han var sugen på mer men var inte jobbig när jag avbröt, vettig kille!
Han är jättesöt men jag har lite issues med åldern och att han är så smal. Det får jag jobba lite med.
Han tyckte jag såg väldigt ung ut men det säger ju alla 😂
 
I fyra timmar var han här innan jag skickade ut honom. Säger ju det, folk vägrar åka härifrån 😂

Men det var trevligt! Vi pratade om allt och inget, slökollade på tv, klappade på Ruben och hånglade lite. Han var sugen på mer men var inte jobbig när jag avbröt, vettig kille!
Han är jättesöt men jag har lite issues med åldern och att han är så smal. Det får jag jobba lite med.
Han tyckte jag såg väldigt ung ut men det säger ju alla 😂
Hur många år är det mellan er? Om du vill säga, såklart :)
 
Jag blev ju också bannad (av nån underlig anledning!)
Skittrist när det händer...
Jag har blivit avstängd för att jag valde Nej på för många. Kom någon varning först och sen gick det inte att logga in. Nu har jag inte testat på länge då skiten bara får för sig jag är i Göteborg.
 
Hör och häpna, i morse när jag vaknade så hade Italienaren från i somras skrivit till mig på messenger! :o Tyvärr så är han fortfarande i Italien och får nog inte flytta tillbaks till Norge ser det ut för. Hans jobb hade erbjudit honom en tjänst i London dock, jag funderade lite halvt på att säga "Ja, kör, så hittar jag ett hästjobb i England så kan vi träffas igen!"... men jag lät bli :p

Har faktiskt ingen aning om varför han helt plötsligt fick för sig att skriva igen, men vi konstanterade att han var skyldig mig en kopp kaffe. :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
296
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 257
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
387
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 559

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp