Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner exakt samma. Jag är jätteosäker på om det är min grej och ville inte använda någon som försökskanin. Samtidigt så kommer jag ju inte heller komma någonstans om jag inte går på en dejt :cautious:.
Ja vad ska vi göra åt detta dilemma?
I en släng av "Det måste va fel på min tinder, jag får INGA matchningar" skaffade jag en månad tinder Gold, och insåg att det var ju inget fel på tinder, det är bara fel personer som drar höger på mig. Hade hundratals likes att plöja igenom, presentationslösa, osympatiska/tråkiga eller såna som uppenbart inte läst min pres utan nog sveper höger på allt. Men nu återstår det fyra stycken som verkar helt fantastiska och fina med grymt intressanta presentationer. Och de är tjejer naturligtvis... Får väl se om jag vågar matcha ändå och skriva nåt fjantigt och ärligt som skrämmer bort dem.
 
Ja vad ska vi göra åt detta dilemma?
I en släng av "Det måste va fel på min tinder, jag får INGA matchningar" skaffade jag en månad tinder Gold, och insåg att det var ju inget fel på tinder, det är bara fel personer som drar höger på mig. Hade hundratals likes att plöja igenom, presentationslösa, osympatiska/tråkiga eller såna som uppenbart inte läst min pres utan nog sveper höger på allt. Men nu återstår det fyra stycken som verkar helt fantastiska och fina med grymt intressanta presentationer. Och de är tjejer naturligtvis... Får väl se om jag vågar matcha ändå och skriva nåt fjantigt och ärligt som skrämmer bort dem.
Do it, vad har du egentligen att förlora? Du har mer att förlora på att inte göra det, ett nej kommer man över ganska fort men att gå att undra över "what if" är värre. Do it!

Som bisexuell själv och som sveper på tjejer så är jag helt ok med det ni undrar om så länge folk är ärliga :)Det är värre med alla tjejer som försöker få en intresserad bara för att sen i slutändan avslöja att det bara är för 3kant med pojkvännen.
 
Som vuxen har man bättre förmåga att låta det vara de besökandes beskymmer om inte jag har städat i mitt hem. Nu är mitt hem ignetligen mera en arbetsplats så drömmen och förhoppningen om att det ska bättra sig varteftersom får väl ge närign åt att stå ut med det tills dess det bättrat sig.

Jag syftade alltså på att det inte ens fanns sittplats, städa var liksom inte möjligt så det fick man strunta i :cautious:
 
Jag syftade alltså på att det inte ens fanns sittplats, städa var liksom inte möjligt så det fick man strunta i :cautious:
Jämna till bröten lite nödtorftigt ... - nåja hör heller inte till tråden, men kan se det framför mig. Jag lovar, riktigt så illa är det inte här!

Men nog har man fått det i ansiktet att jag bor konstigt osv - sagt av tjej som ändå verkade rätt öppensinnad och van att leva i olika miljöer. Man får sig en knäck och tänker att man kanske skulle lämna alla drömmar, bo i lägenhet och jobba jobba jobba.
Hamnar jag i att ge upp dessa drömmar ger jag nog upp att träffa någon med som det känns.
 
Ja vad ska vi göra åt detta dilemma?
I en släng av "Det måste va fel på min tinder, jag får INGA matchningar" skaffade jag en månad tinder Gold, och insåg att det var ju inget fel på tinder, det är bara fel personer som drar höger på mig. Hade hundratals likes att plöja igenom, presentationslösa, osympatiska/tråkiga eller såna som uppenbart inte läst min pres utan nog sveper höger på allt. Men nu återstår det fyra stycken som verkar helt fantastiska och fina med grymt intressanta presentationer. Och de är tjejer naturligtvis... Får väl se om jag vågar matcha ändå och skriva nåt fjantigt och ärligt som skrämmer bort dem.

Jag har också flera tjejer som dragit höger på mig. Vet inte varför allaär mycket längre bort än min radie. Hade i och för sig inte vågat matcha med em ändå :nailbiting:. Det är så utanför min confertzone. Jag hoppas att vi tar mod till oss tillslut!
 
Jag går lite mot strömmen, men det är för att jag utgår ifrån mig själv.
Jag skulle inte våga riskera mitt mående för en kille. Men du ska såklart göra det som känns bäst för dig. Alla är så olika.

Ja det är fasiken skitsvårt detta! :cautious: Nu har jag som sagt endå landat i det hela och kanske är dumt att starta upp något och riskera att det blir starka känslor för någon som det inte kommer bli mer med. Kanske bara bättre att låta det rinna ut i sanden, slöprata lite då och då bara.

Fast samtidigt så är det den första människan på länge som jag finner attraktiv nog på alla plan så att det är värt att ligga med. Och eftersom jag inte har så mycket tomt på schemat så kanske det ”bara” är det som funkar bäst, att ligga då och då, och då kan jag väll lika gärna göra det med nån jag matchar så bra med?

Jag kanske ska starta upp tinder igen och se vad alternativen är först ett tag innan jag beslutar mig för något. :up::D:p
 
Valpen verkar ha ledsnat på mig efter att jag dissade honom två gånger i helgen. Jag klandrar honom inte, hade antagligen blivit rätt less själv.

Dejten med chefen på torsdag står kvar. Men långt kvar och gott om tid att ändra sig.
Honom kan jag dock träffa på mitt stammishak vilket alltid känns bättre.

Sen är schemat fullt, även om jag skulle vilja kan jag inte träffa någon på tre veckor. Jobbar kväll eller så är det träningar. Ska ha en extra hund boeende hos mig som jag inte vill lämna ensam samt har problem med osäkerhet kring nya människor, inte läge att bjuda hem någon 😂

Skriver lite med trebarnspappan, inte för att det känns ett dugg aktuellt med dejt utan för att han är trevlig och jobbar ute på banan, intressanta diskussioner.

Tänker inte dra igång några nya så länge jag har fullt upp med annat.
 
Träffat en kille för kul, men han bor väldigt långt härifrån så tar ett tag tills vi ses igen.

Däremot har jag av en slump kommit i kontakt av en kille som är uppväxt i samma stad som jag gick i grundskola. Vi har ett gäng gemensamma vänner och flera av tjejerna i min högstadieklass var kär i honom O_o

Ska träffa honom om någon vecka för lite Netflix och ja, vem vet. Känns udda att komma i kontakt med någon man vetat om så pass länge men aldrig känt. Givetvis träffades vi via Twitter. Vi träffades alltså inte genom vänner eller så, visste inte ens att det var han först för att han har ett anonymt twitternick. Ofattbart att varenda en jag haft någon typ av sexuell relation med har jag träffat via Twitter :angel:
 
Idag svarade jag dejten (som avskrev mig som "förhållandematerial" men kunde tänka sig kk)
Jag svarade inte på hans fråga om jag kunde tänka mig det, men gick med på att träffas igen. Jag föreslog shuffle på lördag så får vi se var det leder. Det är en trevlig människa och sättet han skrev på gav honom faktiskt pluspoäng (även om jag fick en stukad stolthet 😛)

Väntan påbörjad. Räknar inte med svar förrän tidigast torsdag. 🙄
 
Jag var på shuffledate med alla hjärtans dag killen. Jag hade inga förväntningar på honom ikväll, bara att vi skulle ha kul. Jag var också lite skeptisk innan. För att han insisterade så på att betala sist och kyssen som kändes malplacerad. Tänkte att han ev skulle vara för på ikväll, men hade helt fel. Det blev ingen kyss och jag betalade när han inte märkte :D.

Jo en konstig sak var att han berättade att han hade ett barn i slutet av dejten. Jag tyckte han kunde sagt det på första dejten, eller helst innan. Men det verkade lite känsligt för honom. Det hade hänt när han var ung och hade förändrat hans liv. Så vi pratade lite om det. Jag vill egentligen inte dejta män med barn men gör ett undantag.

Han har så fint leende och ögonen är så vackra. Jag bara smälter när jag tittar på honom :love:. Känner nästan som fjärilar i magen.
Vi ska ses igen på middag hos honom på fredag. Då jävlar ska jag hångla upp honom :angel:!
 
Ja det är fasiken skitsvårt detta! :cautious: Nu har jag som sagt endå landat i det hela och kanske är dumt att starta upp något och riskera att det blir starka känslor för någon som det inte kommer bli mer med. Kanske bara bättre att låta det rinna ut i sanden, slöprata lite då och då bara.

Fast samtidigt så är det den första människan på länge som jag finner attraktiv nog på alla plan så att det är värt att ligga med. Och eftersom jag inte har så mycket tomt på schemat så kanske det ”bara” är det som funkar bäst, att ligga då och då, och då kan jag väll lika gärna göra det med nån jag matchar så bra med?

Jag kanske ska starta upp tinder igen och se vad alternativen är först ett tag innan jag beslutar mig för något. :up::D:p

Ja det är kanske en bra ide? Att dra ut på det så det svalnar lite hos dig och sen om du fortfarande verkligen känner för det träffa honom.
 
Ja det är fasiken skitsvårt detta! :cautious: Nu har jag som sagt endå landat i det hela och kanske är dumt att starta upp något och riskera att det blir starka känslor för någon som det inte kommer bli mer med. Kanske bara bättre att låta det rinna ut i sanden, slöprata lite då och då bara.

Fast samtidigt så är det den första människan på länge som jag finner attraktiv nog på alla plan så att det är värt att ligga med. Och eftersom jag inte har så mycket tomt på schemat så kanske det ”bara” är det som funkar bäst, att ligga då och då, och då kan jag väll lika gärna göra det med nån jag matchar så bra med?

Jag kanske ska starta upp tinder igen och se vad alternativen är först ett tag innan jag beslutar mig för något. :up::D:p

Haha nu känns det som om du och jag är samma person! Jag funderar precis likadant!

...varav en bor här och vi bestämde lunch-dejt imorrn! Snabbt marscherat!

Lunch-dejten avklarad och ja, tänk så olika det kan vara^^. Klickade inte alls från min sida :p men det kan man ju inte veta innan, alltid spännande att träffa nya personer iaf.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
351
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 514
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
402
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 280
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Varför så många hundar på rymmen?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp