Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkligen, jag såg ut såhär :confused: supporten var inte vidare hjälpsam heller, förklarade läget och visade även bilderna jag hade haft uppe..
En kompis blev också bannad utan anledning och hen va rätt säker på att supporten var en bot. Därav de ologiska svaren, kan också vara så att det fungerar likadant när man blir spärrad. Någon kanske anmäler och då stängs profilen ned automatiskt?
 
Utan anledning är det givetvis inte men jag tror att många bans är automatiserade så att t.ex. ett visst antal anmälningar inom viss tidsperiod leder till automatisk ban.
 
Trodde jag inte skulle ha sådan abstinens efter Tinder :P Har raderat mitt konto men inte tagit bort appen, och vill hela tiden klicka in och svepa ^^
På torsdag ska jag till samma stad som en av de jag pratade med innan jag raderade kontot bor. Vi flyttade över samtalet till Messenger och funderar på om jag ska fråga om han vill ta en fika. Hur många dagar innan tycker ni det är rimligt att fråga? Vill liksom vara lite lagom spontan, men inte vänta för länge utifall han får andra planer :o
 
Min dejt igår var super! Han kunde planera själv ;). Han hade letat vegetariska recept, köpt hem massa mat och även fixat efterrätt och frukost till mig. Nu sov jag inte över men gulligt av han.

Han är verkligen superfin och inget konstigt än :up:. Hånglet och sexet var väldigt bra och han tyckte om att mysa lika mycket som mig. Vi ska ses igen när vi får tid.
 
Ingen dejt denna vecka, skulle ev träffat en idag men fick lite konstiga vibbar av honom. Ingen lust att bara träffas för att, efter dejten förra lördagen :eek:.

Stör mig mer och mer på vad folk skriver och hur dem skriver, hur svårt är det att använda frågetecken när det är en fråga t.ex. ? :confused:
Osäker på om jag ens skulle vilja ha något seriöst förhållande just nu, men att ha någon att mysa och ha sex med vore ju trevligt!
 
Militären skrev idag igen (efter att ha dissat mig i fredags) ignorerade bara.

Skulle ju träffat snickaren, men orkar inte. For på gymmet och körde pb på löpbandet istället :D
Fick dock lite dåligt samvete, han hade gjort svampsoppa han tänkte bjuda mig på...

Var det inte militären som var en douch?
 
Fick inget, det kom bara upp ett felmeddelande när jag skulle logga in.
Om jag minns rätt så gick det inte att logga in och tror att de visade något felmeddelande då.

Men vad är det som gör att ni tolkar det som att ni är bannade då? :confused: Jag har periodvis haft jätteproblem med inloggningen på tinder, särskilt i början och alltid när jag har svag internetuppkoppling, och då står den bara och snurrar och sen kommer ett felmeddelande. När det varit som värst har det varit flera veckor innan det gått att komma in igen, men jag har aldrig tänkt tanken att min profil skulle vara bannad (och uppenbarligen är den ju inte det).
 
Men vad är det som gör att ni tolkar det som att ni är bannade då? :confused: Jag har periodvis haft jätteproblem med inloggningen på tinder, särskilt i början och alltid när jag har svag internetuppkoppling, och då står den bara och snurrar och sen kommer ett felmeddelande. När det varit som värst har det varit flera veckor innan det gått att komma in igen, men jag har aldrig tänkt tanken att min profil skulle vara bannad (och uppenbarligen är den ju inte det).

Jag googlade :)
Det stod nå siffror i själva felmeddelandet, som visst innebär att man är bannad enligt google och tinders support...

Stod aldrig och snurrade för mig, utan fick upp felmeddelandet ganska omgående.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
294
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 250
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
386
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 527

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp