Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså den här snubben är så himla lik mig så det är läskigt.
Vi natchar perfekt, allting är så bra och självklart. Även sexet var perfect match, hur ofta händer det första gången?
Ändå känner jag mig på något sätt totalt likgiltig.
Antingen är jag livrädd att det är lite för bra, eller så är jag död på insidan på riktigt 😒
Kärleken är nog inte så logisk att man alltid väjer att bli kär i rätt person. Så han kan vara hur rätt som helst ”på pappret” vilket gör att han är skön att umgås med. Men förälskelsen behöver ju inte komma för det.
 
Alltså den här snubben är så himla lik mig så det är läskigt.
Vi natchar perfekt, allting är så bra och självklart. Även sexet var perfect match, hur ofta händer det första gången?
Ändå känner jag mig på något sätt totalt likgiltig.
Antingen är jag livrädd att det är lite för bra, eller så är jag död på insidan på riktigt 😒
Du är bara lite gammal och trög i starten ;) kanske

Go with the flow och tänk inte sönder det braiga flowet. Blir det inget mer så är väl bra sex väldigt bra ändå?
 
Betyder inte att det inte kommer. Jag har varit förälskad typ 3 gånger i mitt liv varav 2 gånger när jag var tonåring. Så det räknas kanske inte. Eller så kommer det inte. Och då är det inte mycket att göra åt. Rådet är ju samma oavsett. Njut av stunden!

Helt sant och ett mycket bra råd.
Skrev och frågade om han vill ses ikväll och det ville han väldigt gärna.
 
V vill gärna vara hemma hos mig eftersom han gillar min lägenhet och Ruben, det gillandet är inte ömsesidigt än :p

Så ringde min hv och berättade att de ska tapetsera om i morgon så har slitit ner tavlor, gardiner, luftballonger och allt annat trevligt.
Nu är det mysfaktor noll 😂
 
Vad är det som har ändrat sig nu tänker du? Som skulle göra att du inte stör dig så mycket på honom?
Det undrar jag också för chansen fanns att göra det förr och det har vad jag vet varit avslutat från att man inte ville tills nu så det finns ingen möjlighet att uppleva någon förändring i personen.
 
Och jag är deppad.
Killen på hp som kunde tänka sig ett äventyr är så jäkla seg till att svara. Jag ville mest ha honom som tidsfördriv för att tänka på annat än kollegan, men det går ju sådär när han seeeg och inte kommer till skott att träffas igen.

Och kollegan, som jag pratar dagligen med, ofta från förmiddag till sen kväll, visar sig ha flickvän sen 1,5 år tillbaka....
Inte en gång under dessa 2-2,5 månderna vi har snackat har han nämnt henne, eller ens sagt något som indikerar på att där är en partner....
Och jag som just börjat erkänna för mig själv att jag nog har lite mer känslor för honom 😖

Helt klart inte min vecka detta...
 
Vi hängde fyra timmar även ikväll, verkar vara min gräns innan jag tycker det räcker och vill vara ensam :p
Så skönt att han kan åka hem och inte måste sova kvar!
Fast vi pratade om att ta sovmorgon någon dag och göra våfflor till frukost :D

Men väldigt trevligt, vi hittar hela tiden nya saker som vi har gemensamt.
Ruben var honom fortfarande på ignore dock, antagligen för att vi inte äter något.
Nu dröjer det några dagar tills nästa gång, jag jobbar, får hem andra hunden samt har massor i stallet och han har lite andra saker han ska göra. Skönt att han faktiskt har ett eget liv också.
 
Läkaren messade. Jag sa ju tack och hej till honom för en dryg månad sen, efter två dejter där han kändes too much. Han ville vara exklusiv från dag 1, tyckte att vi skulle vara romantiska och äta från samma tallrik etc.
Han har tänkt på mig tydligen. Jaha.

Idag ska jag träffa A. Fjärde dejten. Jag har aldrig dejtat någon så många gånger utan sex. Vi har bara setts på offentliga platser och det har inte ens varit nära nåt mer än en kram. Han skulle ha kommit hem till mig i lördags men blev sjuk.

Vi har så himla trevligt. Men jag vet inte om jag vill något mer än det. Jag måste väl ta upp det med honom framöver isf. Om jag kommer fram till att jag gärna ses som vänner.
 
Jag har alltså tagit bort mitt konto från Tinder men har kvar appen, får ca varannan dag en notis om att någon gillat mig, har jag alltså inte försvunnit egentligen? När jag klickar på appen är jag utloggad, och måste fylla i vissa uppgifter igen för att kunna börja använda appen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 470
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
400
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 251
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp