Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om ett par timmar kommer v hit. Jag hoppas det blir lika trevligt som sist.
Men jag har problem att hantera känslan att känna mig som barbappa i jämförelse med honom 😒
Jag har ju i princip bara dejtat bredaxlade, hyfsat bitiga män.
Är normalviktig enligt bmi, småtjock enligt mig själv och en jätte i jämförelse med honom.
Jag vet att det är sjukt ytligt men det är svårt.
 
Om ett par timmar kommer v hit. Jag hoppas det blir lika trevligt som sist.
Men jag har problem att hantera känslan att känna mig som barbappa i jämförelse med honom 😒
Jag har ju i princip bara dejtat bredaxlade, hyfsat bitiga män.
Är normalviktig enligt bmi, småtjock enligt mig själv och en jätte i jämförelse med honom.
Jag vet att det är sjukt ytligt men det är svårt.
Försök att inte lägga dina värderingar i hans - förutom då att det är till att skaka av sig ett och annat som egentligen bara är fånigt, även om det kan vara nog så svårt det med givetvis.
 
Om ett par timmar kommer v hit. Jag hoppas det blir lika trevligt som sist.
Men jag har problem att hantera känslan att känna mig som barbappa i jämförelse med honom 😒
Jag har ju i princip bara dejtat bredaxlade, hyfsat bitiga män.
Är normalviktig enligt bmi, småtjock enligt mig själv och en jätte i jämförelse med honom.
Jag vet att det är sjukt ytligt men det är svårt.

Vanesak, tror jag! Jag har oftare dejtat mindre killar och känt mig bekväm med det, och när jag träffade sambon så tyckte jag att han var en jätte. Jag kommer ihåg hur jag bara kunde titta på honom ibland och tycka att han var helt enorm på sina 190, som egentligen inte är helt ovanligt. Kände mig som en liten tesked när vi skedade. Men idag känns det helt normalt och jag tänker aldrig på det. Likväl som jag aldrig tänkte på att jag blev längre än mitt ex med klackar.
 
Om ett par timmar kommer v hit. Jag hoppas det blir lika trevligt som sist.
Men jag har problem att hantera känslan att känna mig som barbappa i jämförelse med honom 😒
Jag har ju i princip bara dejtat bredaxlade, hyfsat bitiga män.
Är normalviktig enligt bmi, småtjock enligt mig själv och en jätte i jämförelse med honom.
Jag vet att det är sjukt ytligt men det är svårt.

Säger som @Voeux att det är en vanesak! Hade en dejt för många år sen som var nästan lika lång som jag (170) men mycket petite, påminde om en älva av något slag. Kände mig i början som ett träsktroll men det gick över.
 
Vanesak, tror jag! Jag har oftare dejtat mindre killar och känt mig bekväm med det, och när jag träffade sambon så tyckte jag att han var en jätte. Jag kommer ihåg hur jag bara kunde titta på honom ibland och tycka att han var helt enorm på sina 190, som egentligen inte är helt ovanligt. Kände mig som en liten tesked när vi skedade. Men idag känns det helt normalt och jag tänker aldrig på det. Likväl som jag aldrig tänkte på att jag blev längre än mitt ex med klackar.

Så är det säkert.
Han är en bra bit längre än mig, men de flesta har ju varit runt 190 cm så han känns inte så lång trots att jag är 163 cm lång själv.
Jag är ju inte petite, även om jag skulle banta ner mig kommer jag fortfarande vara bredaxlad och "stor"
Är antagligen bra mycket starkare också, det känns konstigt. Men som bästis sa, jag är starkare än honom också :p
 
Så är det säkert.
Han är en bra bit längre än mig, men de flesta har ju varit runt 190 cm så han känns inte så lång trots att jag är 163 cm lång själv.
Jag är ju inte petite, även om jag skulle banta ner mig kommer jag fortfarande vara bredaxlad och "stor"
Är antagligen bra mycket starkare också, det känns konstigt. Men som bästis sa, jag är starkare än honom också :p

Det ÄR svårt att släppa traditionella könsroller, men min erfarenhet är att det oftast är svårare i början när man liksom nojjar över det och är ovan, än när man faktiskt är i situationen sedan och det faller sig rätt naturligt.
 
Det ÄR svårt att släppa traditionella könsroller, men min erfarenhet är att det oftast är svårare i början när man liksom nojjar över det och är ovan, än när man faktiskt är i situationen sedan och det faller sig rätt naturligt.

Han kanske kan skola om sig till ninja :laugh:
Jag ska ge det en ärlig chans iaf. Han tycker om mig, jag tycker om honom, han tycker om Ruben och Ruben tycker om när han åker hem.
 
Alltså den här snubben är så himla lik mig så det är läskigt.
Vi natchar perfekt, allting är så bra och självklart. Även sexet var perfect match, hur ofta händer det första gången?
Ändå känner jag mig på något sätt totalt likgiltig.
Antingen är jag livrädd att det är lite för bra, eller så är jag död på insidan på riktigt 😒
 
Alltså den här snubben är så himla lik mig så det är läskigt.
Vi natchar perfekt, allting är så bra och självklart. Även sexet var perfect match, hur ofta händer det första gången?
Ändå känner jag mig på något sätt totalt likgiltig.
Antingen är jag livrädd att det är lite för bra, eller så är jag död på insidan på riktigt 😒
Eller så tar det tid innan du vaknar till ordentligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 468
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
399
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 250
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp