Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick ett meddelande

"hej, undrar har du någonsin chattat med någon och sedan bara helt plötsligt blivit ignorerad?
jag har de vi var överens om ganska mycket trodde vi skulle få till en träff men nu helt plötsligt svarar inte kvinnan när hon loggar in och jag klickar på hennes profil för att skicka nytt meddelande loggar hon ut...- Fejkprofil eller vad ska jag tro?"

Jag svarar
"Ja och varför frågar du mig det?
Troligtvis har hon väl kommit på att hon inte är intresserad av dig."

Han skriver
"Tänkte bara om du vart med om de... om hon inte är intresserad efter vi skickat några meddelanden tar de inte många sekunder att skriva de å skicka, vafan är detta för sida egentligen? där killar -inte godtar ett nej från en hetero... Å bara tonen i dom flesta meddelanden man får sheesh, ingen nämnd ingen glömd..."


Så himla udda om än inte helt ovanligt att försöka ta kontakt med någon genom att gnälla på andra. :meh:

Offerkofta, så oattraktivt.
 
Jag fick ett meddelande

"hej, undrar har du någonsin chattat med någon och sedan bara helt plötsligt blivit ignorerad?
jag har de vi var överens om ganska mycket trodde vi skulle få till en träff men nu helt plötsligt svarar inte kvinnan när hon loggar in och jag klickar på hennes profil för att skicka nytt meddelande loggar hon ut...- Fejkprofil eller vad ska jag tro?"

Jag svarar
"Ja och varför frågar du mig det?
Troligtvis har hon väl kommit på att hon inte är intresserad av dig."

Han skriver
"Tänkte bara om du vart med om de... om hon inte är intresserad efter vi skickat några meddelanden tar de inte många sekunder att skriva de å skicka, vafan är detta för sida egentligen? där killar -inte godtar ett nej från en hetero... Å bara tonen i dom flesta meddelanden man får sheesh, ingen nämnd ingen glömd..."


Så himla udda om än inte helt ovanligt att försöka ta kontakt med någon genom att gnälla på andra. :meh:

Men jösses!

Han får väl skaffa sig en kompis och vräka ur sig sin bitterhet på istället :cautious:.
 
Köpenhamn hade sex med en annan för första gången igår. Jag var jättepepp och tyckte nog att det skulle bli lika spännande som han. Men helt plötsligt, vid den tiden vi brukar ringa och säga god natt, så kändes allt plötsligt skitjobbigt. Varför var han kvar så länge? Var hon så bra? Bättre än mig? Bättre på DET sättet? Jag har sett vad hon har skrivit, det är en mycket skärpt människa och jag vet att han blev imponerad. Jag fick ordning på tankarna rätt fort men kände mig väldigt olustig ändå. Var inte säker på om det bara var trötthet (blir alltid lite sorgsen när jag är trött) så jag väntade till eftermiddagen idag innan jag ”bekände” och det gjorde att allt kändes mycket bättre. Han berättade att det var lite lustigt för honom också, att han tänkt mycket på mig när han var med henne, och att han var rädd för att jag skulle ångra mig och att jag skulle dra mig undan.

Men detta är det dåliga. Det mesta är faktiskt bra. Han lärde sig lite nytt, och när jag fått sova och är i ett bättre läge så ska jag pumpa honom på detaljer :).
 
Köpenhamn hade sex med en annan för första gången igår. Jag var jättepepp och tyckte nog att det skulle bli lika spännande som han. Men helt plötsligt, vid den tiden vi brukar ringa och säga god natt, så kändes allt plötsligt skitjobbigt. Varför var han kvar så länge? Var hon så bra? Bättre än mig? Bättre på DET sättet? Jag har sett vad hon har skrivit, det är en mycket skärpt människa och jag vet att han blev imponerad. Jag fick ordning på tankarna rätt fort men kände mig väldigt olustig ändå. Var inte säker på om det bara var trötthet (blir alltid lite sorgsen när jag är trött) så jag väntade till eftermiddagen idag innan jag ”bekände” och det gjorde att allt kändes mycket bättre. Han berättade att det var lite lustigt för honom också, att han tänkt mycket på mig när han var med henne, och att han var rädd för att jag skulle ångra mig och att jag skulle dra mig undan.

Men detta är det dåliga. Det mesta är faktiskt bra. Han lärde sig lite nytt, och när jag fått sova och är i ett bättre läge så ska jag pumpa honom på detaljer :).

Jag känner igen det där med tröttheten. Jag blir likadan och kan strula till min egna känslor jättemycket.

Hoppas du får en bra känsla igen när du är utvilad ❤
 
Alltså jag vet inte om det bara är här (Dalarna) men det KRYLLAR av skidåkare på Tinder, och har gjort i månader så det beror inte enbart på Vasaloppet! :p Det är antingen skidåkare, bakåtslickat hår på en flådig båt, eller fluga och champagne. Och jag är chockad! Är det det som finns att välja på, och vart håller dom hus irl, eller är det bara Tinderfejkat?

Jag har inget emot dessa, alla har sina intressen, men jag är bara så förvånad att 10 av 11 åker längdskidor och verkar jättesportiga! Och det där med champagne är INTE min grej! Bor i en liten håla ute på landet, oftast hö och spån i hela bilen, stallkläderna hänger framme i hallen och det går att köpa fint hembränt hos grannen typ (Inte riktigt, men ni förstår). Och enda motion jag får är lite lufs i skogen på hästen, eller lunka med vovven.

Jag känner verkligen hur läskig och otäck jag skulle vara för dessa människor! :angel::p Jag skulle ju ALDRIG göra en högerswipe på nån sån här, just för att ”det är inte dig det är fel på, det är mig” :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
362
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 891
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
408
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 629
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp