Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja ha då var den dejting cykeln slut, Ska man hård köra på tinder eller HP ell bara stå i baren. Jag börjar bli lite less på att stå i baren.

Man får väl försöka komma på något.
 
Jag vet inte om det är fel i min hjärna/jag är för mobilberoend eller vad, men jag stör mig på att hjärta-killen svarar på varje mess efter 3h. Alltså alltid! Jag förstår att man ibland tar lång tid på sig och ibland svarar på en gång, men med honom är det alltid samma. Hur svårt kan det vara att åtminstone någongång svara lite snabbare. Jag menar det är ju inga långa avancerade meddelanden direkt :grin:.

Min tanke är att han kör något slags spel. Typ "jag vill inte svara för fort för jag vill visa att jag är såååå upptagen."

Jag blir mest ointresserad när killar håller på så :down:.
 
Jag vet inte om det är fel i min hjärna/jag är för mobilberoend eller vad, men jag stör mig på att hjärta-killen svarar på varje mess efter 3h. Alltså alltid! Jag förstår att man ibland tar lång tid på sig och ibland svarar på en gång, men med honom är det alltid samma. Hur svårt kan det vara att åtminstone någongång svara lite snabbare. Jag menar det är ju inga långa avancerade meddelanden direkt :grin:.

Min tanke är att han kör något slags spel. Typ "jag vill inte svara för fort för jag vill visa att jag är såååå upptagen."

Jag blir mest ointresserad när killar håller på så :down:.
Eller så är ni olika på den punkten, helt enkelt? Det måste ju inte vara spel. Han kanske hör till de kloka personer som bestämt sig för att inte ryggmärgsreagera på varje pip. Jag önskar att jag vore sån.
 
Samtidigt så håller jag med, att någon meddelar att det inte är intressant med en fortsättning är inte för mycket begärt.

Fast är man skyldig någon det när man typ skrivit några meningar och det känns som att mycket dör ut, jag tycker inte riktigt det.
Jag har varit med om att en blivit väldigt upprörd och försökt övertyga mig om att ses när jag förklarat att jag tror vi är lite för olika och att jag inte ser någon mening med att ses.
 
Alltså jag vet inte om det bara är här (Dalarna) men det KRYLLAR av skidåkare på Tinder, och har gjort i månader så det beror inte enbart på Vasaloppet! :p Det är antingen skidåkare, bakåtslickat hår på en flådig båt, eller fluga och champagne. Och jag är chockad! Är det det som finns att välja på, och vart håller dom hus irl, eller är det bara Tinderfejkat?

Jag har inget emot dessa, alla har sina intressen, men jag är bara så förvånad att 10 av 11 åker längdskidor och verkar jättesportiga! Och det där med champagne är INTE min grej! Bor i en liten håla ute på landet, oftast hö och spån i hela bilen, stallkläderna hänger framme i hallen och det går att köpa fint hembränt hos grannen typ (Inte riktigt, men ni förstår). Och enda motion jag får är lite lufs i skogen på hästen, eller lunka med vovven.

Jag känner verkligen hur läskig och otäck jag skulle vara för dessa människor! :angel::p Jag skulle ju ALDRIG göra en högerswipe på nån sån här, just för att ”det är inte dig det är fel på, det är mig” :rofl:

Det är de sportiga stockholmarna som har skidsemester säkert :p även om väl skidbilder inte är så ovanligt i Dalarna, så är väl båt och champagne inte så vanligt.
 
Har en dejt ikväll, första efter den skumma dejten för 2 helger sedan, så det kan förhoppningsvis inte bli värre än det :o.
Han verkar iaf normal, verkar ganska sportig och gillar friluftsliv :). Det krävs tydligen en brasilianare för att hitta en kille i Stockholm som gillar att vara ute i skogen :laugh:. Är 3:e Sweco konsulten jag går på dejt med, bättre att dejta personer på konkurrerande företag tänker jag :angel:.
 
eeeessh!
Jag är jättedejtingsugen men lyckas inte matcha med någon vettig och sen få till en dejt- så himla trååk.

Borde egentligen lägga till nya bilder också, eftersom jag gått från midjelångt till axelkort hår, eller vad sägs?
Behöver man ens varna? känns så ytligt att ta det på tal - jag ser ju fortfarande ganska lik ut!
Jag hade inte brytt mig om att lägga upp en ny bild, men kanske nämna det Innan en dejt så det blir lättare att känna igen dig.
Jag håller lite med myblackcat, inte lägga till en bild pga utseendet så, utan mer för att ha något att gå på när man ska ses. Hade jag matchat med någon med midjelångt hår hade jag nog letat efter det i en folkmassa :)
 
Jag håller lite med myblackcat, inte lägga till en bild pga utseendet så, utan mer för att ha något att gå på när man ska ses. Hade jag matchat med någon med midjelångt hår hade jag nog letat efter det i en folkmassa :)

+andra
tack för input!
Får nog se till o nämna det, om jag nu nån gång lyckas ordna med dejt..
Poserar inte för bilder, men får uppdatera när jag har någon ny bild med det kortare håret (vilket jag :love::love: )
 
Fast är man skyldig någon det när man typ skrivit några meningar och det känns som att mycket dör ut, jag tycker inte riktigt det.
Jag har varit med om att en blivit väldigt upprörd och försökt övertyga mig om att ses när jag förklarat att jag tror vi är lite för olika och att jag inte ser någon mening med att ses.

Jag brukar bara sluta svara eller unmatcha om jag inte klickar i text med någon. Man har ju inte ens setts ännu.
Jag föredrar att någon slutar svara mig än att hen ska förklara varför hen inte vill ses. Jag tar det inte personligt alls.
 
Fast är man skyldig någon det när man typ skrivit några meningar och det känns som att mycket dör ut, jag tycker inte riktigt det.
Jag har varit med om att en blivit väldigt upprörd och försökt övertyga mig om att ses när jag förklarat att jag tror vi är lite för olika och att jag inte ser någon mening med att ses.
Nej, inte efter några meningar, har jag skrivit det? Däremot om man skrivit mycket och även ev redan träffats, att då läsa men inte svara tycker jag är fult.
 
Nej, inte efter några meningar, har jag skrivit det? Däremot om man skrivit mycket och även ev redan träffats, att då läsa men inte svara tycker jag är fult.
Nej det skrev du inte, men jag förstod inte att du syftade på att när man redan träffats.
Det håller jag med om, att om man träffats och någon hör av sig kan man iaf svara och säga att man inte är intresserad om så är fallet.
 
Gud, hittade just min bästis kille på tinder...
De har ganska nyligt sagt att de ska vara dom, han sa att han skulle ta bort den.
Gah!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 429
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 152
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp