Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han jag chattar med nu har landat i Sverige igen efter att ha spenderat julen utomlands, får se om jag hinner med en träff innan jag åker till hufvudstaden för att fira nyår!
Åker lite tidigare, redan i helgen, för att se ett band spela. Ser på eventet på FB att ett av mina ”ragg” är intresserad, hoppas han dyker upp och att jag kan få lite hångel ^^
 
Jag önskar att @Singoalla kunde titta in i tråden, bara för att säga hej.

Härligt med en dejt @Tranan !

Jag ska åka hem till sexologen på fredag. Vi pratade i telefon en sväng på kvällen nu och det kändes bra. Och så kommer ju J på eftermiddagen imorgon. Det blir trevligt. Undrar vad han tänker sig om det.

Hon är nog mest aktiv under ett nytt nick och jag vet inte hur känsligt det är att sammankoppla? Jag kan skriva ett PM så får vi se :)
 
Jag är på semester men har fortfarande daglig kontakt med både spanjoren och vegetarianen. Särskilt spanjoren skriver mycket. Hoppas på att träffa båda igen när jag kommer hem.

Brukar ha tinder på när jag är bortrest, men har verkligen ingen lust denna resa. Jag kommer förmodligen träffa han jag hånglade med förra nyår i år igen, men är inte intresserad. Han är snygg men macho som alla andra här. Är så trött på sånt!
 
Skriver ett inlägg så jag hittar tråden igen. :angel:

Har fortfarande inte tid för dejting, men önskar mig någon att hångla med på nyår.... Så min bästis och jag letar en bra fest eller uteställe med snygga singla killar. ;) Inte helt enkelt då de flesta i våran ålder har barn som dom firar med... :meh:

Bästis säger att hon ska koppla ihop mig med ett ex till en annan av hennes kompisar (hm det blev komplicerat). Han är ung och snygg och har 3 hästar. :love: Men mycket tveksamt om hon kommer lyckas... :rofl:
 
Mina vänner på jobbet tycker inte att jag dejtar tillräckligt (aka jag är inte tillräckligt uppmärksam på andras flörtande, läs: fullkomligt blind för det tydligen) så det jobbas tydligen med ett prospekt med tillhörande intresseanmälan, om mig för att skilja ut lämpliga kandidater. Det ska finnas tillgängligt vid alla tillfällen vi är ute bland folk är tanken, jag tänker att det kan ju inte bli sämre än nu så!
Jag 😍 mina kollegor.
 
Happy Pancake, vilken j-kla uppenbarelse alltså! :love:

Söker folk i åldersspannet 21-31 år, främst typ 24-29 år. Har sedan tidigare haft Tinder, men där upplevt att de flesta som matchat varit i den yngre delen av åldersspannet och/eller tämligen omogna och allt annat än vältaliga för in ålder. :yuck: Fick då tips om HPC, och herregud vilken uppenbarelse! :love: Det verkar finnas ett seriöst intresse från folk i 25-30 års åldern, 99% är vältaliga och så otroligt mogna och seriösa att skriva med, vilken befrielse! :love:
 
Happy Pancake, vilken j-kla uppenbarelse alltså! :love:

Söker folk i åldersspannet 21-31 år, främst typ 24-29 år. Har sedan tidigare haft Tinder, men där upplevt att de flesta som matchat varit i den yngre delen av åldersspannet och/eller tämligen omogna och allt annat än vältaliga för in ålder. :yuck: Fick då tips om HPC, och herregud vilken uppenbarelse! :love: Det verkar finnas ett seriöst intresse från folk i 25-30 års åldern, 99% är vältaliga och så otroligt mogna och seriösa att skriva med, vilken befrielse! :love:

Där träffade jag min sambo. Och en mycket god vän träffade sin fru där.
HPC har potential! :up:
 
Gaah! För första gången sen separationen ( lite mer än 2 månader sen) så känner jag mig ensam 😮

Annars lite uppdatering, jag träffar fortfarande 'äventyr 2' ca två gånger i veckan när jag inte har barnen. Det jag skrev sist om att jag ev började få mer känslor för honom vet jag inte riktigt var det kom ifrån (pms/hormoner skyller jag på 😇) så är det i varje fall inte, och lär aldrig bli. Fasiken, jag hade blivit galen på människan om vi träffats mycket mer än vad vi gör nu 😂

Kollegan som vi dryftade för ett tag sedan såg jag till att få på whatsapp. Och har snackat ett par timmar där varje kväll sen dess 😁 jag har dock mina regler (för mig själv) klara - jag kommer inte säga eller göra något 'olämpligt' innan han gjort det - han måste alltså ta första steget... Och som det känns nu lär det aldrig hända - tvivlar på att han skulle våga det 😂 moment 22, men ja, så får det vara ett tag nu 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
307
Senast: VLMF
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 700
Senast: lingonben
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 031
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp