Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstår det, Jag sitter på nålar för ett svar på meddelandet jag sände för två timmar sen.
Vill inget annat är ha ett svar men man får vänta! :o:D

Inte jag. Även om man alltid hoppas på svar.
Vet om att någon kan sluta svara närsomhelst och att det är högst sannolikt också.
Däremot har man skrivit ett tag fram och tillbaka och man vet att hon brukar svara minst en gång om dagen. Sen får man inget svar en dag. Då blir man lite fundersam och börjar tro att hon säkert ledsna.
Plus att man är lite nojig att tjejerna ser negativt på att jag svarar väldigt snabbt. Men jag skriver ju oftast bara med 1 eller 2 åt gången så :D.
 
Inte jag. Även om man alltid hoppas på svar.
Vet om att någon kan sluta svara närsomhelst och att det är högst sannolikt också.
Däremot har man skrivit ett tag fram och tillbaka och man vet att hon brukar svara minst en gång om dagen. Sen får man inget svar en dag. Då blir man lite fundersam och börjar tro att hon säkert ledsna.
Plus att man är lite nojig att tjejerna ser negativt på att jag svarar väldigt snabbt. Men jag skriver ju oftast bara med 1 eller 2 åt gången så :D.
Det beror helt och hållet på vad som diskuteras!
 
Återigen matchat med en kille som under gymnasietiden hade lite känslor för mig. Han försökte gång på gång då ut mig på dejt men jag var väl inte så medgörlig. Han bor egentligen mest i Oxford där han gör sin master, men att skriva lite är ganska kul ändå. Man kanske får den där "dejten" överstökad så här 5 år senare. Vem vet:p
 
Snark. Jag och min kompis satt och väntade på mat vi beställt.
E kommer in och är så passivt aggressiv och otrevlig mot mig (jättetrevlig mot kompisen)

Till slut sa jag att han gärna fick ställa sig nån annanstans för jag orkar inte sitta på en restaurang och tjaffsa.
 
Fick ett mail 14.00 på HP. Det var ett rätt allmänt förstamail, inget speciellt, var påväg ut med hunden så tänkte att jag kanske svarar sen, när jag kommer in igen så har han skickat ett till mail, 14.23 där det bara står "Det var ju tur att du kunde läsa"

på vissa sitter offerkoftan väldigt bra tydligen

Charmigt.
 
Men trögt. Jag föreslog tidigare datum att ses (idag lr imorrn), hp 2 svarade att han har sin dotter då, men kanske kan ändå. Oki, ja annars nästa v skrev jag. Nu fortsätter han skriva allmänt bara. Föreslår inte han nytt datum nu utan bara fortsätter skriva blaj nästa v så lägger jag ner.

Flera killar som gjort så nu. Suck brevvänner är liksom inte vad jag är ute efter på dejtingsiter.
 
Men trögt. Jag föreslog tidigare datum att ses (idag lr imorrn), hp 2 svarade att han har sin dotter då, men kanske kan ändå. Oki, ja annars nästa v skrev jag. Nu fortsätter han skriva allmänt bara. Föreslår inte han nytt datum nu utan bara fortsätter skriva blaj nästa v så lägger jag ner.

Flera killar som gjort så nu. Suck brevvänner är liksom inte vad jag är ute efter på dejtingsiter.

Jag tror inte dom är så intresserade tyvärr...
Kan bara se till mig själv och är det nån jag verkligen vill träffa försöker jag få till en träff.
 
Tappat lite hoppet om män. En kollega fick matchning och meddelande, några timmar senare skriver han att han har tittat på resten av hennes bilder och var glad att hon inte svarat. Alltså VA FAN :mad::cry:. Saknas hela frontalloben hos snubben eller?

Uppenbart det...
Kvinnor har verkligen ett hårdare klimat när det gäller dejting :(
 
Jag tror inte dom är så intresserade tyvärr...
Kan bara se till mig själv och är det nån jag verkligen vill träffa försöker jag få till en träff.

Nej, det förstår jag. Ja, det gör man ju om man är intresserad.


Tappat lite hoppet om män. En kollega fick matchning och meddelande, några timmar senare skriver han att han har tittat på resten av hennes bilder och var glad att hon inte svarat. Alltså VA FAN :mad::cry:. Saknas hela frontalloben hos snubben eller?

Haha, honom tycker jag bara hon ska skratta åt!
 
Skickade iväg en vänförfrågsn till den gifta mannen från julfesten, om någon kommer ihåg från förra tråden. Känner mig lite tveksam till om han "vågar" acceptera. Men gör han det inte utan nån förklaring så kan det nog vara lite pinsamt för honom när vi ses på jobbet...
Inget svar. ...men...igår då jag kollade hans fb så fanns det en knapp "avbryt vänförfrågan", men idag finns ingen sådan möjlighet och inte heller "skicka vänförfrågan".Betyder detta att han ignorerat min vänförfrågan, eller vad har hänt? Vet någon?
...och har jag gjort bort mig nu???:confused::o
 
Var ute och grattade en kompis igår, ett litet större gäng där jag bara kände min kompis. Vi sitter någon timme och sen inrullande så kommer en av mina tindermatchningar och ansluter till sällskapet :eek: det gick bra, vi snackade lite men det kommer nog inte bli något mer än ev vänskap. Klickade, för mig, inte alla på ett romantiskt sätt.
 
Men varför ska man tappa hoppet om män pga det, räcker väl med att inte ha någon mer kontakt med honom?
Jag tror att hon blev rätt ledsen över kommentaren. Det hade jag också blivit. Inte kul när folk säger så rakt ut att man är för ful för att ens prata med. Och det är ett så jävla vidrigt beteende. Varför inte bara avmatcha? Varför skriver han så? Vad får han ut av att hon blir sårad?
 
Inget svar. ...men...igår då jag kollade hans fb så fanns det en knapp "avbryt vänförfrågan", men idag finns ingen sådan möjlighet och inte heller "skicka vänförfrågan".Betyder detta att han ignorerat min vänförfrågan, eller vad har hänt? Vet någon?
...och har jag gjort bort mig nu???:confused::o
Om han inte har accepterat din förfrågan så har han nog sagt nej tack. Men det betyder väl inte att du har gjort bort dig, bara att han inte vill ha dig som Facebookkompis.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 678
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
367
Senast: VLMF
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 594
Senast: bollen__
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 866
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp