Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gårdagen med arbetsnarkomanen var otroligt mysig. Han hade verkligen ansträngt sig för att göra en mysig dejt. Vi sågs vid 8 och åkte hem vid 00.30, ungefär som det varit de andra två gångerna. Den här gången kysste han mig, vilket var väldigt oväntat för mig (beror delvis på att jag har ganska svårt för att läsa andras signaler). Men positivt överraskad blev jag :D

Har fortfarande den där pirrande känslan i kroppen. Det känns bra.
 
Vart impad av min kille förra veckan. Pratade om hans dubbelsignaler angående barn där han säger han vill vänta kombinerat att säga saker som att jag är 35 å u princip snart inte kan bli gravid Im vi väntar. Vart ledsen under samtalet så gick ut ifrån rummet å satte mig där för jag inte ville grina. Han kom efter efter nån minut och fortsatte diskussionen på ett bra sätt. Där han förklarade hur han menade.
 
Vart impad av min kille förra veckan. Pratade om hans dubbelsignaler angående barn där han säger han vill vänta kombinerat att säga saker som att jag är 35 å u princip snart inte kan bli gravid Im vi väntar. Vart ledsen under samtalet så gick ut ifrån rummet å satte mig där för jag inte ville grina. Han kom efter efter nån minut och fortsatte diskussionen på ett bra sätt. Där han förklarade hur han menade.
Imponerade av dig också som gav honom chansen att förklara hur han menade :) .
 
Jaha. Min crush på den nonchiga snyggingen är visst tillbaka. Han har inte vart sådär nonchalant och dålig det sista. Oooch han har börjat gå förbi min arbetsplats ibland. Inbillar mig säkert anledningen men faktum är att han aldrig gjorde det förut (man kan gå olika vägar). Dessutom söker han mycket ögonkontakt med folk han pratar med men håller den aldrig stadigt med mig. Så jag tänker återgå till att tycka det är ett trevligt inslag i vardagen.
 
Tycker det är jobbigt med ovissheten och inte veta vad han tkr o känner 🙊🙈 samtidigt som det skulle kännas fel o fråga, men vi har nog setts 7ggr iaf om jag räknat rätt 🙈🙊🙄
 
Någon som minns "enhörningen" jag raggade upp på en fest förra sommaren? Den snygga, intelligenta killen med en jättefin gård?

Han addade mig på fb häromdan, och skrev plötsligt i messenger helt out of the blue....
Visade sig att hans fru är på resa i USA. Joråså. :grin:
Det är väl beviset för att enhörningar inte existerar :). De är bara vildsvin som tappat en bete.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 991
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 647
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 888
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 055
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp