Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi hade ultimat test av relation igår. Ett besök på K-rauta 😨
Jag intensivhatar varuhus! Blir arg så fort jag kommer innanför dörrarna, vill lägga mig på golvet och skrika, riva ner hyllor och gå bärsärkagång.
Shopping är inte min grej. Jag kollar alltid upp innan vad jag ska ha och vart det finns, löpet genom affären, tar det jag ska ha och sen ut igen snabbast möjligt.
Gillar typ Biltema där det står på hemsidan vart saker finns, verktyg, hylla 5, fack 12.
Så är det inte på K-rauta, där får man leta själv, alternativt fråga den icke existerande personalen 😒

Men V har lite mer tålamod, ledde gnällbison genom affären, hittade det vi skulle ha, köpte en glass åt mig och erbjöd sig att köra hem så kunde jag sura ifred med min mobil 😂

Nu har han fått en egen hylla i garderoben vilket var målet med besöket i helveteshuset.
 
Vi hade ultimat test av relation igår. Ett besök på K-rauta 😨
Jag intensivhatar varuhus! Blir arg så fort jag kommer innanför dörrarna, vill lägga mig på golvet och skrika, riva ner hyllor och gå bärsärkagång.
Shopping är inte min grej. Jag kollar alltid upp innan vad jag ska ha och vart det finns, löpet genom affären, tar det jag ska ha och sen ut igen snabbast möjligt.
Gillar typ Biltema där det står på hemsidan vart saker finns, verktyg, hylla 5, fack 12.
Så är det inte på K-rauta, där får man leta själv, alternativt fråga den icke existerande personalen 😒

Men V har lite mer tålamod, ledde gnällbison genom affären, hittade det vi skulle ha, köpte en glass åt mig och erbjöd sig att köra hem så kunde jag sura ifred med min mobil 😂

Nu har han fått en egen hylla i garderoben vilket var målet med besöket i helveteshuset.
Hehe, jag är precis lika dan, hatar att handla. Köper nästan allt via nätet numer, men byggvaror är svårt, speciellt att en behöver dem oftast omedelbart :)
 
Jag funderar på om jag ska bli lite mer aktiv med dejtingen igen. Har kvar min profil på en dejtingsida men är inte så aktiv nu. Mitt "problem" är snarast att de personer som gillar mig på dejtingsidan är samma som ute i verkligheten dvs antingen "snälla killar" som är lite märkliga rent socialt eller tycker synd om sig själva, utländska män (vilket egentligen inte är ett problem men det blir svårt när de inte kan prata svenska eller engelska)
Så- jag skulle vilja attrahera andra personer dvs "vanliga personer" som jag umgås med. Jag har ofta ganska lätt att bli vän med folk och träffar mkt folk. Men- de männen blir inte attraherade eller kära i mig. Så... hur gör man då?:D
Jag är inte så ofta på krogen numera men var det nyligen med vänner. Och då var det en person som kom fram till mig och hängde efter mig hela kvällen som jag fick dåliga vibbar av. Även mina vänner tyckte det. En av dom sa; Som vanlig är det så konstiga män som fastnar för dig. Även tidigare har vänner lagt märke till just det.
Jag har ibland frågat dessa lite "märkliga män" varför de gick fram till mig. Kommentaren var alltid att jag såg ut att vara snäll, trevlig ut så man vågar prata med dig.
Och jag vill ju inte ändra mig direkt utan vara den jag är. Men - hur ska man göra för att attrahera andra typer av personer? De män som vill vara mina vänner- hur ska jag få den typen av män att se mig annorlunda? Hm... Jag tycker inte jag är så annorlunda än mina vänner som lyckas få andra män att bli attraherade...
:D
 
Jag märker att Tinder fort sackar efter man startat sitt konto. Första dagarna får man massa likes och flera matchningar men efter nån vecka mattas det av.
När jag startade om kontot tog det fart igen, trots samma bilder och text. Man måste ju hamna längre ner i flödet eller nått sånt med tiden :confused:
Nu är det rätt dött igen. Får mest upp snubbar jag redan svept bort, både en och fem gånger :meh:

Skriver bara med Klättraren. M ringde på förmiddagen och vi surrade lite om ditten och datten.
Masen messade en gång i helgen. Ett kort "vad gör du?" Orkade inte svara. Klockan var ändå rätt sent så normalt hade varit att jag sov.
 
Blev ingen högerswipe kan jag säga.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190805-121527_Tinder.jpg
    Screenshot_20190805-121527_Tinder.jpg
    104 KB · Visningar: 504
Jag märker att Tinder fort sackar efter man startat sitt konto. Första dagarna får man massa likes och flera matchningar men efter nån vecka mattas det av.
När jag startade om kontot tog det fart igen, trots samma bilder och text. Man måste ju hamna längre ner i flödet eller nått sånt med tiden :confused:
Nu är det rätt dött igen. Får mest upp snubbar jag redan svept bort, både en och fem gånger :meh:

Skriver bara med Klättraren. M ringde på förmiddagen och vi surrade lite om ditten och datten.
Masen messade en gång i helgen. Ett kort "vad gör du?" Orkade inte svara. Klockan var ändå rätt sent så normalt hade varit att jag sov.
Jaa. Man boostas först så det är så det ska funka. Säkert för att folk ska köpa boosts.
 
Jaa. Man boostas först så det är så det ska funka. Säkert för att folk ska köpa boosts.

Jag tar bara bort kontot och startar om :p
Jag har också märkt att om man ändrar sökområdet lite med ett par kilometer så dyker det upp ett tiotal nya snubbar, även om man krymper området :confused:
 
Fruktansvärt läskigt om den där är på riktigt.
Mkt möjligt att den är på allvar. Jag tycker man ser en del åt det hållet lite då och då även om den där var extrem.

Idag var det en person som hade tryckt "gilla " på min profil. Hans enda profiltext var
"Här är alla golddiggers som vill få jorden runt resor. Ingen söker seriöst."
Tja... Hur seriös framstår han själv med den texten...
 
Jahapp, dags att dra igång Tinder igen, framförallt därför att första gången på typ fem år jag får pirr i magen av någon är det en minst sagt olämplig kandidat som det absolut inte kan bli något med av en mängd olika anledningar. Alltså behöver jag stirra på andra innan han bosätter sig i mitt huvud :grin::meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp