Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var inne på mailhistoriken på HP. Nu står det bara att den jag skrev med som jag trodde blockade mig blivit avstängd. Så antagligen någon form av fejkkonto. Trist, kändes genuint liksom

Fejkkonto, typ en scam menar du? Så obehagligt!
 
@pepp hoppas du mår bra och att du och N redde ut den där händelsen. Du kanske ska spärra Es nummer så det inte händer igen?

Vi sågs i söndags, blev inte så mycket prat då vi var hos min bästis, skrev även en hel del under lördagnatt.

Igår kom han förbi också, jag förklarade att jag fattar att båda kommer ligga med andra, men att man kan sköta det snyggt :)
Sa även att jag inte vill ha ett förhållande, han verkar lite nojjig över det.
Så känns bra ändå.
 
Var inne på mailhistoriken på HP. Nu står det bara att den jag skrev med som jag trodde blockade mig blivit avstängd. Så antagligen någon form av fejkkonto. Trist, kändes genuint liksom
Kan ha varit nån med dubbelkonto också av någon anledning.
Hade dubbelkonto själv ett tag då creepy män sökte upp mig med mitt nick och HP vägrade låta mig ändra. Dubbelkontot rök ganska snabbt.
 
Jag funderar på om jag ska bli lite mer aktiv med dejtingen igen. Har kvar min profil på en dejtingsida men är inte så aktiv nu. Mitt "problem" är snarast att de personer som gillar mig på dejtingsidan är samma som ute i verkligheten dvs antingen "snälla killar" som är lite märkliga rent socialt eller tycker synd om sig själva, utländska män (vilket egentligen inte är ett problem men det blir svårt när de inte kan prata svenska eller engelska)
Så- jag skulle vilja attrahera andra personer dvs "vanliga personer" som jag umgås med. Jag har ofta ganska lätt att bli vän med folk och träffar mkt folk. Men- de männen blir inte attraherade eller kära i mig. Så... hur gör man då?:D
Jag är inte så ofta på krogen numera men var det nyligen med vänner. Och då var det en person som kom fram till mig och hängde efter mig hela kvällen som jag fick dåliga vibbar av. Även mina vänner tyckte det. En av dom sa; Som vanlig är det så konstiga män som fastnar för dig. Även tidigare har vänner lagt märke till just det.
Jag har ibland frågat dessa lite "märkliga män" varför de gick fram till mig. Kommentaren var alltid att jag såg ut att vara snäll, trevlig ut så man vågar prata med dig.
Och jag vill ju inte ändra mig direkt utan vara den jag är. Men - hur ska man göra för att attrahera andra typer av personer? De män som vill vara mina vänner- hur ska jag få den typen av män att se mig annorlunda? Hm... Jag tycker inte jag är så annorlunda än mina vänner som lyckas få andra män att bli attraherade...
:D
Ingen aning, jag dejtar bara kufar.
Ett av mina favoritminnen är när jag berättar för ett helt gäng av min sambos vänner att min syster just påtalat detta med tillägget "... men *sambo* är normal" samtliga närvarande bryter ihop i skrattkramper.
 
Jag kanske ska omvärdera att Borås på 1 tim och 15 min ligger för långt bort för en kopp kaffe (får upp många trevliga män i just Borås)
Ja, jag hade varit helt salig över att ens ha nån på rätt KONTINENT :rofl: Så enkelt det hade varit att skicka saker inom EU, köpa digitala spel åt varandra och kanske träffas ibland.

Och nej, vi flirtar inte, men vart annars ska jag gnälla över detta om inte i dejtingtråden? :D
 
Ja, jag hade varit helt salig över att ens ha nån på rätt KONTINENT :rofl: Så enkelt det hade varit att skicka saker inom EU, köpa digitala spel åt varandra och kanske träffas ibland.

Och nej, vi flirtar inte, men vart annars ska jag gnälla över detta om inte i dejtingtråden? :D
Krama en hund eller två istället!
(Här tröttnade katten på husse och gick ut i regnet).
 
Börjat se vissa beteenden hos norrlänningen som jag inte gillar.
Sist vi sågs avslutade han mina meningar flera ggr och fick lite tendens av mansplaining när han började berätta vad uttrycket akilleshäl kommer ifrån.
Vid akilles häl var jag då redan lite irriterad, så påpekade att de flesta nog hört historien om att han blev doppad i en å... :grin:

Jag var väldigt seg och hade börja jobba ångest sist vi sågs, så kanske var lite lättirriterad. Men min exsambo avbröt mig stup i ett, vilket jag blev galen på och inte blev bättre fast jag påpekade det flera ggr. Ska väl inte måla fan på vägen än, men händer det igen kommer jag nog fråga om han tycker att jag pratar så långsamt...
 
Lunchdejt idag med en trevlig HP-kille. Kändes tveksamt först, men sen pratade vi gott och väl bort de två timmarna, och mot slutet kom vi till och med ihåg att titta varann i ögonen och det fanns nog attraktion där faktiskt. I alla fall tyckte jag att han var söt. Funderar ändå på om vi har för lite gemensamt för att det ska bli nåt spännande av det. Fast vi har liknande värderingar, jobbar med liknande saker, matchande barnveckor och ett par intressen gemensamt. Så det kanske är nåt annat jag tvekar över utan att ha riktigt koll på vad. Vill nog ses igen i alla fall, om han vill.


En kompis kompis som jag hade en liten flirtgrej med för några år sen har gillat min presentationstext på HP. Då, för några år sen, var vi på min kompis fest, och det var rätt starka vibbar (tyckte jag). Jag var tillsammans med mitt ex då, inget hände, förutom att vi blev kompisar på fb och att jag skickade ett meddelande som han inte svarade på. Sen dess har vi knappt träffat på varann. Men för mig gick jag lite över gränsen med det meddelandet (trots att det var oskyldigt), och blev skamsen i efterhand. Jag vill ju tro att det bara var lite pirr jag behövde just då och att inget hade hänt även om han svarat, men jag är inte helt säker på det. Han var också väl medveten om att jag hade familj (han hade även träffat min dåvarande), och jag vet ju inte om det var därför han inte nappade på mitt kontaktförsök eller om han var ointresserad av andra skäl.
Det som krånglar till det lite är att han har mycket nedsatt syn så jag vet inte om han ens fattar att det är mig han hittat på HP... Därför kommer jag nog låta det vara, även om det hade kunnat vara rätt pirrigt att träffa honom igen. Kommer säkert bli att vi ses genom min kompis nån gång igen, jag får pejla läget då i stället.
 
Ingen aning, jag dejtar bara kufar.
Ett av mina favoritminnen är när jag berättar för ett helt gäng av min sambos vänner att min syster just påtalat detta med tillägget "... men *sambo* är normal" samtliga närvarande bryter ihop i skrattkramper.
Ja jag brukar gilla nördar.
Med "märkliga män" menar jag män som tex är fetischmän och incelkillar. Typ åt det hållet.
Nu senast var det en man jag tyckte var märklig. Han stod och stirrade på mig en lång stund, uppifrån och ner. Sen kom han fram och sa typ "you're build exactly the way a woman should be build. "
Sen fortsatte han stirra och följa efter en lång stund och sen kom han fram och hade en utläggning om vad han ville göra med min kropp. "You beautiful big woman ".
En vän stod bredvid och vi tyckte han var ja... rätt skum...

Så ja... Jag attraherar fetischmän och "snälla killar" åt incel-hållet. Och skulle vilja veta hur jag ska få andra. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp