Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja jag brukar gilla nördar.
Med "märkliga män" menar jag män som tex är fetischmän och incelkillar. Typ åt det hållet.
Nu senast var det en man jag tyckte var märklig. Han stod och stirrade på mig en lång stund, uppifrån och ner. Sen kom han fram och sa typ "you're build exactly the way a woman should be build. "
Sen fortsatte han stirra och följa efter en lång stund och sen kom han fram och hade en utläggning om vad han ville göra med min kropp. "You beautiful big woman ".
En vän stod bredvid och vi tyckte han var ja... rätt skum...

Så ja... Jag attraherar fetischmän och "snälla killar" åt incel-hållet. Och skulle vilja veta hur jag ska få andra. :D
Hu!
väldigt obehagligt.
 
Jag tror jag har gått och hittat en pojk! Eller, hittat en pojk låter som att vi faktiskt pratat om att vara exklusiva eller så, men jag har nästan aldrig haft det här pirret i magen när det gäller någon annan.
Minns ni att jag pratade om att jag träffat en kompis kompis? Han och jag har verkligen klickat, och nu har vi pratat i princip varje dag, och sen i lördags även sätts varje dag. Vi har redan lite planer till hösten osv, och jag har lust att ta bort mig från Tinder. Vet att jag borde ha is i magen, men det är bara så skönt att ha träffat någon som inte verkar vara en komplett idiot i alla fall ^^
 
Hu!
väldigt obehagligt.
Ja jag har varit med om massa såna händelser. Men typ är nästan aldrig med om att en man kommer fram och pratar helt vanligt med mig på tex krogen. Jag tycker det är lite konstigt.
Även på dejtingsidor är det övervägande märkliga män och "snälla killar ".
 
Tinder var stendött igen, inte en enda matchning på 5 dagar. Så jag sa upp kontot och gör en omstart. Sist jag gjorde det så rasslade det till i chatten.

Klättraren och jag flirtar hejdlöst och hämningslöst på messenger. Han kommer hit på tisdag nästa vecka och sover över 🙈
 
Tinder var stendött igen, inte en enda matchning på 5 dagar. Så jag sa upp kontot och gör en omstart. Sist jag gjorde det så rasslade det till i chatten.

Klättraren och jag flirtar hejdlöst och hämningslöst på messenger. Han kommer hit på tisdag nästa vecka och sover över 🙈
Nu förstår du väl kanske varför folk kommer upp om och om igen, du är inte den enda som gör om kontot :)
 
V var med mig på en terrängträning igår. Varnade honom innan, det är ingen publikvänlig bana, du måste gå i skogen, balansera på brädor över vattenhinder och det är en jävla massa mygg, räkna med att det tar tid, alla hästar är inte som Molnet och hoppar allting i rasande fart 😅
Men han följde med, klättrade runt, filmade och stod med Molnet bland en miljon flugor när jag pratade med tränaren efteråt. Det är fan kärlek ❤

Imponerande med mina backskills när jag klämde in hela ekipaget på tre rutor mellan två bilar på Max. Bäst var besvikelsen hos grabbgänget på uteserveringen när jag backade ut och körde iväg i ett svep 😈
V har dock sett mig försöka fickparkera min bil utan släp, då blir jag plötsligt usel, kör på trottoarer, tappar tålamodet och lämnar bilen på snedden 😂

Idag ska vi på fotografering med häst och hund. Han har lovat att ställa upp på egen bild med Ruben och Molnet, alla kommer säkert se sura ut och jag kommer garanterat förstora den bilden, den onde, den gode och den fule 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp