Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha. Jag är nog förälskad i tjejen som var här inatt. Hon kommer hit sent ikväll och sover här inatt med.
Känns som att det verkligen inte är läge för mig att inleda något nu, alldeles för trasig för det. Borde väl sluta träffa henne nu innan jag blir mer förälskad.
 
Jaha. Jag är nog förälskad i tjejen som var här inatt. Hon kommer hit sent ikväll och sover här inatt med.
Känns som att det verkligen inte är läge för mig att inleda något nu, alldeles för trasig för det. Borde väl sluta träffa henne nu innan jag blir mer förälskad.
Eller inte - så länge det känns bra är det väl bara att fortsätta. Blir lätt att annar blir det aldrig läge när tillfälle ges osv.
 
Känns bara som att det jag inte vill lasta över mitt trasiga liv på någon annan nu. Behöver komma ur min depression och ha mindre ångest innan jag inleder något, känns orättvist mot henne.
Jag tänker att det borde väl ändå få vara hennes val? Förutsätt inte att hon inte vill, utan ge henne valet. Att inleda en relation behöver ju inte betyda att du lastar över allt på henne. Men det skadar väldigt sällan att dela sina tankar och sitt mående med någon annan.

Jag håller med @ptr, ta vara på chansen. :)
 
Om det hade gällt att jag var iväg med hästen och en dejt hade svarat så, hade jag blivit mycket skeptisk. Jag har inget behov av att en partner gillar hästar, men jag vill nog att partner håller tyst eller säger att det låter roligt för mig. Jag vill inte höra något negativt.

Nu är jag säker jätteöverkänslig på grund av gliringar runt hästeriet när jag var barn/tonåring. Men det är ju sån jag är.
Det är typ min största dealbreaker också. När någon ska göra sig lite lustig och man direkt slungas tillbaka till mellan- och högstadiets skämtkultur.
 
Jag tänker att det borde väl ändå få vara hennes val? Förutsätt inte att hon inte vill, utan ge henne valet. Att inleda en relation behöver ju inte betyda att du lastar över allt på henne. Men det skadar väldigt sällan att dela sina tankar och sitt mående med någon annan.

Jag håller med @ptr, ta vara på chansen. :)
Sant. Men samtidigt känns det inte bra att börja så instabil som jag är nu.
Men ja, hon kommer strax hit så får se hur det känns imorgon.
 
Jag har träffat Sp några gånger till, och det känns konstigt att vi bara har känt varann en dryg månad, blev ju snabbt en rätt intensiv historia. Det första förälskelseruset har taggat ner lite nu och lämnat rum för eftertanke, samtidigt som vi lärt känna varann mer, jag har fått veta mer om hans bakgrund och hur läget ligger med olika saker. Jag har landat i att jag tror inte det är en bra idé att gå in i något alltför seriöst med honom. Det är för instabilt, för mycket som nog aldrig riktigt kommer att fungera i hans liv. Hade jag haft bättre ordning på mitt hade det kanske kunnat funka, men nu tror jag det blir för mycket.
Men det är kluvet, för just nu mår jag så otroligt bra av att hänga med honom, är helt avslappnad i hans sällskap och han är en av de mest omtänksamma människor jag träffat på. Sen har vi en närhet som är nåt väldigt speciellt. Bra sex, men framför allt det andra. Det kan bli helt elektriskt ibland av bara små små beröringar, jag känner att han upplever samma sak, och tiden slukas upp utan att vi fattar hur det går till.
Jag tror vi båda behöver just det här just nu, och det får väl fortsätta så länge, utan att tänka för mycket framtid.
 
Är det någon viss grej med att alla på tinder skriver initialer för sina personligheter? typ något i stil med NJIT eller liknande?
 
Det går trögt mellan mig och G. Vi fortsätter chatta varje dag och syns nästan varje helg, men jag är ganska så säker på att detta inte kommer mynna ut i något vettigt. Stänger inte dörren för honom helt, men försöker lyssna efter om andra knackar på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 549
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: em76
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
8 502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp