Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lol finally hittat någon jag vill träffa, en person som rört sig i utkanten av mitt umgänge för typ 6-8 år sedan så har ju lite halvstadigt hum om vem det är.
Så jobbar han ständigt natt och trivs med att vända dygnet bakofram. Dvs när jag är hemma vaken sover eller jobbar han. Han är hemma vaken eftermiddagar när jag jobbar 😅 omöjlig ekvation, träligt.

På det viset är det aptrist att jobba skift. Jag jobbar visserligen 3 skift så blir ju lite andra problem. Men jag ser ju helt klart att största anledningen till att jag föredrar att jobba skift är pga att jag har häst och noll behov av socialt umgänge. Jag rör inte mina nattskift eller tiden mellan dem för något annat än hästen och om jag måste handla mat, det är så jobbigt för mig att klämma in mer på de dygnen trots att jag bara jobbar 9 h/natt.
 
Liten update,

Lastbilschaffisen snackar vi fortfarande lite allmänt prat.

Den andra matchningen börjar konversationen komma igång och det är långa meddelanden och det känns som vi är väldigt lika, känns i nuläget mer intressant att ev kanske träffa honom helt utan förväntningar. Just nu blir det lite fler meddelanden för att se vart det tar vägen, men helt klart intressant. Om inte annat kanske jag kan utöka min vänskapskrets, who knows. :)

Vad härligt! Bra jobbat :)
 
Ikväll ska jag träffa killen jag känner sedan innan, vi kan kalla honom för Humanisten :) Han är den första jag träffat (någonsin!) som delar min passion för Downton Abbey! I eftermiddag ska jag se filmen på bio, han har redan sett den så vi ska träffas direkt efteråt. Planen är att köpa pizza och gå hem till mig då det blir relativt sent. Han ska hem till sitt föräldrahem i helgen och sa att han gärna ville träffa mig innan, och jag var inte sen på att tacka nej :angel:
 
@Fazeem du menar tacka ja, va? :p :laugh:


Jag och DB chattar hela dagarna. Vi har sagt att vi båda gärna vill ses igen, men inte bestämt när. Troligen till helgen nångång.
Undrar om jag kommer kunna känna något pirr denna gång, eller om vissheten om att han är pappa till 3 barn kommer spöka till det i min hjärna.... :cautious:
 
Dejt i dag och under natten har jag fått en enorm finne så nu har jag två hakor :meh:
Förbaskat onödigt. Trodde jag vid 46 års ålder var klar med sånt.

Det har jag också fått och jag är 39. En enorm innebrännare. Jag har lärt mig de hårda vägen att inte röra och den är nu på tillbakagång. Undrar om det kan vara den där 200 grams marabouchokladkakan med mandel och salt karamell jag smällde i mig förra veckan...
 
Det har jag också fått och jag är 39. En enorm innebrännare. Jag har lärt mig de hårda vägen att inte röra och den är nu på tillbakagång. Undrar om det kan vara den där 200 grams marabouchokladkakan med mandel och salt karamell jag smällde i mig förra veckan...

Sminkat mig med murslev.
Med tanke på att jag på tidigare dejter bara haft mascara så lär han undra.
 
Imorse när jag öppnade Tinder så fick jag upp nya förslag. Ett förslag kändes nästan lite kusligt, då jag träffade honom igår när jag var på ett ställe och lossade.
Han är snäll och trevlig, men det är något som får mig att tveka. Träffat honom många gånger genom jobbet. Kändes ändå lite kusligt att öppna tinder å ”men det är ju han” när jag dessutom träffade honom. Nästan så jag börjar fundera på om appen kände av det på något sätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 549
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: em76
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
8 502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp