Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så, nu har jag avslutat förhållandet med GK. orkade inte med alla turer. för stormigt I hennes liv och jag klarade inte att stödja upp allt. men samtidigt har jag känslan av att det var det dummaste jag någonsin har gjort och har just förlorat min sista chans till att bli lycklig. är mycket nere just nu. :cry:
 
Så, nu har jag avslutat förhållandet med GK. orkade inte med alla turer. för stormigt I hennes liv och jag klarade inte att stödja upp allt. men samtidigt har jag känslan av att det var det dummaste jag någonsin har gjort och har just förlorat min sista chans till att bli lycklig. är mycket nere just nu. :cry:
Men oj. Kram.
Förstår om det är jobbigt med all dramatik.
 
Bor någon förresten i Göteborg och vill dejta en smart, feministisk och otroligt empatisk man i mitten av 30-årsåldern så säg till.
Jag tror straighta kvinnor tycker han är attraktiv, dessutom är han riktigt bra på gitarr!

Haha! Undrar hur glad han blir över att jag lagt ut en kontaktannons..

Kan han laga mat och kan tänka sig byta gitarren mot piano så låter det rätt nära min drömman :love:

:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 914
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
561
Senast: Enya
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
79
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
10 335
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp