Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bor någon förresten i Göteborg och vill dejta en smart, feministisk och otroligt empatisk man i mitten av 30-årsåldern så säg till.
Jag tror straighta kvinnor tycker han är attraktiv, dessutom är han riktigt bra på gitarr!

Haha! Undrar hur glad han blir över att jag lagt ut en kontaktannons..

Äsch, synd att han var så mycket yngre än mig. Annars hade jag tagit en dejt :)

Jag har provat att dejta betydligt yngre än mig och inte känt att det funkar tyvärr :(
 
Bor någon förresten i Göteborg och vill dejta en smart, feministisk och otroligt empatisk man i mitten av 30-årsåldern så säg till.
Jag tror straighta kvinnor tycker han är attraktiv, dessutom är han riktigt bra på gitarr!

Haha! Undrar hur glad han blir över att jag lagt ut en kontaktannons..
Jag trodde du skrev om mitt ex tills det med gitarren kom...
 
Hon mår dåligt och jag är inte i bästa sick, och hon vet inte vad hon vill och jag klarar inte att inte veta. det var så mycket som var så rätt. så mycket. men vi klarade inte att det slets i oss så. det är bara en soppa.
Alltså, jag är kanske lite okonventionell, men måste det vara så rutigt? Ni kan väl ha det som var bra och ha det så ett tag? Måste det tas stora kliv, passas in i relationsmallar och hålla livet ut för att vara värt att njuta av det som är bra, nu?

Det är ju sällan för sent att kontakta nån och säga "det här var ett misstag. Kan vi hitta en mellanväg?"

/mvh hon som glatt sadlade om och var kompis i 4 månader innan han hade sorterat ut sina oredor nog för att vi skulle kunna testa nått mer.
 
Så, nu har jag avslutat förhållandet med GK. orkade inte med alla turer. för stormigt I hennes liv och jag klarade inte att stödja upp allt. men samtidigt har jag känslan av att det var det dummaste jag någonsin har gjort och har just förlorat min sista chans till att bli lycklig. är mycket nere just nu. :cry:
Åh @Tranan , jag har också stått med känslan av att jag har förlorat allt när jag har brutit med människor som stått mig oerhört nära. Jag har gråtit floder, varit ledsen i månader, frågat mig själv vad jag kunde gjort annorlunda och varit helt övertygad om att jag aldrig kommer hitta någon att älska lika mycket.
Men vet du vad? Jag har hittat någon på nytt, varje gång. Hur ledsen och ensam jag än har känt mig så har det aldrig slutat att dyka upp fantastiska människor när jag minst anat det och jag är säker på att det är samma för dig.
 
Åh @Tranan , jag har också stått med känslan av att jag har förlorat allt när jag har brutit med människor som stått mig oerhört nära. Jag har gråtit floder, varit ledsen i månader, frågat mig själv vad jag kunde gjort annorlunda och varit helt övertygad om att jag aldrig kommer hitta någon att älska lika mycket.
Men vet du vad? Jag har hittat någon på nytt, varje gång. Hur ledsen och ensam jag än har känt mig så har det aldrig slutat att dyka upp fantastiska människor när jag minst anat det och jag är säker på att det är samma för dig.
Tack, ska försköa repa mig. just nu är jag bara ett vrak.
 
Så, nu har jag avslutat förhållandet med GK. orkade inte med alla turer. för stormigt I hennes liv och jag klarade inte att stödja upp allt. men samtidigt har jag känslan av att det var det dummaste jag någonsin har gjort och har just förlorat min sista chans till att bli lycklig. är mycket nere just nu. :cry:
Se det inte som ett nederlag, ta ett steg tillbaka, andas och sov på saken. Nu känner jag inte någon av er och även om ni känt varandra i väldigt många år så har du gett ett väldigt intensivt intryck med timslånga samtal varje dag och lite tid över för annat än planera bröllop och resor.

Har det påverkat ditt jobb, med tanke på att du fick lämna projektet? Dina kollegor kanske kände det som att du inte var engagerad utan ägnade mest tid till telefonen även om du gjorde din bit av jobbet.

Varför så bråttom? Ni har väl båda saker i era liv som måste prioriteras även om det är härligt att prata med sin älskade, men det kan ta tid som behövs för annat. Ta några kliv tillbaka, landa i dig själv och hör av dig igen. Ta det lugnt och njut av nuet, av tanken på er, forcera inte, var inte för intensiv för du bränner upp/ut er båda. Du måste låta även henne ta ett steg tillbaka, hämta andan och sova på saken, göra annat utan att få dåligt samvete, ingen orkar lev i 180 hela tiden och ingen orkar i längden leva med någon som alltid är uppe i varv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 926
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
564
Senast: Enya
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
79
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
10 340
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp