Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack. Behöver nog en hård smäll.
Beklagar! Inte roligt då drömmar går i kras :cry:

...men ett litet tips - sluta mata dig med "jag behöver en smäll", "jag är värdelös" osv osv. Du vet ju att det inte stämmer!
Så på den fronten uppmanar jag dig att skärpa dig! Kan du lära dig någonting av det här så är det ju bra, men det är sådant du kan fundera på sen då sorgen lagt sig.

...men i övrigt är det fullt normalt att vara ledsen och och bedrövad efter en förlust. Tyvärr hör sånt till livet.
Sköt om dig!
 
Beklagar! Inte roligt då drömmar går i kras :cry:

...men ett litet tips - sluta mata dig med "jag behöver en smäll", "jag är värdelös" osv osv. Du vet ju att det inte stämmer!
Så på den fronten uppmanar jag dig att skärpa dig! Kan du lära dig någonting av det här så är det ju bra, men det är sådant du kan fundera på sen då sorgen lagt sig.

...men i övrigt är det fullt normalt att vara ledsen och och bedrövad efter en förlust. Tyvärr hör sånt till livet.
Sköt om dig!
tack, jag ska sköta om mig. men idag ligger jag nog mest i sängen
 
Och ytterligare en som kör med "varför"-komplimanger 🤦‍♀️
Visa bifogad fil 39457

Vad förväntar han sig att jag ska svara på det? "Tihihihi, tack så mycket, nä men jag är väl inte sååå söööt😍😍😍"?!

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Jag har faktiskt inte fått den typen av meddelande :o (tack och lov)
Det är bara ett jäkla tugg om mitt röda hår, så installerar jag Tinder i gen så vette katten om jag ska köra på svartvita foton :meh:


Musikern har inte kommenterat mitt utseende öht ännu. Eller ja, han har sagt "vad fin du är" vid ca 3-4 tillfällen men det har jag tolkat mer som en helhetskomplimang där hela min person ingår.
 
Jag har faktiskt inte fått den typen av meddelande :o (tack och lov)
Det är bara ett jäkla tugg om mitt röda hår, så installerar jag Tinder i gen så vette katten om jag ska köra på svartvita foton :meh:


Musikern har inte kommenterat mitt utseende öht ännu. Eller ja, han har sagt "vad fin du är" vid ca 3-4 tillfällen men det har jag tolkat mer som en helhetskomplimang där hela min person ingår.
Åh, jag hade också blivit irriterad över en sån grej. Jag får mest smöriga komplimanger om att jag är söt och har sååå fina ögon (originellt värre!) men jag kan lätt tänka mig vad taktlösa män skriver till dig :cautious:
Att bli kallad för fin tycker jag är en trevlig komplimang! Allt har ju med vem som ger själva komplimangen, jag har inget emot om någon jag känner kallar mig för söt men jag blir däremot inte ett dugg smickrad när okända män skriver det till mig.

Jag har en bild på min häst och den är det många som kommenterar. Vissa skriver att han är jättefin och andra lägger in hjärndöda höhö-skämt.
Här har vi en riktig lustigkurre som verkligen var jääätterolig. (Hästen har grimma på bilden)
Screenshot_20191111_092444.jpg
 
Jaha, nu börjar jag med.... "Varför svarar han inte?" "Varför har han inte öppnat mitt meddelande än?" "Är jag för på?" "Har han ljugit för mig ang att han är separerat?" :o :banghead:

Så mycket för att vara en självständig kvinna med bra självförtroende..... :p :rofl:

Okej nu har han svarat. Men nu känns det som om det blir obalans om jag öppnar meddelandet efter 1 minut när han tog 11 timmar på sig att öppna mitt....! :cautious: Faaan, varför är man så töntig?! 😂🙈
 
Man kan säga vad man vill om raggets beteende gentemot sin (ex)flickvän men han är otroligt gullig mot både mig och katten.
Jag ligger hemma med ryggont och kommer knappt upp ur sängen så han åkte hit på sin lunch, hade köpt med hämtmat till oss båda plus en påse med färska räkor till katten. Katten blev överlycklig, han älskar räkor och ragget spenderade hela lunchen med försöka äta sin egna mat samtidigt som han skalade räka efter räka medan katten satt bredvid och smaskade för fullt :laugh:
 
Tror jag blev dissad av A som jag träffade i fredags. Messade henne igår och har inte fått svar. Jag förstår bara inte varför hon dissat mig, känns jättekonstigt. Men ja..

Ska iaf träffa en tjej imorgon eftermiddag som lustigt nog kommer från samma stad som A. En författare, så det känns ändå lite roligt även om jag är ledsen över A.
 
Musikern skickade en selfie från jobbet i förmiddags och vi chattade lite kort. Kändes kul att få "se" honom när vi inte träffats på en vecka. Blev lite varm inombords, han är faktiskt söt :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 449
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
71
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 772
Senast: tuaphua
·
Svar
1 311
· Visningar
133 808
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp