Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hundarna rastade och matade, alla djuren tillsedda, djurvakterna redo, alla inköp gjorda... Bara städa av hemmet åt hundvakten, stoppa grejerna i väskan och fixa flygsnacksen så är det klart. Kl 01:30 inatt startar jag mot Arlanda!

Det känns så himla BRA!

Ha så jäkla roligt! :heart
 
Appropå nervositet inför dejt så är jag fortfarande lite smånervös varje gång jag ska träffa Musikern. Och vi har väl setts ca 6-7 ggr sen i början av Augusti. :o Men jag har alltid känt mig rätt tafatt i dejtingsamanhang.
 
Appropå nervositet inför dejt så är jag fortfarande lite smånervös varje gång jag ska träffa Musikern. Och vi har väl setts ca 6-7 ggr sen i början av Augusti. :o Men jag har alltid känt mig rätt tafatt i dejtingsamanhang.
Har ni nåt planerat eller hur var det?
 
Jag har gått på dejt både igår och idag, kändes helt okej, men har insett att jag hsr en benägenhet att pladdra på om mig själv! Nu verkar inte det spela någon roll då båda ville träffas igen och vi har skrivit rätt mkt sedan jag träffade dem. Men jag är inte helt övertygad om ngn av dem, vi får se, ska ge dem en chans till var iaf.
 
Har ni nåt planerat eller hur var det?
Japp. Nästa Lördag till Söndag tänkte vi få till det. Nu har vi barnvecka så nu är det extremt stiltje. Skriver lite bara eftersom han fortfarande får hostattacker när han pratar. Rätt oskönt för mitt öra ändå att lyssna på i telefon. Jag får en vän/valpköpare hit på Fredagen och halva Lördagen går bort till MT av min uppfödning så han får prioritera om han vill se mig för på Söndagen jobbar jag.
 
Jag brukar också vara nervös, men jag känner honom bättre än nån annan människa så det vore lite fånigt.
Jag har ju inte hunnit lära känna honom iom att det gått 2 v mellan träffarna och vi har inte pratat så mycket på telefon. Det har nästan blivit som en ny "första dejt" varje gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 447
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
71
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 756
Senast: tuaphua
·
Svar
1 310
· Visningar
133 710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp