Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Japp. Nästa Lördag till Söndag tänkte vi få till det. Nu har vi barnvecka så nu är det extremt stiltje. Skriver lite bara eftersom han fortfarande får hostattacker när han pratar. Rätt oskönt för mitt öra ändå att lyssna på i telefon. Jag får en vän/valpköpare hit på Fredagen och halva Lördagen går bort till MT av min uppfödning så han får prioritera om han vill se mig för på Söndagen jobbar jag.
Hoppas verkligen att ni får till att ses.
 
Appropå nervositet inför dejt så är jag fortfarande lite smånervös varje gång jag ska träffa Musikern. Och vi har väl setts ca 6-7 ggr sen i början av Augusti. :o Men jag har alltid känt mig rätt tafatt i dejtingsamanhang.
Alltså senaste gången jag skulle på en riktig dejt så kunde jag knappt äta 10-14 dagar innan. Rasade verkligen i vikt, så folk reagerade. Blir alltså overkligt nervös av sådana situationer.

Därav pirrig i magen av @Migo s möte :D
 
Vi borde ha en bukeraggträff ute nånstans, ett gäng :D Och vara varandras wingman.

Nu är jag ju i ett förhållande :crazy::o:love:, och du bor så himla avsides, men vad kul det hade varit!

Jag skulle ha varit skräckslagen. Kan inte sånt där.
Jo jag vet att jag bor utanför tullarna! :mad:, strö salt du bara! Nej det skulle vara himla kul i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 873
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
555
Senast: Enya
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
79
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
10 210
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp