Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller så bryr hon sig fortfarande om honom. Jag berättade saker om mitt ex för personer som jag tyckte behövde veta att han mådde riktigt skit och inte hade läget under kontroll. Han älskade mig nog inte för det direkt men det kan jag ta.
Njae, det tvivlar jag starkt på. Hon måste också ha märkt att han var mycket värre förr, nu är han ju städad i jämförelse så jag tror det är en ren hämnd.

Jag förstår henne, jag hade säkert gjort samma sak 🤷‍♀️
 
Precis, det är hans föräldrar som fått veta men jag kan väl misstänka att hon har berättat för sina föräldrar som i sin tur berättat för hans. Vi får se när han kommer hem sen!

Det är rätt ironiskt dock att hans föräldrar blir helt hysteriska nu. Han har varit betydligt värre tidigare än vad han är nu, vi har jobbat ihop för några år sedan och det är rätt stor skillnad mot hur han är idag. Jag är inte orolig för det han tar idag men jag var det på den tiden 🤷‍♀️
Fast det är väl inte alls konstigt att de är upprörda om det fanns en problematik sen tidigare ovh det visar sig att han fortsatt bruka utan att vara ärlig med det?

Att förminska riskerna med drogbruk är ju verkligen ett tecken på att det inte står rätt till.
 
Fast det är väl inte alls konstigt att de är upprörda om det fanns en problematik sen tidigare ovh det visar sig att han fortsatt bruka utan att vara ärlig med det?

Att förminska riskerna med drogbruk är ju verkligen ett tecken på att det inte står rätt till.
Fast hans föräldrar har nog inte varit medvetna om att han tar droger överhuvudtaget, det verkar ha kommit som en kalldusch.
Hon har ju vetat i alla år men inte sagt något förrän nu.
 
Mail på HP. Känner att jag har några frågor gällande upplägget..... :D

Screenshot_20191120_202535.jpg
 
Lektion i presentationsskrivning:
1. Framhäv det du söker men ställ inte för många orimliga krav.
2. Håll dig kortfattad. Ingen orkar läsa en novell.
3. Avslöja inte för mycket om dig själv, man ska bli nyfiken och vilja veta mer om dig som person.

Examensprovet för killen som gick ut som kursetta:

Screenshot_20191120_205556.jpg
 
Lektion i presentationsskrivning:
1. Framhäv det du söker men ställ inte för många orimliga krav.
2. Håll dig kortfattad. Ingen orkar läsa en novell.
3. Avslöja inte för mycket om dig själv, man ska bli nyfiken och vilja veta mer om dig som person.

Examensprovet för killen som gick ut som kursetta:

Visa bifogad fil 40092
Och skriv gärna om du är lesbisk eller inte på Tinder. Det gör mitt swipeande betydligt enklare än att behöva utnyttja min gaydar hela tiden.
 
Lektion i presentationsskrivning:
1. Framhäv det du söker men ställ inte för många orimliga krav.
2. Håll dig kortfattad. Ingen orkar läsa en novell.
3. Avslöja inte för mycket om dig själv, man ska bli nyfiken och vilja veta mer om dig som person.

Examensprovet för killen som gick ut som kursetta:

Visa bifogad fil 40092
Är det mitt meddelande eller! :nailbiting: :o 🤣 nej jag är helt värdelös på första kontakten.
 
Ursäkta om jag bryter in i tråden, och det är ju så jättedumt!

Du skrev innan, parellikusken! Det fungerar inte ens att tagga 😂 iaf

Du skrev att det var svårt att dejta folk som inte vet vad de vill ännu, typ. Hundra meddelanden sen så jag minns inte exakt.

Jag är nyfiken, har börjat tänka åt det hållet, men är det kört då för mig? Om jag inte kom på det för 30 år sen? 😁

Bara en fundering!
 
Ursäkta om jag bryter in i tråden, och det är ju så jättedumt!

Du skrev innan, parellikusken! Det fungerar inte ens att tagga 😂 iaf

Du skrev att det var svårt att dejta folk som inte vet vad de vill ännu, typ. Hundra meddelanden sen så jag minns inte exakt.

Jag är nyfiken, har börjat tänka åt det hållet, men är det kört då för mig? Om jag inte kom på det för 30 år sen? 😁

Bara en fundering!
Finns säkert folk som vill dejta dig. Jag kan göra det om jag vill ligga typ, kanske, men om jag har seriösa intentioner väljer jag någon som är säker på sin sexualitet. Vill inte att tjejen inser att hon nog är straight ändå.
Är också skeptisk till att dejta de som är bi seriöst om de inte rör sig i queerkretsar. Vill ha en tjej som inte är fast i heteronormen.

Jag träffar helst lesbiska och har bara haft relationer med tjejer som varit lesbiska. Jag trivs bäst då.
 
Alltså, jag vet vad du tänker o tycker och jag håller med. Jag bara vågar inte ens testa för jag känner mig så utanför om du förstår? Så åren går på något vis 😁

Men tack för svaret! 💕

Jag testade och det gick jättebra. Nu blev det aldrig någon dejt med någon via tinder utan jag hittade min partner på jobbet men det var i alla fall aldrig några hinder för mig.
Jag kan förstår @parellikusken tankegång men alla tänker inte så och vissa kanske är i precis samma situation som dig :)
 
Jag registrerade mig på en dejtingsida för första gången, men efter bara typ ett dygn tog jag bort min profilbild pga att jag fullkomligt dränktes i meddelanden. Så nu har jag ingen offentlig bild. Jag vill att det ska vara min presentation och mina intressen som gör att de vill skriva. Har ni erfarenheter? Får man några meddelanden alls om man inte har profilbild? Jag har några privata bilder som sagt, som jag bara tänker visa för de jag pratat med lite först.
 
Jag registrerade mig på en dejtingsida för första gången, men efter bara typ ett dygn tog jag bort min profilbild pga att jag fullkomligt dränktes i meddelanden. Så nu har jag ingen offentlig bild. Jag vill att det ska vara min presentation och mina intressen som gör att de vill skriva. Har ni erfarenheter? Får man några meddelanden alls om man inte har profilbild? Jag har några privata bilder som sagt, som jag bara tänker visa för de jag pratat med lite först.

Det går över, att du dränks i meddelanden alltså. När man reggar sig kommer man först i flödet på de flesta sajter. Sen sjunker man längre ner. Redan efter 3-4 dagar brukar det mattas av.
Jag reagerade precis som du i början.
 
Ragget kom hem sent igår kväll. Han hade sannerligen haft en tuff stund med sina föräldrar, både hans mamma och pappa är totalt anti gällande allt vad droger heter - oavsett vilken omfattning och vilken substans det rör sig om.
Exet hade pratat med hans syster som i sin tur hade berättat för föräldrarna och när ragget kom hem var hela familjen samlad. Det blev ett jobbigt samtal för raggets del, han kunde inte slingra sig från allt utan var tvungen att vara ärlig om åtminstone några grejer.

Jag kan förstå att hans familj är oroliga. Han har precis gjort slut med flickvännen som de under många års tid har betraktat som en i familjen, han flyttar in till mig som är mycket äldre och som de aldrig träffat och i samma veva får de höra att han sysslar med droger. I det läget spelar det ingen roll att jag är ren och skötsam, det vet ju inte hans familj.

Jag och ragget låg och diskuterade till småtimmarna på natten vad vi kunde göra. Vi kom fram till att vi ska bjuda över hans familj på middag hos mig så att vi får träffas och de får se med egna ögon att det inte är så illa som de föreställer sig. De har garanterat ritat upp ett worst case scenario där ragget är på väg utför i raketfart vilket inte alls är fallet.
De kommer över på middag imorgon :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 541
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
197
Senast: em76
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
8 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp