Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Roar mig inför kvällens dejt med att läsa om DB's stjärntecken och hur det matchar med mitt (inte jättebra). :angel: Brukar ni kolla upp sådant om era dejtar? Alltså vad de är för stjärntecken och hur de enligt det "ska" vara för personer?

Eller är det bara jag här som är lite övertroisk? 😂
(obs - LITE. Men ibland så stämmer karakteristikarna förvånansvärt bra!)

Jag kollar gärna upp sånt, tycker att det är intressant. Lägger dock inget värde i det utan jag gör det bara för skojs skull. :D
 
Nej.
Skulle aldrig falla mig in att låta hittepå påverka mitt val av partners. Det kan jag krångla till så bra på egen hand.

Jag låter mig nog inte direkt påverka (inte i val av partner iaf), var ju tillsammans med exet i ca 18 år trots att våra horoskop sa vi inte passade ihop. (Vilket stämde såpass bra att jag ibland ångrar jag inte lyssnade på horoskopet..!) Han var en "typisk" Tyr på alla sätt och vis. :)
 
Roar mig inför kvällens dejt med att läsa om DB's stjärntecken och hur det matchar med mitt (inte jättebra). :angel: Brukar ni kolla upp sådant om era dejtar? Alltså vad de är för stjärntecken och hur de enligt det "ska" vara för personer?

Eller är det bara jag här som är lite övertroisk? 😂
(obs - LITE. Men ibland så stämmer karakteristikarna förvånansvärt bra!)

Ja!
Jag tror inte på det egentligen men tycker det är så roligt så jag kan inte låta bli 😁
 
Roar mig inför kvällens dejt med att läsa om DB's stjärntecken och hur det matchar med mitt (inte jättebra). :angel: Brukar ni kolla upp sådant om era dejtar? Alltså vad de är för stjärntecken och hur de enligt det "ska" vara för personer?

Eller är det bara jag här som är lite övertroisk? 😂
(obs - LITE. Men ibland så stämmer karakteristikarna förvånansvärt bra!)

Inte stjärntecken, men S familj kollade upp hur bra våra djur (? Vet inte vad det heter, men alla år har ju olika djur) passade ihop. Det var tydligen väldigt viktigt. De blev nöjda över resultatet, men när jag sen läste om det såg jag att våra djur stod som att vi antingen är the one true match eller dödsfiender, så jag är lite osäker på vilken av dem de hoppades på att vi skulle vara :nailbiting::rofl:
 
Jag ska åka till killen på parkeringen ikväll :nailbiting:. Har varit tjafsigt några dagar, varannan dag bra och varannan dag tjafs. Har varit så förr också, redan innan vi träffades. Igår kväll slutade det med att jag föreslog att jag skulle komma till honom onsdag eller torsdag kväll (han har jour och kan inte åka hit). Han sa "kan du inte komma nu" (alltså sent igår kväll) men då hade jag precis lämnat min lånade bil i grannbyn och det finns i princip ingen kollektivtrafik dit.

Planen är bara att ses kort. För min del känns det som att vi måste nå fram till varandra bättre än igår kväll, annars så får det bli hejdå ikväll :(. Och jag är jättenervös för när vi precis träffas, när jag kliver ur bilen. Om det är avvaktande och stelt efter samtalet igår kväll. Fast han vill ju ses, och det är inte för att skälla på mig, men jag blir ju avvaktande och stel och då finns ju risk att han också blir det.
 
Jag ska åka till killen på parkeringen ikväll :nailbiting:. Har varit tjafsigt några dagar, varannan dag bra och varannan dag tjafs. Har varit så förr också, redan innan vi träffades. Igår kväll slutade det med att jag föreslog att jag skulle komma till honom onsdag eller torsdag kväll (han har jour och kan inte åka hit). Han sa "kan du inte komma nu" (alltså sent igår kväll) men då hade jag precis lämnat min lånade bil i grannbyn och det finns i princip ingen kollektivtrafik dit.

Planen är bara att ses kort. För min del känns det som att vi måste nå fram till varandra bättre än igår kväll, annars så får det bli hejdå ikväll :(. Och jag är jättenervös för när vi precis träffas, när jag kliver ur bilen. Om det är avvaktande och stelt efter samtalet igår kväll. Fast han vill ju ses, och det är inte för att skälla på mig, men jag blir ju avvaktande och stel och då finns ju risk att han också blir det.

Håller tummarna att det blir bra! :heart
 
Ragget har fått det hett om öronen. Hans exflickvän har brutit sitt löfte att inte berätta för hans familj om drogerna och han ska dit ikväll för att prata med sina milt sagt hysteriska föräldrar.

Hej och hå.
Misstänker att det gäller att låta bli framöver då så han inte tappar jobbet? Tänkte m drogtester.
å andra sidan vet jag inte vad som krävs som arbetsgivare för att kräva det.

jag hade nog börjar söka nytt Jobb om jag var ditt ragg. Fy för att ha exets föräldrar som chef.

Edit: läste hennes föräldrar inser nu att det var hans. Men frågan är när hennes föräldrar får veta...
 
Misstänker att det gäller att låta bli framöver då så han inte tappar jobbet? Tänkte m drogtester.
å andra sidan vet jag inte vad som krävs som arbetsgivare för att kräva det.

jag hade nog börjar söka nytt Jobb om jag var ditt ragg. Fy för att ha exets föräldrar som chef.

Edit: läste hennes föräldrar inser nu att det var hans. Men frågan är när hennes föräldrar får veta...
Precis, det är hans föräldrar som fått veta men jag kan väl misstänka att hon har berättat för sina föräldrar som i sin tur berättat för hans. Vi får se när han kommer hem sen!

Det är rätt ironiskt dock att hans föräldrar blir helt hysteriska nu. Han har varit betydligt värre tidigare än vad han är nu, vi har jobbat ihop för några år sedan och det är rätt stor skillnad mot hur han är idag. Jag är inte orolig för det han tar idag men jag var det på den tiden 🤷‍♀️
 
Sitter för tillfället i en jobbig situation, tar så mycket på krafterna och genererar massa övertänkande som tar kål på min redan trötta hjärna.

Ska i slutet på veckan ha ett viktigt möte tillsammans med förbjudna frukten, jag behöver då bland annat gå in på mitt mående samt andra praktiska detaljer. Jag måste ha mötet med honom, men det känns rätt pissigt just pga de personliga delarna. Känns mig inte alls redo för det.

Jag kan välja att inte säga något personligt alls, men det skulle jag verkligen behöva för att få de praktiska bitarna att fungera.

Vet inte hur jag ska hantera det här, så himla onödigt av mig att kära ner mig i just den snubben :banghead:
 
Roar mig inför kvällens dejt med att läsa om DB's stjärntecken och hur det matchar med mitt (inte jättebra). :angel: Brukar ni kolla upp sådant om era dejtar? Alltså vad de är för stjärntecken och hur de enligt det "ska" vara för personer?

Eller är det bara jag här som är lite övertroisk? 😂
(obs - LITE. Men ibland så stämmer karakteristikarna förvånansvärt bra!)

Övertroisk, vilket fantastiskt ord 🤣😍

Är det sådant som har med när man är född att göra? Jag är tvilling isf, vet inte mer än det 🤣 hurdan ska jag vara då?
 
Som en fortsättning på inlägget ovan.. Jag funderar på att ta tillfället i akt att fråga om vi ska käka lunch ihop någon dag. :angel: Kan dock lira väldigt dåligt med resten av samtalet, alternativt bra. Tänker att det kanske beror lite på hur sinnesstämningen är just hos mig den dagen :p

Tycker att det är så himla svårt att tolka signaler, speciellt när man själv har ett intresse. Enklast är väl såklart att fråga, men någon typ av respons vore väl bra.

Vad tolkar ni som ett intresse från någon ni träffar? Jag tänker då främst på ställen som inte är i dejtingsammanhang som tex krogen eller liknande.
 
Nej, det förstod vi kunde hända. Jag tror att hon gör det som hämnd för att hon fått reda på att han bor hos mig. Jag kan inte klandra henne 🤷‍♀️
Eller så bryr hon sig fortfarande om honom. Jag berättade saker om mitt ex för personer som jag tyckte behövde veta att han mådde riktigt skit och inte hade läget under kontroll. Han älskade mig nog inte för det direkt men det kan jag ta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 519
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
194
Senast: em76
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
8 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp