Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, det är ju andra siffror om vi ska se till kvalitén.
Om jag får 40 mail bor 20 av brevskrivarna alldeles för långt bort. 10 stycken stämmer inte alls in på vad jag söker (de har barn, skägg, är skalliga, etc), 5 stycken går bort för att de enbart skickar sexinviter och resterande 5 kanske jag svarar men i slutändan kanske jag orkar hålla igång konversationen i mer än några meddelanden med max 2 av dessa.

Och av dessa 2 kan man ge sig fan på att minst 1 visar sig lukta svett när vi bestämmer träff.
Men alltså, Ibland så skäms jag över oss män. Jag ber om ursäkt men de flesta män är grisar. Jag vill sällan umgås med dem. bara vissa få.
Från min horizont hur jag ser på män!
De bara tar utan att tänka, tar sig friheter de är inte berättigade till. För ingen straffar dem.
De anstränger sig inget att vara trevliga eller sociala.
Om de använder hjärnan så är det för att vara taskig mot andra!
Ska pratas evigheter om andra män helst i svettiga aktiviteter! (fotboll, och hockey) Som de själva inte klarar av.
Jobbig och låga referenser till sex eller sport. Eller båda samtidigt.
Vet allt, kan allt. tills det kommer till kritan så har de inte aning om hur jävla lite de kan. (men det stör inte dem).
Fan Ta dig om du har tre saker mellan benen och inte gillar sport!
Att prata och lyssna, va fan du måste vara en sån där homo! (sak jag har hört).
Sorry jag är lite bitter idag.
 
Alltså, det är ju andra siffror om vi ska se till kvalitén.
Om jag får 40 mail bor 20 av brevskrivarna alldeles för långt bort. 10 stycken stämmer inte alls in på vad jag söker (de har barn, skägg, är skalliga, etc), 5 stycken går bort för att de enbart skickar sexinviter och resterande 5 kanske jag svarar men i slutändan kanske jag orkar hålla igång konversationen i mer än några meddelanden med max 2 av dessa.

Och av dessa 2 kan man ge sig fan på att minst 1 visar sig lukta svett när vi bestämmer träff.
Skulle hellre få 10 bra mail om året än typ 30 om dagen där det bara är skitinnehåll/konstiga människor eller dickpics. Värderar mig verkligen inte utifrån hur många sunkiga meddelanden jag får.
 
Men alltså, Ibland så skäms jag över oss män. Jag ber om ursäkt men de flesta män är grisar. Jag vill sällan umgås med dem. bara vissa få.
Från min horizont hur jag ser på män!
De bara tar utan att tänka, tar sig friheter de är inte berättigade till. För ingen straffar dem.
De anstränger sig inget att vara trevliga eller sociala.
Om de använder hjärnan så är det för att vara taskig mot andra!
Ska pratas evigheter om andra män helst i svettiga aktiviteter! (fotboll, och hockey) Som de själva inte klarar av.
Jobbig och låga referenser till sex eller sport. Eller båda samtidigt.
Vet allt, kan allt. tills det kommer till kritan så har de inte aning om hur jävla lite de kan. (men det stör inte dem).
Fan Ta dig om du har tre saker mellan benen och inte gillar sport!
Att prata och lyssna, va fan du måste vara en sån där homo! (sak jag har hört).
Sorry jag är lite bitter idag.
Åh, jag älskar män 😁 jag trivs överlag väldigt bra med män även om jag mer eller mindre kan relatera till det mesta du nämner.
 
Skulle hellre få 10 bra mail om året än typ 30 om dagen där det bara är skitinnehåll/konstiga människor eller dickpics. Värderar mig verkligen inte utifrån hur många sunkiga meddelanden jag får.
Jag måste erkänna att jag tycker att det är rätt kul med konstiga mail också 🙄

Något jag däremot är redigt trött på är män som inte fått svar första gången de skrivit men som ändå fortsätter skicka nya mail.
Om jag inte svarat på de fem första är chansen inte så stor att jag plötsligt kommer svara på det tolfte liksom 🤦‍♀️
 
Men gud, trodde han att du skulle få igång på det? 🤦‍♀️ ⬅ dagens mest välanvända och välmotiverade smiley 😂

Men eller hur, sa typ att tjejer antagligen inte skulle uppskatta sådant beteende. Och fick till svar att det skulle väl inte fungera på mig nu när han pratat om det. Svarade att nej, jag är liksom inget djur.
 
Var på fikadejt nyss!
Ingen känsla av attraktion alls och inget gemensamt. Försökte få igång intressanta samtal om olika saker utan något vidare resultat. Hon hade inga fritidsintressen, jobbade inte utan verkade mest umgås med sin familj. Hon hade dock en hund, men ja..
Hon verkade snäll?

Jag som har hundra saker på gång samtidigt, älskar att diskutera och förkovra mig i olika ämnen blev rätt besviken.

Har iaf en till dejt imorgon med en annan tjej. Hoppas på lite mer intressanta konversationer då. 🙂
 
Ja jag har sett värre, det är mest jag som är gnällig 😂
Om jag är aktiv på HP och loggar in några gånger under dagen får jag ca 30-40 mail per dag och kan därför sålla rätt hårt. Därav ryker alla som gör minsta lilla fel också 🙄🙈

Har du loggat in på HP sen de gjorde om sidan?
 
Allt detta prat om HP får mig att inse att jag kanske borde se över om jag har kvar min profil där.. Dags att ta bort den tror jag (har bestämt mig för att inte vara aktiv på liknande forum, dels pga G, men också då jag inte mår bra av det).
 
Alltså, det är ju andra siffror om vi ska se till kvalitén.
Om jag får 40 mail bor 20 av brevskrivarna alldeles för långt bort. 10 stycken stämmer inte alls in på vad jag söker (de har barn, skägg, är skalliga, etc), 5 stycken går bort för att de enbart skickar sexinviter och resterande 5 kanske jag svarar men i slutändan kanske jag orkar hålla igång konversationen i mer än några meddelanden med max 2 av dessa.

Och av dessa 2 kan man ge sig fan på att minst 1 visar sig lukta svett när vi bestämmer träff.
Fast då är det är det ändå i slutändan en person av bra kvalitet om dagen vilket fortfarande blir mer än 30 per år om man nu väljer att förutsätta att alla tranans är av "bra kvalitet" vilket knappast är fallet.
 
Är inte ute på dejtingsidor längre. Får bara mail att jag är så ful så ingen vill ha mig och att jag borde dränka mig själv.
Sådana idioter ska man inte lyssna på. Förstår att det är jobbigt att höra, men män som säger helt imbecilla saker ska man bara ignorera. Om någon säger en så korkad sak, så är det en sak som är säker: Det är bara ett försök att få en ur balans. Små människor försöker få en att vackla. Du vet att sanna människor aldrig skulle försöka med så låga, löjliga och barnsliga uttalanden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 517
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
194
Senast: em76
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
8 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp