Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens nominerade i kategorin "Kränkta män":
Screenshot_20191108_103527.jpg


Jag får inte driva med honom, får inte, får inte....
 
Han jag träffade i går (hm, vad ska vi kalla honom...? Lilla Hästkillen? LH kanske) verkade interesserad av att ses igen - dvs. han föreslog att träffas redan igår kväll när jag var klar med stallet. Men jag gick emot mitt "råd" om att ligga på första dejten och sa nej. 😂 Känner mig som sagt inte jättepepp, så tänker försöka hålla honom lite på avstånd iaf över helgen, har en massa planer med hästarna så orkar inte prioritera in honom.

Har dock skrivit till DB om vi ska försöka träffas och prata mer, känns dumt att låta det bara rinna ut i sanden med honom utan att ses igen. Finns en hel del saker jag skulle vilja fråga honom, och han känns som riktigt bra fwb-material, åtminstonde. :angel: Ställde honom lite till väggs nu med att bestämma en tid och plats för en ny dejt/träff, så får vi se hur han responderar.

Dessutom så majlade en gammal studiekompis som var kär i mig för typ 15 år sedan, och ville träffas nästa vecka då han kommer till min stad. Vi hamnade nästan i säng under vår sista kväll på skolan, och jag ångrar fortfarande att det inte blev av.... Men vet inte om han är singel nu, tror inte det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 230
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 590
Svar
1 121
· Visningar
112 438
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp