Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska på dejt med en transtjej på fredag, hon känns som att hon skulle passa mig.
Men! När tar man upp om hon är opererad där nere..?
Vill inte ha sex med en penisbärare hur kvinnlig hon är i övrigt. Hur mycket jag än gillar henne är det ett big no no.
 
Ska på dejt med en transtjej på fredag, hon känns som att hon skulle passa mig.
Men! När tar man upp om hon är opererad där nere..?
Vill inte ha sex med en penisbärare hur kvinnlig hon är i övrigt. Hur mycket jag än gillar henne är det ett big no no.

Hångla och känn lite och skulle det visa sig att hon har penis så är det väl bara att säga att du inte är sugen på sex. Man måste ju inte ha sex på första dejten
P deklarerade tydligt för mig att sex inte var aktuellt på varken första el andra dejten för han bara "var sån". Helt ok för mig. Blev mycket hångel och taffsande "bara" 😊
 
Hångla och känn lite och skulle det visa sig att hon har penis så är det väl bara att säga att du inte är sugen på sex. Man måste ju inte ha sex på första dejten
P deklarerade tydligt för mig att sex inte var aktuellt på varken första el andra dejten för han bara "var sån". Helt ok för mig. Blev mycket hångel och taffsande "bara" 😊
Fast.. Jag vill inte komma till den fasen att jag känner en penis. Gör mig äcklad och rädd.
Så att känna är inte ett alternativ. Vi behöver kommunicera detta muntligt.
 
Fast.. Jag vill inte komma till den fasen att jag känner en penis. Gör mig äcklad och rädd.
Så att känna är inte ett alternativ. Vi behöver kommunicera detta muntligt.

Jag förstår. Då hade jag försökt lyfta frågan innan dejt. Det är ju ingen idé att dejta någon med det attributet om det känns jobbigt. Förklara hur du känner det och är hon vettig så fattar hon.
 
Ska på dejt med en transtjej på fredag, hon känns som att hon skulle passa mig.
Men! När tar man upp om hon är opererad där nere..?
Vill inte ha sex med en penisbärare hur kvinnlig hon är i övrigt. Hur mycket jag än gillar henne är det ett big no no.
Jag har dejtat några penisbärande transpersoner och jag har frågat rakt ut snabbt. Ingen har tagit illa upp, men för mig spelar det å andra sidan mindre roll. Det är inte alla som vill använda sin penis, utan den har mest varit ivägen och ska bort så fort som möjligt. Andra är mer bekväma och vill behålla sin penis med alla funktioner. Och då får jag ju fråga hur de vill att jag ska agera mot dem. Så samtalsämnet är ganska naturligt om man dejtar.
 
Penis!
Måste fundera nu.
I egenskap av transperson som inte har genomgått operation så kan jag inte låta bli att bli illa berörd av detta. Jag har tur som har en partner som accepterar och älskar min kropp oavsett om jag förblir som jag är, väljer hormoner eller opererar. Om hon har könsdysfori så är hon nog rätt glad åt alternativ till penisfokuserat sex ändå... Hoppas det löser sig för er.
 
I egenskap av transperson som inte har genomgått operation så kan jag inte låta bli att bli illa berörd av detta. Jag har tur som har en partner som accepterar och älskar min kropp oavsett om jag förblir som jag är, väljer hormoner eller opererar. Om hon har könsdysfori så är hon nog rätt glad åt alternativ till penisfokuserat sex ändå... Hoppas det löser sig för er.
Fast nu har @parellikusken om jag minns rätt väldigt tråkiga (okej rent för jävliga) upplevelser av män och deras penisar, så jag tänker att det här inte alls är riktigt samma sak.

Förlåt mig parellikusken för att jag pratar för dig här.
 
I egenskap av transperson som inte har genomgått operation så kan jag inte låta bli att bli illa berörd av detta. Jag har tur som har en partner som accepterar och älskar min kropp oavsett om jag förblir som jag är, väljer hormoner eller opererar. Om hon har könsdysfori så är hon nog rätt glad åt alternativ till penisfokuserat sex ändå... Hoppas det löser sig för er.
Fast jag är väldigt lesbisk, blir attraherad av fittor liksom. Förutom mina dåliga erfarenheter av penisar så är de inte attraherande.
Men ja, jag vill träffa henne och se hur om det klickar iaf. Sexet får vi prata om ifall det blir aktuellt.
 
I egenskap av transperson som inte har genomgått operation så kan jag inte låta bli att bli illa berörd av detta. Jag har tur som har en partner som accepterar och älskar min kropp oavsett om jag förblir som jag är, väljer hormoner eller opererar. Om hon har könsdysfori så är hon nog rätt glad åt alternativ till penisfokuserat sex ändå... Hoppas det löser sig för er.

Jag tycker inte alls det är konstigt faktiskt. Inte konstigare än att en homosexuell man eller en straight tjej inte skulle tända på mitt kön. I ens sexuella läggning ingår ju att tända på eller inte tända på kön, det är inget att ta illa vid sig av.
 
Jag tycker inte alls det är konstigt faktiskt. Inte konstigare än att en homosexuell man eller en straight tjej inte skulle tända på mitt kön. I ens sexuella läggning ingår ju att tända på eller inte tända på kön, det är inget att ta illa vid sig av.
Håller helt med. Hon skrev att hon såg på den som en strap on, trevligt för henne. Men jag vill slicka fitta liksom. Hårt sagt.
Men ska träffa henne, vem vet, om jag blir kär kan det kanske ändra sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 597
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 805
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 218
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 127
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp