Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du verkar ju vara oemotståndlig för en viss typ numera :crazy:
1581265694376.png
 
3,5 timme i telefon med P.
Pirret i magen växer. Kan vara så att jag skaffat mig en såndär pojkvänn snart :o
Jag blir SÅ glad av att läsa hur fint du har det :love: Välkomnar dig gärna till pojkvän-klubben sen om det går vägen :D Här har jag och Humanisten sagt att vi älskar varandra och planerar en semesterresa till våren, och jag är sådär löjligt förälskad :love: På lördag har vi varit tillsammans i 3 månader!
 
Jag blir SÅ glad av att läsa hur fint du har det :love: Välkomnar dig gärna till pojkvän-klubben sen om det går vägen :D Här har jag och Humanisten sagt att vi älskar varandra och planerar en semesterresa till våren, och jag är sådär löjligt förälskad :love: På lördag har vi varit tillsammans i 3 månader!

Tack!!!
Stort grattis till dig och Humanisten :love:
 
Ni som gillar varselkläder borde byta jobb med mig. Jag ser det varje dag och njä jag tar hellre en kostymnisse.

Kollegan har åkt hem nu. Note to self, tvätta händerna NOGA mellan chilihackande och tafs på känsliga områden :o. Sånt nybörjarmisstag.

Kollegan verkar förälskad. Jag känner igen det där leendet. Jag vet inte vad jag ska göra. Har skygglappar på ett tag till. Han vet vad som gäller så jag känner ingen skuld. Jag måste bara ta reda på vad jag själv vill. Just nu känns det fantastiskt.
 
Ni som gillar varselkläder borde byta jobb med mig. Jag ser det varje dag och njä jag tar hellre en kostymnisse.

Kollegan har åkt hem nu. Note to self, tvätta händerna NOGA mellan chilihackande och tafs på känsliga områden :o. Sånt nybörjarmisstag.

Kollegan verkar förälskad. Jag känner igen det där leendet. Jag vet inte vad jag ska göra. Har skygglappar på ett tag till. Han vet vad som gäller så jag känner ingen skuld. Jag måste bara ta reda på vad jag själv vill. Just nu känns det fantastiskt.

Min grej är ju borrare... det är skitjobbigt för när jag jobbar har jag i allmänhet sådana omkring mig och de ser ju ut och är som särbon... och jag är monogam. Men jag har ju något att titta på iaf :angel:
 
Jag börjar tro att jag blivit ghostad av P... Vi skrev i fredags, skulle träffats i lördags, men inte ett ord, och inte svarat på mina sms sedan i fredags FM. Han har gjort så en gång innan, hans förklaring då var att han gett sig själv hjärnskakning, men då svarade han efter ett dygn iaf...
 
Jag börjar tro att jag blivit ghostad av P... Vi skrev i fredags, skulle träffats i lördags, men inte ett ord, och inte svarat på mina sms sedan i fredags FM. Han har gjort så en gång innan, hans förklaring då var att han gett sig själv hjärnskakning, men då svarade han efter ett dygn iaf...

Pissdålig stil att ghosta någon när dejt är bestämd :mad:
Då får man ha en jääääkligt bra ursäkt för att inte kunna ha hört av sig alls på 3 dagar.
 
Jag börjar tro att jag blivit ghostad av P... Vi skrev i fredags, skulle träffats i lördags, men inte ett ord, och inte svarat på mina sms sedan i fredags FM. Han har gjort så en gång innan, hans förklaring då var att han gett sig själv hjärnskakning, men då svarade han efter ett dygn iaf...
Skitstil! Han låter ju inte riktigt stabil...och ska jag vara riktigt ärlig så trodde jag aldrig på den där hjärnskakningsgrejen heller.
Försök strunta i honom. En sådär opålitlig man vill du knappast ha i ditt liv.
 
Skitstil! Han låter ju inte riktigt stabil...och ska jag vara riktigt ärlig så trodde jag aldrig på den där hjärnskakningsgrejen heller.
Försök strunta i honom. En sådär opålitlig man vill du knappast ha i ditt liv.
Nej, jag förstår mig inte på människor som inte bara kan vara ärliga och raka, så mkt enklare livet skulle vara då... Men det hjälper ju inte mot att jag är ledsen, för hur som helst så var det väldigt bra när vi sågs...
 
Gör ett avslut själv istället? Om du blir ghostad är killen inte särskilt intresserad.
Det är lätt att säga men inte så lätt att göra. Jag vet vad jag behöver göra, men det här är första gången typ någonsin, som jag känner att jag faktiskt trivs med en kille, att vi tänker lika och det är lätt att prata om allt. Det gör det hela mycket jobbigare. Annars har jag inga som helst problem att gå vidare efter en diss.
 
Nej, jag förstår mig inte på människor som inte bara kan vara ärliga och raka, så mkt enklare livet skulle vara då... Men det hjälper ju inte mot att jag är ledsen, för hur som helst så var det väldigt bra när vi sågs...
Jag förstår att du är ledsen. Att bli ghostad är nog ännu värre än att bli lämnad på ett ärligt och rakryggat sätt.
 
Det är lätt att säga men inte så lätt att göra. Jag vet vad jag behöver göra, men det här är första gången typ någonsin, som jag känner att jag faktiskt trivs med en kille, att vi tänker lika och det är lätt att prata om allt. Det gör det hela mycket jobbigare. Annars har jag inga som helst problem att gå vidare efter en diss.
På vilket sätt tänker ni lika? Jag tänker att han låter som en person som är ganska egoistisk och inte har något mot att ljuga för att få det han vill, är det möjligt att han helt enkelt anpassar sin person?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 860
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 811
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 346
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 154
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp