Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt jag orkar inte backa o dubbelkolla men kände att jag ville minnas- var han någon som dök upp där du klättrar eller någondu hittade på Tinder eller liknande?
Han dök upp där jag klättrar :) Vi snackade lite en gång i höstas, sedan såg jag honom igen i mellandagarna eller något sådant? Började prata med honom och innan jag gick hem så la vi till varandra på Facebook. Sedan har vi hunnit ha förvånansvärt mycket kontakt :p
 
Han dök upp där jag klättrar :) Vi snackade lite en gång i höstas, sedan såg jag honom igen i mellandagarna eller något sådant? Började prata med honom och innan jag gick hem så la vi till varandra på Facebook. Sedan har vi hunnit ha förvånansvärt mycket kontakt :p

så var det ja! tycker det hela känns så härligt. Det är så gött när man klickar med någon- oavsett plan liksom.
 
A och jag har chattat kort. Han har skrivit att han har varit illa tillmods för sitt "avhopp".
Jag frågade honom om det var "brist på klick" eller om det var att han inte var redo att dejta som gjorde att han ställde in eftersom jag sett honom på Tinder.
Han svarade att han varit nyfiken och haft Tinder under gårdagen men sen tagit bort det igen.
Jag sa att jag brydde mig inte om ifall han var på Tinder eller inte utan ville bara att han var uppriktig mot mig till varför han ställde in eftersom han ville fortsätta ha kontakt.
Så nu är det utrett.

Jag har frågat Raceföraren om vi ska ses för en AW när han kommer tillbaka och han har svarat ja.
Kommer inte samtalen igång och blygheten försvinner efter en öl eller två så lägger jag ner.
 
Hur länge har ni chattat ? Om det flyter på varför vill du inte träffa honom ?

Nja, jag hade ghostat om ni inte hade chattat så länge. Du behöver inte skriva nåt.
"Börjat chatta med en kille på tinder för ett tag sen, och det flyter på rätt bra." Det låter inte som ett läge för ghostning...om man inte är en riktig fegis, vill säga. ...men det är min åsikt.

@Ceta jag tycker att du ska avböja om det inte känns bra. Du kan väl skriva som det är att du har fått känslan av att han ändå inte är den du söker, eller nåt sånt. Jag är en förespråkare av "Avsluta snyggt".
 
A skickade ett till meddelande i går. Det var nån typ av förklaring baserat på lite funderingar.
Jag blev nästan lite full i skratt. Han verkar ha dragit på betydligt större trissor än jag gjort om vad det här med en dejt innebär. Jag tyckte dessutom han kändes lite självgod och paranoid.
Jag bestämde mig för att bryta kontakten. Det där är inte en Voff-person.
 
A skickade ett till meddelande i går. Det var nån typ av förklaring baserat på lite funderingar.
Jag blev nästan lite full i skratt. Han verkar ha dragit på betydligt större trissor än jag gjort om vad det här med en dejt innebär. Jag tyckte dessutom han kändes lite självgod och paranoid.
Jag bestämde mig för att bryta kontakten. Det där är inte en Voff-person.

Det kanske är så att du är en av de första han dejtar efter sin separation? Då kan man känna sig lite vilsen. Efter ett tag i dejtingkarusellen blir man ju lite mer härdad.
 
Äntligen kom dagen då jag blev skild. Det tog 8 månader. En markering från mitt ex som är nog så viktigt för mig för att känna att jag fått tillbaka det sista av mig och mitt liv 🤟💪
Nu kommer dejting kännas mycket roligare :)
20200116_115307.jpg
 
A skickade ett till meddelande i går. Det var nån typ av förklaring baserat på lite funderingar.
Jag blev nästan lite full i skratt. Han verkar ha dragit på betydligt större trissor än jag gjort om vad det här med en dejt innebär. Jag tyckte dessutom han kändes lite självgod och paranoid.
Jag bestämde mig för att bryta kontakten. Det där är inte en Voff-person.

Vad var hans definition av en dejt ?
 
Vad var hans definition av en dejt ?

Bra fråga. Tydligen var det för "stort" med att käka lite middag hemma hos någon.
I min värld är det ingen skillnad mot att ses på stan. Jag har liksom inte blivit ihop (eller trott att jag ska bli ihop) med alla jag bjudit på middag 🙄

För mig var det iaf bara ännu en dejt i raden av kanske fler för att lära känna varandra.
 
Bra fråga. Tydligen var det för "stort" med att käka lite middag hemma hos någon.
I min värld är det ingen skillnad mot att ses på stan. Jag har liksom inte blivit ihop (eller trott att jag ska bli ihop) med alla jag bjudit på middag 🙄

För mig var det iaf bara ännu en dejt i raden av kanske fler för att lära känna varandra.

Ok, han kanske är lite osäker och bara vill ses lite kort för att se va du är för en filur.
I min värld är det dock skillnad på att ses på stan eller hemma hos någon. Föredrar att ses i hemma miljö då det känns mera tryggt och avslappnat på nåt vis. Men det blir oftast fika eller promenad då jag inte vågar föreslå att ses hos mig och de flesta vill ses i offentlig miljö första gången.
 
Ok, han kanske är lite osäker och bara vill ses lite kort för att se va du är för en filur.
I min värld är det dock skillnad på att ses på stan eller hemma hos någon. Föredrar att ses i hemma miljö då det känns mera tryggt och avslappnat på nåt vis.

Vi har varit på ett par dejter och pratat en del både i skrift och telefon så detta var liksom bara ännu en dejt (i min värld)
Men eftersom vi tydligen tänker rätt olika så var det ju lika bra att det kom fram tidigt :)
 
Ok, han kanske är lite osäker och bara vill ses lite kort för att se va du är för en filur.
I min värld är det dock skillnad på att ses på stan eller hemma hos någon. Föredrar att ses i hemma miljö då det känns mera tryggt och avslappnat på nåt vis. Men det blir oftast fika eller promenad då jag inte vågar föreslå att ses hos mig och de flesta vill ses i offentlig miljö första gången.
Haha, föredrar att ses på stan för det känns oerhört mycket mer tryggt ;) Och då gillar jag inte ens att vara på stan.
 
Bra fråga. Tydligen var det för "stort" med att käka lite middag hemma hos någon.
I min värld är det ingen skillnad mot att ses på stan. Jag har liksom inte blivit ihop (eller trott att jag ska bli ihop) med alla jag bjudit på middag 🙄

För mig var det iaf bara ännu en dejt i raden av kanske fler för att lära känna varandra.
Jaha, det hade jag missat . Då var det ju ändå mera märkligt att han tyckte det var för "stort".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 393
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 799
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 094
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 105
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp