Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oookey. Största skillnaden mellan klättraren och troligen alla andra män jag träffat tidigare: han räknar inte med att jag ska säga nej om något blir jobbigt, han räknar inte ens med att jag ska säga nej om han frågar om något, för han fattar att det i en mentalt jobbig situation kan bli svårt att klämma fram ett nej. Och han är jävligt mån om att inte på något vis råka sätta mig i någon jobbig situation pga det :cautious: Herregud så förvirrande.
 
Oookey. Största skillnaden mellan klättraren och troligen alla andra män jag träffat tidigare: han räknar inte med att jag ska säga nej om något blir jobbigt, han räknar inte ens med att jag ska säga nej om han frågar om något, för han fattar att det i en mentalt jobbig situation kan bli svårt att klämma fram ett nej. Och han är jävligt mån om att inte på något vis råka sätta mig i någon jobbig situation pga det :cautious: Herregud så förvirrande.
Jag måste vara lite seg i huvudet, men jag har svårt att förstå 🙈 Är det inte bra om du kan säga Nej?? eller menar du att han aldrig skulle utsätta dig för en sådan situation? Sorry:o
 
Jag måste vara lite seg i huvudet, men jag har svårt att förstå 🙈 Är det inte bra om du kan säga Nej?? eller menar du att han aldrig skulle utsätta dig för en sådan situation? Sorry:o
Jag tolkar @Red_Chili som att killen vill ha faktiska ”ja” eller uppmuntran, och inte bara förutsätter att allt som inte är ett ”nej” betyder kör på :)
@prallan, precis så som @Ceta skriver. Det är klart att det är tokbra om det går att säga "nej" när något inte känns bra i någon situation (oavsett vad det är för typ av situation), men det är inte alltid möjligt för alla att göra det för att det blir någon slags låsning i hjärnan eller hur det nu ska förklaras bäst. Väldigt få, framförallt väldigt få män, verkar ha koll på det. Har de inte koll på det så kan de ju inte heller ta hänsyn till det och då kan det bli tokigt.
 
@prallan, precis så som @Ceta skriver. Det är klart att det är tokbra om det går att säga "nej" när något inte känns bra i någon situation (oavsett vad det är för typ av situation), men det är inte alltid möjligt för alla att göra det för att det blir någon slags låsning i hjärnan eller hur det nu ska förklaras bäst. Väldigt få, framförallt väldigt få män, verkar ha koll på det. Har de inte koll på det så kan de ju inte heller ta hänsyn till det och då kan det bli tokigt.
Jo, allt det du skriver, skriver jag under på. Var bara att jag inte förstod formuleringen :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 615
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 806
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 238
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 132
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp