Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
För inte att tala om när man inte ens vet när man kan ses igen... Det ständiga problemet med DB - hopplöst att planera in nåt pga barnen. 😞 Han skulle komma hit i måndags, men fick ställa in pga en incident med ena barnet.
Aja, vi pratar iaf mycket. Och längtar efter varandra...

Studiekompisen har precis åkt, det var trevligt att träffas igen, men inget hände. Han är nog lite för "stel" och väluppfostrat för min smak... 😅
Men ta du kommandot om du vill att något ska hända.
 
För inte att tala om när man inte ens vet när man kan ses igen... Det ständiga problemet med DB - hopplöst att planera in nåt pga barnen. 😞 Han skulle komma hit i måndags, men fick ställa in pga en incident med ena barnet.
Aja, vi pratar iaf mycket. Och längtar efter varandra...

Studiekompisen har precis åkt, det var trevligt att träffas igen, men inget hände. Han är nog lite för "stel" och väluppfostrat för min smak... 😅
Ja, P har inga barn, underlättar något enormt! Har en annan man som jag försökt träffa sedan mellandagarna, men det spricker alltid pga jobb eller barnen...
 
Vart är alla träningstjejer ? :cautious:

Berättade för en matchning att jag tränar varje dag och då tog hon bort mig helt plötsligt. Aja, hennes förlust.
 
Hoppas det går och känns bra :)

Tack! Och tack till er som gillat också :).

Det gick bra, var trevligt. Jag hade inget ansikte på honom i mitt minne, men det kom tillbaka lite när jag såg honom.
Han var lättpratad och maten var mums! Vi bestämde oss för Sibylla eftersom de hade 50% på allt idag. Deras oumph-burgare 😍.
Jag vet inte om där finns nåt annat än kompis-intresse dock, men hade gärna setts igen som vänner iaf och man kan ju inte veta efter en gång bara heller.
Vi sa inget om att ses igen heller, men han skrev o hörde så jag kom hem ordentligt iaf, sånt gillar jag :) 👍.
 
På väg hem till klättraren igen. Just nu känns det som att han är den enda person jag vill se på evigheter. Jag har haft en stundtals pissig dag och han är trött som fan, så vi lär mest sitta i soffan och prata. Tror det är precis vad som behövs för att den här dagen ska bli bra igen.
 
På väg hem, åter igen senare än planerat, delvis för att jag råkade somna i hand soffa :angel: Ville helst stanna kvar där och låtsas att resten av universum inte existerar, men försöker att istället tänka att han och hans lägenhet också är en del av universum, så allt är inte tråkigt/dumt/obra här i världen iaf. Imorgon ska jag sova. Herregud vad jag är trött nu.
 
På väg hem, åter igen senare än planerat, delvis för att jag råkade somna i hand soffa :angel: Ville helst stanna kvar där och låtsas att resten av universum inte existerar, men försöker att istället tänka att han och hans lägenhet också är en del av universum, så allt är inte tråkigt/dumt/obra här i världen iaf. Imorgon ska jag sova. Herregud vad jag är trött nu.
Hur gör du med hundarna? Eller är dom med?
 
Det är alltid knepigt med hundar då man vill göra nåt spontant. Skönt om de kan följa med i fortsättningen. Ta med ett kalvhuvud så har de snacks :laugh:
Haha, ja. Mina är normalt sett otroligt enkla att ha med överallt, men kommer de hem till någon för första gången går de gärna runt och tittar osv. Kände igår att jag var för trött för att ha fullt fokus på dem, därav att de fick vara hemma.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 399
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 799
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 103
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 106
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp