Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittar inte originalinlägget, men när det gäller svaret "för upptagen med mig själv" (eller hur det nu var formulerat) är det helt klart ett svar jag skulle kunna ge! För mig skulle det vara en omöjlighet att skaffa barn just nu. Har sysselsättning på 150%, dålig inkomst, bor hos förälder pga pluggar utan CSN osv. Alltså ganska upptagen med mig själv och vad jag vill för att kunna ansvara för ett barn.
(nu utgick dock mitt svar snarare från ett "inte just nu" - perspektiv snarare än ett "aldrig" - perspektiv).
 
Jag sov en stund nu under kvällen. Drömde då att jag träffade en man som jag tidigare hade en väldigt nära relation med. T.o.m. i drömmen blev jag sur över det, och sur för att han var så mycket sämre på allt jämfört med klättraren :p

Lite komiskt, eftersom jag tidigare tyckte att den mannen var riktigt bra. Men tja, jag visste inte att allt kunde vara ännu bättre då.
 
Chattat en hel del med Herr Korianders kompis, vi kan kalla honom P. Tillslut frågade jag om vi inte kunde ringa istället. Vi tjötade i 2 timmar :o
Trevlig, kul, verkar skärpt och kommunikativ.
Jag har INGEN aning alls om hur han ser ut 😳
Men vi ska kanske ses på Lördag.
 
Chattat en hel del med Herr Korianders kompis, vi kan kalla honom P. Tillslut frågade jag om vi inte kunde ringa istället. Vi tjötade i 2 timmar :o
Trevlig, kul, verkar skärpt och kommunikativ.
Jag har INGEN aning alls om hur han ser ut 😳
Men vi ska kanske ses på Lördag.
Men så spännande! Kan du inte kolla om du hittar honom på Facebook eller något? Tänker att du ju måste ha ett namn på honom och då kunna snoka lite :D
 
Men så spännande! Kan du inte kolla om du hittar honom på Facebook eller något? Tänker att du ju måste ha ett namn på honom och då kunna snoka lite :D

Jag har honom på messenger så jag kollade på hans Fb men han har bara en grumlig, svartvit bild tagen på håll. Verkade dessutom vara gammal bild.
Vet bara att han har alla tänder samt håret i behåll (vi har avverkat en del lustiga samtalsämnen :D ) är två år yngre än mig och 15 cm längre.
 
Jag har honom på messenger så jag kollade på hans Fb men han har bara en grumlig, svartvit bild tagen på håll. Verkade dessutom vara gammal bild.
Vet bara att han har alla tänder samt håret i behåll (vi har avverkat en del lustiga samtalsämnen :D ) är två år yngre än mig och 15 cm längre.
Bor han närmare alltså?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
202 181
Senast: pepp
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
323
Senast: movi
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 890
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
39 803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp