Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att inte vara "redo att dejta" så gör A nått jäkligt udda.. .skaffar ny Tinderprofil :meh:
Han var en av de första som dök upp nu.
Mjo, det där är oftast en ursäkt för att man inte är intresserad längre. Jag har varit med om nåt liknande. Men andra gången hon dök upp matchade vi inte igen.
 
Mjo, det där är oftast en ursäkt för att man inte är intresserad längre. Jag har varit med om nåt liknande. Men andra gången hon dök upp matchade vi inte igen.

Jo, jag fattade nog ursäkten. Men den är ju rätt korkad eftersom den genomskådas så fort man syns på Tinder :cool:

Jaja, hans förlust. Han lär inte hitta en bättre tjej och han gick miste om en grym middag i morgon 🤟🤪
 
Ok, aldrig hört talas om :) För övrigt tycker jag knappt Stockholm är en storstad, mätt med internationella mått :D

Det håller jag med om.
Men i vilket fall som helst så får jag med en hög med städer, både större och mindre när jag har ett sökspann på 80 km.
 
Jo, jag fattade nog ursäkten. Men den är ju rätt korkad eftersom den genomskådas så fort man syns på Tinder :cool:

Jaja, hans förlust. Han lär inte hitta en bättre tjej och han gick miste om en grym middag i morgon 🤟🤪

Det hade ju varit ärligare att säga att det inte kändes rätt. Men alla gör ju det som funkar bäst för dem. Middagen lät sjukt god!
 
Det hade ju varit ärligare att säga att det inte kändes rätt. Men alla gör ju det som funkar bäst för dem. Middagen lät sjukt god!
Fast att det skulle vara ärligare förutsätter att personen inte var ärlig. Man kan vara tillbaka på tinder samtidigt som man var ärlig med att man inte var redo för att dejta.
 
Fast att det skulle vara ärligare förutsätter att personen inte var ärlig. Man kan vara tillbaka på tinder samtidigt som man var ärlig med att man inte var redo för att dejta.
Ja, kanske det. Men om man inte är redo att dejta så har jag svårt att förstå varför man skapar en ny tinderprofil.

Hur som helst, i @voffs situation hade jag inte tyckt att det var särskilt viktigt huruvida hans anledning /nödlögn whatever var ärlig eller ej. Jag hade varit lika ledsen eller oberörd oavsett och jag lägger heller ingen värdering i varför han gjorde som han gjorde.
 
Ja, kanske det. Men om man inte är redo att dejta så har jag svårt att förstå varför man skapar en ny tinderprofil.

Hur som helst, i @voffs situation hade jag inte tyckt att det var särskilt viktigt huruvida hans anledning /nödlögn whatever var ärlig eller ej. Jag hade varit lika ledsen eller oberörd oavsett och jag lägger heller ingen värdering i varför han gjorde som han gjorde.
Det är förståeligt att vara besviken och bli ledsen men jag ser ingen direkt mening i att tolka bortom vad som faktiskt har sagts.
 
Men åh, vad dumt @Voff , oavsett varför det blev så! :( Oerhört jobbigt när man tror att man är på samma "nivå", men det visar sig att killen inte är interesserad av att gå vidare....

Det är rätt lugnt faktiskt. Visst, lite småsurt men inget jag hänger läpp över så.
Inte som med Musikern....tankarna fladdrar ännu iväg till honom då och då under dagarna, men inte lika ofta längre.
 
Jag har planerat att börja på en salsa-kurs, för att träffa lite nytt folk plus lära mig en ny dans som ser kul ut. Och dessa "danskillar" verkar ju inte helt fel..... :angel::D Men @Elektronen vad har man för kläder på en sådan kurs?? Är totalt nybörjare, om det spelar roll.
 
Hade ju inte varit inne på Tinder på ett par veckor så nu hade det laddats på lite med nya killar. Har fått 4 nya matchningar varav jag skriver med 2. Jag har skickat till en tredje som ännu inte svarat. Nr 4 är jag väl lite tveksam till egentligen.

Testade även en ny app. Goodones. Inte så stort utbud, funkar som Tinder men några nya dök iaf upp som jag svepte höger på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
199 870
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 774
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
37 010
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp