Hoppar in lite, jag har inte dejtat mycket alls.
Jag drar till mig massor av killar och män som är officiellt aningen konstiga som jag får sätta stopp för fast dom inte verkar fatta trots att jag är rakt på sak.
MEN, nu har jag träffat en kille idag som jag haft lite kontakt med via Good Ones appen. Av alla där var det bara honom jag pratade med och brydde mig inte om att söka vidare. Han var speciell från början. Så idag träffades vi för första gången vi gick promenad med hundarna och allt var så lätt, det var som att vi redan kände varandra.
Långt hemifrån började det ösregna, något extremt. Vi gömde oss i ett par buskar men gav upp och gick vidare, det var så kallt att man tappade andan ibland. Vi kunde vrida ur vatten ur kläderna och vattnet var över fötterna i nivå.
Han är så söt och charmig, väldigt rolig, lugn, trygg, snäll, smart, social och helt enkelt suverän. När vi sa hej då frågade han om jag vill ses igen och jag föreslog torsdag så då kommer jag få se honom snart igen. Kände mig så glad efter att vi kramats och sagt hej då.
Jag hoppas verkligen att jag ska låta någon komma mig nära, tycker det är läskigt. Hoppas på lika bra känsla på torsdag. Trots att vi pratade massor finns det så mycket jag vill veta om honom, han intresserar mig.
Vad kan man göra på en dejt, nu kommer vi gå promenad igen men vad gör man mer? Jag klarar inte att gå på restaurang men kanske ett café ? Vad gör ni? När kan man bjuda hem någon på kaffe eller komma hem till hen? Hur länge ska man ha känt varandra innan man bjuder hem någon om man verkligen inte vill sprida någon signal om mer än just kaffe och prat? Vill inte bli berörd innan jag är helt trygg.