Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ÄR fascinerad av nätdejting. Och hur snabbt det går.
Sen att det finns hur många som helst som verkligen är usla på att kommunicera i skrift, jag tycker det är ledsamt på nåt vis för jag fattar ju att de inte kan bättre. Men alltså - mening nummer 2 "vad åt du till middag?" jag kan bara inte
 
Jag ÄR fascinerad av nätdejting. Och hur snabbt det går.
Sen att det finns hur många som helst som verkligen är usla på att kommunicera i skrift, jag tycker det är ledsamt på nåt vis för jag fattar ju att de inte kan bättre. Men alltså - mening nummer 2 "vad åt du till middag?" jag kan bara inte
Han kanske är väldigt matintresserad? 😅
 
Jag ÄR fascinerad av nätdejting. Och hur snabbt det går.
Sen att det finns hur många som helst som verkligen är usla på att kommunicera i skrift, jag tycker det är ledsamt på nåt vis för jag fattar ju att de inte kan bättre. Men alltså - mening nummer 2 "vad åt du till middag?" jag kan bara inte
De veckor jag och min kille inte ses brukar vi skicka "gissa middagen" till varandra. Det kan vara en oskarp bild, en bild på en specifik ingrediens eller bara något man förknippar med maten. Jag skickade tex en bild på ett glas rött, svaret var köttfärssås och spagetti. Betydligt roligare än "vad åt du till middag?" :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: Unafraid
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
780
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 895
Senast: Seaside
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
876
Senast: Gulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp