Dejtingtråden del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Broderi på norsk tindrares profil:

"Så ble de stående,
tro håp og kjærlighet.
Men størst av alt
er blåhvalen" :D

Underbart :D
Älskar broderier! Min är mer bitter bara...
20171013_194755_59e0fc99e087c35a80b1164a.jpg

Det där är extremfallen men du får även tänka på alla helt vanliga. Är det happypancake du menar? Det är antagligen även en stor andel helt vanliga killar som du inte vill träffa?
Fast varför skulle jag vara intresserad av att ha kontakt med någon som ger ett dumt och drygt intryck? Det är ju knappast min uppgift att lappa ihop deras egon och förutom att jag saknar gardingener så har jag aldrig varit intresserad av att förändra andra människor.

Jag ser inte män som projekt, är de dryga, otrevliga, ouppfostrade, obildade och illitterata så får de vara det någon annanstans. Jag gillar inte obstinata femåringar oavsett när de är födda. En helt vanlig man som har en bra presentation, uppför sig civiliserat men är för mig ointressant får svar även om jag inte är intresserad.

Fast varför skulle jag vara intresserad av att ha kontakt med någon som ger ett dumt och drygt intryck? Det är ju knappast min uppgift att lappa ihop deras egon och förutom att jag saknar gardingener så har jag aldrig varit intresserad av att förändra andra människor.

Jag ser inte män som projekt, är de dryga, otrevliga, ouppfostrade, obildade och illitterata så får de vara det någon annanstans. Jag gillar inte obstinata femåringar oavsett när de är födda. En helt vanlig man som har en bra presentation, uppför sig civiliserat men är för mig ointressant får svar även om jag inte är intresserad.
Jag menar de personer som inte är extremfallen, som inte har helt katastrof presentationer eller bilder. Det är antagligen många fler män som skriver till dig än vice versa? Alla dessa män som du inte skriver först till alternativt inte svarar blir ju i praktiken dissade.

Vi ska förresten se Winnerbäck filmen! Plus att killen har samma tatuerare som mig :D Problemet är, för ung!! Jag dras bara till dom som en magnet. Men det kanske blir bra...

Såg den igår :love:
Mutade min bästis så han följde med. Såg ut som sju svåra år och satt och kved hela filmen :rofl:
Han var glad i 2 sekunder när ett av våra tåg var med i bild och jätteglad när filmen tog slut :cautious:

Jag menar de personer som inte är extremfallen, som inte har helt katastrof presentationer eller bilder. Det är antagligen många fler män som skriver till dig än vice versa? Alla dessa män som du inte skriver först till alternativt inte svarar blir ju i praktiken dissade.
Jag förstår inte vad det har med otrevliga profiler att göra?
Om jag inte skriver först så är ju jag lika dissad om de inte skriver? Är någon dissad om ingen är intresserad och isf hur kan man vara dissad när man själv inte bryr sig om de skriver?

Som ex, skulle du svara någon som skrev så här i sina presentationer?
Ledsen att jag störde,

Ni har ju säkert mycket annat att göra annat än att titta in i en fem tumsskärm hela tiden. Sitter du på tunnelbanan så finns där reklam att läsa, gör det.
Inte för att du blir något klokare, utan för att du slipper se mindre dum ut än när du som nu stirrar ner i mobilen som alla andra!!!!!!!!!!!!!!!

Ledsen att jag störde!

Jag blir inte lockad till att skriva även om du blir det, är det att dissa om han inte skriver utan bara besöker min profil? Ska jag ta det som en diss och bli förbannad, skriva ett långt och ilsket mess och be honom dra åt helvete för att han inte skrivit något?

Jag är en blond o blåögd hingst som söker en sån där skön kvinna som bara finns i mina drömmar. Något i stil med vad Melissa Horn uttrycker eller tung passion som i Pont Neuf.
Älskar skönhet o smakfulla typer.

O_o

Jag förstår inte vad det har med otrevliga profiler att göra?
Om jag inte skriver först så är ju jag lika dissad om de inte skriver? Är någon dissad om ingen är intresserad och isf hur kan man vara dissad när man själv inte bryr sig om de skriver?

Som ex, skulle du svara någon som skrev så här i sina presentationer?
Ledsen att jag störde,

Ni har ju säkert mycket annat att göra annat än att titta in i en fem tumsskärm hela tiden. Sitter du på tunnelbanan så finns där reklam att läsa, gör det.
Inte för att du blir något klokare, utan för att du slipper se mindre dum ut än när du som nu stirrar ner i mobilen som alla andra!!!!!!!!!!!!!!!

Ledsen att jag störde!

Jag blir inte lockad till att skriva även om du blir det, är det att dissa om han inte skriver utan bara besöker min profil? Ska jag ta det som en diss och bli förbannad, skriva ett långt och ilsket mess och be honom dra åt helvete för att han inte skrivit något?

Jag är en blond o blåögd hingst som söker en sån där skön kvinna som bara finns i mina drömmar. Något i stil med vad Melissa Horn uttrycker eller tung passion som i Pont Neuf.
Älskar skönhet o smakfulla typer.

O_o
Nej just de där personerna tillhör såna som lätt skulle kunna ändra något som jag kommenterade här: http://www.bukefalos.com/threads/dejtingtraden-del-12.1449755/page-26#post-18279060 angående det du skrev om bitterhet.

Såg den igår :love:
Mutade min bästis så han följde med. Såg ut som sju svåra år och satt och kved hela filmen :rofl:
Han var glad i 2 sekunder när ett av våra tåg var med i bild och jätteglad när filmen tog slut :cautious:

Var den bra? Jag gråter ofta till hans låtar ov så är lite orolig :D

Ingen av mina vänner gillar Winnerbäck.
Han var den enda som var tillräckligt lätt att muta :p
En gemensam kompis funderar på att ge honom en present bara för att han slapp gå :D
Jag lyssnar ju på Lasse varje dag och har gjort sen högstadiet.
Jag visste väl att du verkar vara en bra tjej! ;)
Jag försökte förklara för en kollega idag att på onsdagar och fredagar är det bara Winnerbäck som gäller, alla andra dagar är det blandade spellistor med en del Lasse. Försöka även förklara att man behöver sin dos vemod och melankoli. Lasse är ju min motpol här i världen som jag behöver få en dos av varje dag.

Jag är inne i någon konstig ex-period verkar det som.
De senaste två veckorna har jag:
-sprungit på det senaste exet som flyttade ut i somras (första gången vi sågs sedan han flyttade).
-på en och samma utekväll träffat tre st ex, varav en bor i Norge och en som jag inte sett på många år (vilket också var min längsta relation på 7 år).
- fått vänförfrågan på FB av ett ex som jag inte haft kontakt med sen vårt stökiga uppbrott 2008, han var visst väldigt pratsugen nu dessutom.

Det är ett skumt sammanträffande och jag saknar verkligen ingen av dom (jag blev ju lite svag av han i Norge iofs) men det känns ändå på något sätt som en påminnelse om hur kass jag är på varaktiga relationer. Eller kanske som en påminnelse om att jag ska bryta mönster?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 337
· Visningar
146 079
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 846
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 458
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 968
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka