Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Broderi på norsk tindrares profil:
"Så ble de stående,
tro håp og kjærlighet.
Men størst av alt
er blåhvalen"![]()
Fast varför skulle jag vara intresserad av att ha kontakt med någon som ger ett dumt och drygt intryck? Det är ju knappast min uppgift att lappa ihop deras egon och förutom att jag saknar gardingener så har jag aldrig varit intresserad av att förändra andra människor.Det där är extremfallen men du får även tänka på alla helt vanliga. Är det happypancake du menar? Det är antagligen även en stor andel helt vanliga killar som du inte vill träffa?
Jag menar de personer som inte är extremfallen, som inte har helt katastrof presentationer eller bilder. Det är antagligen många fler män som skriver till dig än vice versa? Alla dessa män som du inte skriver först till alternativt inte svarar blir ju i praktiken dissade.Fast varför skulle jag vara intresserad av att ha kontakt med någon som ger ett dumt och drygt intryck? Det är ju knappast min uppgift att lappa ihop deras egon och förutom att jag saknar gardingener så har jag aldrig varit intresserad av att förändra andra människor.
Jag ser inte män som projekt, är de dryga, otrevliga, ouppfostrade, obildade och illitterata så får de vara det någon annanstans. Jag gillar inte obstinata femåringar oavsett när de är födda. En helt vanlig man som har en bra presentation, uppför sig civiliserat men är för mig ointressant får svar även om jag inte är intresserad.
Ska visst på dejt på onsdag ändå. Vi ska på bio! Betalat och klart så jag kan inte banga som jag brukar göra
Gamla kkn kanske kommer förbi imorgon.. får väl se hur det blir med det..
Vi ska förresten se Winnerbäck filmen! Plus att killen har samma tatuerare som migProblemet är, för ung!! Jag dras bara till dom som en magnet. Men det kanske blir bra...
Jag förstår inte vad det har med otrevliga profiler att göra?Jag menar de personer som inte är extremfallen, som inte har helt katastrof presentationer eller bilder. Det är antagligen många fler män som skriver till dig än vice versa? Alla dessa män som du inte skriver först till alternativt inte svarar blir ju i praktiken dissade.
Nej just de där personerna tillhör såna som lätt skulle kunna ändra något som jag kommenterade här: http://www.bukefalos.com/threads/dejtingtraden-del-12.1449755/page-26#post-18279060 angående det du skrev om bitterhet.Jag förstår inte vad det har med otrevliga profiler att göra?
Om jag inte skriver först så är ju jag lika dissad om de inte skriver? Är någon dissad om ingen är intresserad och isf hur kan man vara dissad när man själv inte bryr sig om de skriver?
Som ex, skulle du svara någon som skrev så här i sina presentationer?
Ledsen att jag störde,
Ni har ju säkert mycket annat att göra annat än att titta in i en fem tumsskärm hela tiden. Sitter du på tunnelbanan så finns där reklam att läsa, gör det.
Inte för att du blir något klokare, utan för att du slipper se mindre dum ut än när du som nu stirrar ner i mobilen som alla andra!!!!!!!!!!!!!!!
Ledsen att jag störde!
Jag blir inte lockad till att skriva även om du blir det, är det att dissa om han inte skriver utan bara besöker min profil? Ska jag ta det som en diss och bli förbannad, skriva ett långt och ilsket mess och be honom dra åt helvete för att han inte skrivit något?
Jag är en blond o blåögd hingst som söker en sån där skön kvinna som bara finns i mina drömmar. Något i stil med vad Melissa Horn uttrycker eller tung passion som i Pont Neuf.
Älskar skönhet o smakfulla typer.
![]()
Underbart
Älskar broderier! Min är mer bitter bara...
![]()
Såg den igår
Mutade min bästis så han följde med. Såg ut som sju svåra år och satt och kved hela filmen
Han var glad i 2 sekunder när ett av våra tåg var med i bild och jätteglad när filmen tog slut![]()
Var den bra? Jag gråter ofta till hans låtar ov så är lite orolig![]()
Som ett av Lasses största fan kan jag verkligen rekommendera den! Så fin, och äkta. Med riktiga guldkorn och en humor full av underfundigheter.Var den bra? Jag gråter ofta till hans låtar ov så är lite orolig![]()
Den var fin tycker jag. Väldigt personlig och typisk Lasse.
Det händer ju inte så mycket![]()
+ @tigerflicka
Låter ungefär som jag tänkt mig! Mest förvånad att en kille äntligen har samma musiksmak som mig!
Var det mycket musik i filmen?
Men all musik var där av en anledning, inget bara på måfå.Mindre än väntat. Några livelåtar och ett par till.
Men all musik var där av en anledning, inget bara på måfå.![]()
Underlig vän du har...Precis, den passade in väldigt fint.
Bara min gnälliga vän som pratade om att han fick lust att köra in i mitträcket på motorvägen efter att ha lyssnat på musiken![]()
Underlig vän du har...![]()
Jag visste väl att du verkar vara en bra tjej!Ingen av mina vänner gillar Winnerbäck.
Han var den enda som var tillräckligt lätt att muta
En gemensam kompis funderar på att ge honom en present bara för att han slapp gå
Jag lyssnar ju på Lasse varje dag och har gjort sen högstadiet.