Dejtingtråden del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du daltar med de stackars bittra männen och försöker hela tiden förklara deras beteenden och hur mycket värre det är att vara man när det gäller dejting.

Som flera kvinnor i tråden (inklusive mig) har berättat är att vi också har det svårt. Men fortsätt du. Något får du väl ut av det.
Daltar? Jag får bara inte ut något av att bara spy galla över personers presentationer och liknande. Gillar jag inte någons presentation så sveper jag vänster och går vidare.

Fast det är ju roligt att läsa om på forumet, det är en poäng liksom, att diskutera :) I denna tråd det som rör dejting, inkl knasiga profiler :)
Jo precis och då diskuterade jag vidare just på ämnet "bittra män" och att till viss del så är det inte så konstigt även om det i sig inte gör det "ok".

• Gilla
Reactions: ptr
Daltar? Jag får bara inte ut något av att bara spy galla över personers presentationer och liknande. Gillar jag inte någons presentation så sveper jag vänster och går vidare.

Alltså har du missat hur provocerande många presentationer är? Som det som någon kommenterade till dig tidigare.

Att inte kommentera riktigt underliga/sjuka presentationer som om det vore helt normalt skulle jag tycka var extremt underligt.

Alltså har du missat hur provocerande många presentationer är? Som det som någon kommenterade till dig tidigare.

Att inte kommentera riktigt underliga/sjuka presentationer som om det vore helt normalt skulle jag tycka var extremt underligt.
Jag ser mycket konstiga presentationer men jag vet inte riktigt vad det ger att kommentera på det här?

Jag vet att det frågats förr, men vaaarför dyker vissa upp femhundratrettioelva gånger på Tinder? En man har dykt upp absolut minst 4 gånger nu. Funderar på att svepa höger, se om det blir matchning (gissar på det) och ta bort matchningen för att se om han då slutar dyka upp hela tiden.

Råkade också svepa vänster på en fd klasskamrat som plötsligt dök upp på bild. Jag hade velat läsa hans eventuella presentation först ju :p Vi gick i samma klass i... mellanstadiet. Så jag blir ju nyfiken på hur han är nu, även om jag inte är ett dugg intresserad av honom.

Råkade också matcha med en "modellsnygg" man. Gillade hans presentation men kan också konstatera att han inte alls lär vara något för mig.

En annan, han verkade skittrevlig och hade roliga hobbys, meeen ett utseende som jag vet att jag aldrig kan attraheras av. Såklart. Känner mig dum pga det :grin:

Jag vet att det frågats förr, men vaaarför dyker vissa upp femhundratrettioelva gånger på Tinder? En man har dykt upp absolut minst 4 gånger nu. Funderar på att svepa höger, se om det blir matchning (gissar på det) och ta bort matchningen för att se om han då slutar dyka upp hela tiden.

Råkade också svepa vänster på en fd klasskamrat som plötsligt dök upp på bild. Jag hade velat läsa hans eventuella presentation först ju :p Vi gick i samma klass i... mellanstadiet. Så jag blir ju nyfiken på hur han är nu, även om jag inte är ett dugg intresserad av honom.

Råkade också matcha med en "modellsnygg" man. Gillade hans presentation men kan också konstatera att han inte alls lär vara något för mig.

En annan, han verkade skittrevlig och hade roliga hobbys, meeen ett utseende som jag vet att jag aldrig kan attraheras av. Såklart. Känner mig dum pga det :grin:
Kan nog vara lite varierande anledning men även vara så enkelt att personen helt enkelt tagit bort/gjort om kontot. Beroende på hur snabbt du får upp den igen såklart.

Tror det kan ha nåt att göra med att dom kanske har uppgraderat deras konto?
Har vissa som kommer upp konstant trots vänsterswipe!
Ett av alla de råd som florerar om "hur man lyckas med nätdating". Uppgradering med helst nya bilder och ny presentationstext, gärna dagligen.

Den där som dök upp en miljard gånger för mig, det blev matching med honom, men han tog bort det direkt :p Sååå nu hoppas jag att det på något vis gör att han inte dyker upp igen. Däremot kan f.d. klasskamraten gärna få dyka upp igen, bara för att jag ska få slippa vara nyfiken på en eventuell presentationstext. Å andra sidan minns jag hans namn, så jag skulle ju kunna snoka på facebook eller faktiskt säga hej om jag ser honom ute någon dag. Det händer någon gång ibland att jag får syn på honom vid mataffären. Tror dock inte att han känner igen mig.

Bjöd över min frukostdejtkille på middag igår. Det var supermysigt och vi hånglade MASSOR. Älskar hångel :love:

Sen skulle jag iväg på födelsedagsfirande och lyckades dricka alldeles för många drinkar, vilket slutade med att jag hånglade med min killkompis utanför McDonalds med en halväten hamburgare i handen klockan fyra på morgonen. Det var INTE bra. Vad som inte heller var bra var att jag (tydligen) fylleskrev med M som hade kommenterat en händelse på Insta och jag svarade med ett hjärta och frågade om han fortfarande var uppe. Uuuuhhhrgg... bakfylleångesten idag alltså.

Fast varför skulle jag vara intresserad av att ha kontakt med någon som ger ett dumt och drygt intryck? Det är ju knappast min uppgift att lappa ihop deras egon och förutom att jag saknar gardingener så har jag aldrig varit intresserad av att förändra andra människor.

Jag ser inte män som projekt, är de dryga, otrevliga, ouppfostrade, obildade och illitterata så får de vara det någon annanstans. Jag gillar inte obstinata femåringar oavsett när de är födda. En helt vanlig man som har en bra presentation, uppför sig civiliserat men är för mig ointressant får svar även om jag inte är intresserad.
Du har missförstått. Dejting innebär för kvinnor att bedriva välgörenhet och stärka mäns egon.

Det blir väldigt svårt att ha en diskussion när jag anger exakt vilka typer jag avser och du börjar dra in något ovidkommande som att jag skulle dissa normala män med trevliga profiler, vilket inte har hänt.
Å andra sidan har du väl rätt att välja vilka du pratar med, precis som alla andra?

Bjöd över min frukostdejtkille på middag igår. Det var supermysigt och vi hånglade MASSOR. Älskar hångel :love:

Sen skulle jag iväg på födelsedagsfirande och lyckades dricka alldeles för många drinkar, vilket slutade med att jag hånglade med min killkompis utanför McDonalds med en halväten hamburgare i handen klockan fyra på morgonen. Det var INTE bra. Vad som inte heller var bra var att jag (tydligen) fylleskrev med M som hade kommenterat en händelse på Insta och jag svarade med ett hjärta och frågade om han fortfarande var uppe. Uuuuhhhrgg... bakfylleångesten idag alltså.
Schysst med hångel!
Men jag fattar ångesten! Hade lite liknande för några veckor sen. Hoppas du kan släppa det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 337
· Visningar
146 080
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 846
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 458
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 978
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka