Dejtingtråden del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy fan vad jag lider med dig! Säg till om det är något jag kan hjälpa till med!

Det är ett helvete faktiskt.
Kommer av trauma, skit när det händer saker man inte kan påverka öht.
Inte så konstigt att han varit lite svår från och till. Är iaf jävligt glad att jag inte tagit det som bråk från hans sida och gått på honom när han protesterat utan istället kollat upp honom flera gånger tills detta hittades.

Det är ett helvete faktiskt.
Kommer av trauma, skit när det händer saker man inte kan påverka öht.
Inte så konstigt att han varit lite svår från och till. Är iaf jävligt glad att jag inte tagit det som bråk från hans sida och gått på honom när han protesterat utan istället kollat upp honom flera gånger tills detta hittades.
Jag beklagar verkligen! Du har ju gjort allt i din makt. :heart

@Bison, fy så tråkigt med hästen :( Går han att få bra på något vis?

Nej, de sitter där de sitter och påverkar honom när han höjer huvudet och även balansen och kroppskontrollen.
Man kan sätta in smärtstillande och utvärdera men jag tycker inte det är etiskt. Han har redan fått en avlastningskada som gett en påkagring i ett framben. På smärtstillande har jag ingen aning om han får fler skador som döljs samt att han är väldigt tuff mentalt och inte visar att han har ont.

Nej, de sitter där de sitter och påverkar honom när han höjer huvudet och även balansen och kroppskontrollen.
Man kan sätta in smärtstillande och utvärdera men jag tycker inte det är etiskt. Han har redan fått en avlastningskada som gett en påkagring i ett framben. På smärtstillande har jag ingen aning om han får fler skador som döljs samt att han är väldigt tuff mentalt och inte visar att han har ont.
Fysjutton... :cry:

Nej, han har pålagringar i nedre delen av halskotepelaren. Påverkar honom hela tiden, har svårt att vända, tappar bakbenen även i skritt på rakt spår, vill inte bli lastad, svår att sko. Här försämrats väldigt mycket bara senaste veckorna i väntan på kliniktiden :(
Fy vad tråkigt! :(

Nej, han har pålagringar i nedre delen av halskotepelaren. Påverkar honom hela tiden, har svårt att vända, tappar bakbenen även i skritt på rakt spår, vill inte bli lastad, svår att sko. Här försämrats väldigt mycket bara senaste veckorna i väntan på kliniktiden :(

Beklagar :( :heart

Herregud vad jag "hatar" ex.

Mötte honom nu när jag skulle hämta paket, nickade bara som hälsning. Tror ni inte han stannar cykeln och ska börja samtala??
(Han har under hela vårat förhållande sagt att vi aldrig kommer vara vänner om det tar slut.. )

Han frågade hur det var och så... då bröt jag ihop och sa att jag inte kunde stå kvar :(
Fick sätta mig på en bänk för att djupandas och minska skakigheten..

Bjöd över min frukostdejtkille på middag igår. Det var supermysigt och vi hånglade MASSOR. Älskar hångel :love:

Sen skulle jag iväg på födelsedagsfirande och lyckades dricka alldeles för många drinkar, vilket slutade med att jag hånglade med min killkompis utanför McDonalds med en halväten hamburgare i handen klockan fyra på morgonen. Det var INTE bra. Vad som inte heller var bra var att jag (tydligen) fylleskrev med M som hade kommenterat en händelse på Insta och jag svarade med ett hjärta och frågade om han fortfarande var uppe. Uuuuhhhrgg... bakfylleångesten idag alltså.

Haha, man gör så himla konstiga saker på fyllan. Det är alltid spännande att öppna konversationer man skrivit dagen efter...

Herregud vad jag "hatar" ex.

Mötte honom nu när jag skulle hämta paket, nickade bara som hälsning. Tror ni inte han stannar cykeln och ska börja samtala??
(Han har under hela vårat förhållande sagt att vi aldrig kommer vara vänner om det tar slut.. )

Han frågade hur det var och så... då bröt jag ihop och sa att jag inte kunde stå kvar :(
Fick sätta mig på en bänk för att djupandas och minska skakigheten..
Usch, känns det bättre nu?
Man får rasa ihop när det behövs, sen kommer man igång igen.

Usch va tråkigt @Bison ! Förstår verkligen att du behöver en paus från dejtingen med då :( Hoppas verkligen det blir på bästa sätt som möjligt!

Och nu fick jag fram en man som jag spanat på flera gånger när jag varit online på ett community för gemensamt intresse. Har aldrig vågat skriva till honom, men han skriver fantastiskt, verkar vara intelligent, ha tokbra humor och ser bra ut också. Kunde inte låta bli att svepa höger och det blev matchning då. Sååå visst borde jag våga skriva något nu? :p Det här blev ju väldigt kul helt plötsligt. Hade inte väntat mig att se den mannen på tinder, han verkar vara precis lika bitter och kräsen som mig.

Och nu fick jag fram en man som jag spanat på flera gånger när jag varit online på ett community för gemensamt intresse. Har aldrig vågat skriva till honom, men han skriver fantastiskt, verkar vara intelligent, ha tokbra humor och ser bra ut också. Kunde inte låta bli att svepa höger och det blev matchning då. Sååå visst borde jag våga skriva något nu? :p Det här blev ju väldigt kul helt plötsligt. Hade inte väntat mig att se den mannen på tinder, han verkar vara precis lika bitter och kräsen som mig.
Tycker bsolit du ska skriva! Du har ju massa bra att skriva om du redan vet lite om honom ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 337
· Visningar
146 124
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 846
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 458
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 982
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023