Dejtingtråden del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Schysst med hångel!
Men jag fattar ångesten! Hade lite liknande för några veckor sen. Hoppas du kan släppa det!

Ja, jag gillar verkligen den killen :love: Han liksom växer i mina ögon varje gång vi ses. Igår slog det mig hur förbaskat snygg han är, och när jag väl kom och tänka på det så kunde jag inte sluta titta på honom :p

Jo, jag har gjort lite damage control redan. Problemet var egentligen inte att jag hånglade med min killkompis utan att just han är kompis med min KK (och nära vän). Så jag skrev till min KK nu i morse att jag hånglade med C inatt och typ "Fan, jag är ledsen!" och han svarade att jag inte alls behövde be om ursäkt för det, men att han är glad att jag berättade det. Så det var ju skönt. Och jag och M har messat lite nu på morgonen vilket var lite jobbigare men nu dog konversationen och jag tror att det kommer stanna där.

Ja, jag gillar verkligen den killen :love: Han liksom växer i mina ögon varje gång vi ses. Igår slog det mig hur förbaskat snygg han är, och när jag väl kom och tänka på det så kunde jag inte sluta titta på honom :p

Jo, jag har gjort lite damage control redan. Problemet var egentligen inte att jag hånglade med min killkompis utan att just han är kompis med min KK (och nära vän). Så jag skrev till min KK nu i morse att jag hånglade med C inatt och typ "Fan, jag är ledsen!" och han svarade att jag inte alls behövde be om ursäkt för det, men att han är glad att jag berättade det. Så det var ju skönt. Och jag och M har messat lite nu på morgonen vilket var lite jobbigare men nu dog konversationen och jag tror att det kommer stanna där.
Men då så, då har du ju ändå ordnat upp saker! Skönt!

Har fått bra kontakt med en kille på Tinder, självklart lägligt till att jag inte åker tillbaka till Uppsala på en månad efter att ha varit här tre dagar i veckan i ungefär lika lång tid :cautious:

Jag tycker frukosdejtkillen låter jättebra :D
Tycker inte heller att det är hela världen att du hånglade med din killkompis. Då har ni testat det liksom och kan gå vidare. Men hade nog också slagit mig för pannan när jag vaknade nästa dag men sen kommit över det. Bra att KKn ändå reagerade som han gjorde så blir det en mindre grej :p
Hjärnan blir så konstigt när en är full. Jag är också en sån som drar iväg mess mitt i natten till folk jag kanske inte borde messa till. Just där och då finns det inte mycket konsekvenstänk.
Ja, det hände ju senast i fredags, lite väl drucken, att jag helt plötsligt föreslog att mötas upp i en kall och regnig stockholmsnatt. Fast det var ändå bra att det hände så här i efterhand.

Jag lägger mitt dejtande på is ett tag.
Vet inte hur många jag träffat i år utan att känt mig det minsta intresserad. Blir bara jobbigt att dissa folk hela tiden.
Jag tror fortfarande att chefen skulle vara perfekt för mig men våra liv är så himla okompatibla så jag orkar inte ens försöka.
Fick dessutom ett väldigt tråkigt besked angående min lilla häst häromdagen som gjorde att lusten till att engagera mig i människor blev ännu mindre.

Jag lägger mitt dejtande på is ett tag.
Vet inte hur många jag träffat i år utan att känt mig det minsta intresserad. Blir bara jobbigt att dissa folk hela tiden.
Jag tror fortfarande att chefen skulle vara perfekt för mig men våra liv är så himla okompatibla så jag orkar inte ens försöka.
Fick dessutom ett väldigt tråkigt besked angående min lilla häst häromdagen som gjorde att lusten till att engagera mig i människor blev ännu mindre.
Vad tråkigt att höra @Bison :(
Jag vet hur mycket det påverkar allmäntillståndet när man oroar sig för hästarna/djuren, så jag förstår verkligen om du tappar sugen. Hoppas det kan lösa sig med hästen?

Vad tråkigt att höra @Bison :(
Jag vet hur mycket det påverkar allmäntillståndet när man oroar sig för hästarna/djuren, så jag förstår verkligen om du tappar sugen. Hoppas det kan lösa sig med hästen?

Nej, han har pålagringar i nedre delen av halskotepelaren. Påverkar honom hela tiden, har svårt att vända, tappar bakbenen även i skritt på rakt spår, vill inte bli lastad, svår att sko. Här försämrats väldigt mycket bara senaste veckorna i väntan på kliniktiden :(

Nej, han har pålagringar i nedre delen av halskotepelaren. Påverkar honom hela tiden, har svårt att vända, tappar bakbenen även i skritt på rakt spår, vill inte bli lastad, svår att sko. Här försämrats väldigt mycket bara senaste veckorna i väntan på kliniktiden :(
Fy fan vad jag lider med dig! Säg till om det är något jag kan hjälpa till med!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 337
· Visningar
146 124
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 846
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 458
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 982
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur