Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade visst matchat med snygg kille som har hund. Nu skrev han och frågade om jag vill gå på hundpromenad i helgen. Vet inte vad jag ska tycka om det men har väl egentligen ingen anledning att tacka nej...
Varför ska man tycka illa om det? Har det med att göra att hundarna kanske inte går ihop? Annars tycker jag det lät perfekt jueHade visst matchat med snygg kille som har hund. Nu skrev han och frågade om jag vill gå på hundpromenad i helgen. Vet inte vad jag ska tycka om det men har väl egentligen ingen anledning att tacka nej...
Tycker att det låter som att du kanske bör ta ett steg tillbaka ett tag och bara rå om dig själv? Är han någon du kanske vill träffa när du mår bättre så säg som det är till honom, och annars ör det ju bara att tacka nej till att ses mer. Det låter dock på din beskrivning som att du egentligen kanske hade kunnat få lite känslor för honom om du inte var så utmattad/utbränd, så kanske inte bränna broarna helt?Jag har fortsatt prata med A, men inte träffat honom sen vi gick på spontan bion osv. Han frågade förra veckan om jag ville ses den helgen, jag var ett ruttet ägg och ljög om att vara upptagen hela helgen när fredagen kom. Inga problem, enligt honom. Han har även tagit upp frågan om att hänga med på gymmet någon dag eller gett förslag om att åka till klätterklubben och testa på klättring.
Jag har tagit distans och ja... Idag fick han mig dock att le när han berättade om något och jag saknade honom lite när vi chattade. Men, inte mer.
Nu kom frågan igen hur min helg ser ut, för han vill gärna bjuda ut mig och göra x. Skitsöt och så, verkligen. Men jag tror jag är allvarligt deprimerad och vettesjutton hur jag ens ska göra något alls. Jag har bett om ursäkt för mitt distanstagande för 2 veckor sen, sagt att det inte har något med han att göra och han förstod. Han är skitgullig, förstående, pushar inte alls och jag önskar verkligen att jag kunde känna suget efter att ses.
Men jag känner ingenting alls för någonting och jag orkar inteJag vet att jag måste ta mig ur den här svackan, men han är ju här just nu i mitt liv. Och jag måste antingen bryta kontakten helt eller "rycka upp mig", och ignorera min ångest och försöka få tillbaka viljan att göra något (hur sjutton gör man ens det).
Förlåt för babbel, men det är hemskt jobbigt (och jag har ingen annan att prata med om det). Han är ju nästan perfekt men jag får ångest över att han vill gå vidare till grejer jag inte är redo för, och speciellt inte nu när depressionen får mig att inte ha lust med något eller känna något.
Jag har fortsatt prata med A, men inte träffat honom sen vi gick på spontan bion osv. Han frågade förra veckan om jag ville ses den helgen, jag var ett ruttet ägg och ljög om att vara upptagen hela helgen när fredagen kom. Inga problem, enligt honom. Han har även tagit upp frågan om att hänga med på gymmet någon dag eller gett förslag om att åka till klätterklubben och testa på klättring.
Jag har tagit distans och ja... Idag fick han mig dock att le när han berättade om något och jag saknade honom lite när vi chattade. Men, inte mer.
Nu kom frågan igen hur min helg ser ut, för han vill gärna bjuda ut mig och göra x. Skitsöt och så, verkligen. Men jag tror jag är allvarligt deprimerad och vettesjutton hur jag ens ska göra något alls. Jag har bett om ursäkt för mitt distanstagande för 2 veckor sen, sagt att det inte har något med han att göra och han förstod. Han är skitgullig, förstående, pushar inte alls och jag önskar verkligen att jag kunde känna suget efter att ses.
Men jag känner ingenting alls för någonting och jag orkar inteJag vet att jag måste ta mig ur den här svackan, men han är ju här just nu i mitt liv. Och jag måste antingen bryta kontakten helt eller "rycka upp mig", och ignorera min ångest och försöka få tillbaka viljan att göra något (hur sjutton gör man ens det).
Förlåt för babbel, men det är hemskt jobbigt (och jag har ingen annan att prata med om det). Han är ju nästan perfekt men jag får ångest över att han vill gå vidare till grejer jag inte är redo för, och speciellt inte nu när depressionen får mig att inte ha lust med något eller känna något.
Åt lunch med exet igår och han berätta att han skaffat flickvän...
Så nu är jag sur... Alltså det va ett år sen han gjorde slut och han har egentligen inte vart ens "vän" efter det... Även om han säger att han vill va de...
Tog bort honom som vän från fb för ett halvår sen då jag irriterade mej på att jag såg hans namn hela tiden i "chattfönstret" men han skrev å fråga varför (sa som de va) och han bad om ursäkt för att han va en sån "dålig" vän och skulle bättra sej, vilket han inte gjort..
Han har aldrig tid till att ses, när man chattar med honom så kan han skriva hej och fråga hur de e .. Jag svarar direkt sen kan han bara skita i å läsa de man skrivit ...
Han är inte min typ av kille... Han är vänster och feminist mm
Och ändå så svider det... Svider som fan...
Allt han sagt som varit vita lögner - jag vill inte ha nåt seriöst just nu osv blir ju helt plötsligt väldigt real... Och inte bara de... Omständigheterna krig deras förhållande säger ännu mer.. Hur lite man egentligen betyder...
Kontentan... Just nu känner man sej inte spec mkt värd...
Kommer ta bort honom som vän igen från fb... Orkar inte se hans namn hela tiden... Och ja jag gillar honom fortfarande... Han ÄR en bra kille... Bara inte intresserad av mej...
Hade visst matchat med snygg kille som har hund. Nu skrev han och frågade om jag vill gå på hundpromenad i helgen. Vet inte vad jag ska tycka om det men har väl egentligen ingen anledning att tacka nej...
Viktig fråga: vad för hund?
Gör det om du känner för det, du har ju inget att förlora!
Om han har en vettig hund så varför inte![]()
Han har en tax, strävhårig, kunde vara värreVarför ska man tycka illa om det? Har det med att göra att hundarna kanske inte går ihop? Annars tycker jag det lät perfekt jue![]()
Matchade men en söt (lite yngre än mig) kille på Tinder igår, vi chattade lite på kvällen och han delar min kärlek för Dusch-Vin och nytvättade lakan. Pluspoäng på den!
Min kollega har dusch-chips stående utanför duschen. Men dusch-vin var något nytt.Matchade men en söt (lite yngre än mig) kille på Tinder igår, vi chattade lite på kvällen och han delar min kärlek för Dusch-Vin och nytvättade lakan. Pluspoäng på den!
Matchade men en söt (lite yngre än mig) kille på Tinder igår, vi chattade lite på kvällen och han delar min kärlek för Dusch-Vin och nytvättade lakan. Pluspoäng på den!
Dusch-Vin?![]()
![]()
Världens bästa grejj! Ett glas vin vid duschen, gärna lite levande ljus och musik till detDusch-Vin?![]()
![]()
Om din hund kan komma överens med mina två felina hårbollar så är jag på!Gift dig med mig!![]()
Om din hund kan komma överens med mina två felina hårbollar så är jag på!
Ett glas vin ståendes på armlängds avstånd när man duscharNu finns även hållare att köpa som man kan sätta upp på väggen
![]()
För oss olyckliga som inte har ett badkar så får man jobba med det man harDusch ? När det finns badkar...
Men visst... Badkar ljus musik och iskall cider... Im game...
Måste däremot skaffa ett större igen mitt lilla (normalstort) rymmer ju knappt mej än mindre 2 personer..