Dejtingtråden del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blöh. Mannen jag chattade med häromdagen verkar ha bestämt sig för att det inte var så kul att ha kontakt ändå. Ingen aning om varför. Har han inte hört av sig om några dagar tänker jag nästan skriva och fråga om det. Så märkligt att först sitta och chatta om allt möjligt en hel kväll och sedan.. ingenting.

Så trist men ack så vanligt. Har hänt mig flera gånger också.

Brandmannen tyckte vi kunde byta till messenger istället.
Fine!
Kollade in på hans hemsida och ville dö lite. Människan håller ju på med ironman och ser ut som hulken själv.
Plötsligt kände jag mig som barbapappa :rofl:

Kände detsamma när jag väl fick av den där jäkla skjortan igår :D

• Gilla
Reactions: ptr
Alltså, han är 27 och jag 29 :p Så egentligen ingen åldersskillnad alls. Men det är först nu som jag öppnat upp för att dejta yngre alls, innan har jag alltid dragit mig till dom som är 6-7 år äldre.

Min upplevelse är tvärtom, att jag insett att grabbar som är 26-28 inte behöver vara barn direkt :p Som jag tänkt innan.

Är samma åldersskillnad på mig och min karl, dvs. han är två år yngre än mig. Först så tyckte jag att det var konstigt, men alltså vad spelar det för roll. :laugh:

Mitt ex var 5 år yngre än mig och den yngsta sen jag blev singel var 22 (jag är 32..)

Dras i princip bara till yngre, dom passar oftast inte in i mitt liv bara :grin:

Men alltså. Nu kollar jag på Tinder igen. Nämnde ju förut hur en man dök upp femhundratrettioelva gånger på ingen tid alls trots att jag svepte vänster osv. Nu dök han upp igen! :banghead:

Annars dyker det bara upp män som röker, som älskar att resa runt som tokar, som skryter om sina fina bilar på ett ocharmigt sätt eller som enbart lägger upp spännisbilder. Jag orkar inte.

Tillägg: en hel hög med människor har samma namn som morsans sambo också. De sveper jag vänster på oavsett hur bra de verkar vara. Jag klarar inte av att folk har samma namn som honom, tyvärr.

Men alltså. Nu kollar jag på Tinder igen. Nämnde ju förut hur en man dök upp femhundratrettioelva gånger på ingen tid alls trots att jag svepte vänster osv. Nu dök han upp igen! :banghead:

Annars dyker det bara upp män som röker, som älskar att resa runt som tokar, som skryter om sina fina bilar på ett ocharmigt sätt eller som enbart lägger upp spännisbilder. Jag orkar inte.

Hear hear sis! :meh:

Jag har brutit med den sista av mina "dejter". Vet inte om jag orkar ge mig ut igen eller om det får vara. Blev väl halvbra resultat sist. :p

Hear hear sis! :meh:
Fast du verkar ju hitta några dejter ändå! Eller hittar du dem på annat sätt? Den enda jag öht sett som intressant senaste tiden är han som slutat skriva. Skitkul. Lyssnar på bra musik och dricker te nu istället. Borde sova eller åtminstone söka jobb men inte ens det gör jag.

Fast du verkar ju hitta några dejter ändå! Eller hittar du dem på annat sätt? Den enda jag öht sett som intressant senaste tiden är han som slutat skriva. Skitkul. Lyssnar på bra musik och dricker te nu istället. Borde sova eller åtminstone söka jobb men inte ens det gör jag.

Jo vars! Det har väl varit 2/3 Tinder och 1/3 här ute i verkliga livet. Men fasen vad man får swipa för att hitta guldkornen..

Jag har fortsatt prata med A, men inte träffat honom sen vi gick på spontan bion osv. Han frågade förra veckan om jag ville ses den helgen, jag var ett ruttet ägg och ljög om att vara upptagen hela helgen när fredagen kom. Inga problem, enligt honom. Han har även tagit upp frågan om att hänga med på gymmet någon dag eller gett förslag om att åka till klätterklubben och testa på klättring.
Jag har tagit distans och ja... Idag fick han mig dock att le när han berättade om något och jag saknade honom lite när vi chattade. Men, inte mer.

Nu kom frågan igen hur min helg ser ut, för han vill gärna bjuda ut mig och göra x. Skitsöt och så, verkligen. Men jag tror jag är allvarligt deprimerad och vettesjutton hur jag ens ska göra något alls. Jag har bett om ursäkt för mitt distanstagande för 2 veckor sen, sagt att det inte har något med han att göra och han förstod. Han är skitgullig, förstående, pushar inte alls och jag önskar verkligen att jag kunde känna suget efter att ses.

Men jag känner ingenting alls för någonting och jag orkar inte :cry::cry: Jag vet att jag måste ta mig ur den här svackan, men han är ju här just nu i mitt liv. Och jag måste antingen bryta kontakten helt eller "rycka upp mig", och ignorera min ångest och försöka få tillbaka viljan att göra något (hur sjutton gör man ens det).

Förlåt för babbel, men det är hemskt jobbigt (och jag har ingen annan att prata med om det). Han är ju nästan perfekt men jag får ångest över att han vill gå vidare till grejer jag inte är redo för, och speciellt inte nu när depressionen får mig att inte ha lust med något eller känna något.

Jag har fortsatt prata med A, men inte träffat honom sen vi gick på spontan bion osv. Han frågade förra veckan om jag ville ses den helgen, jag var ett ruttet ägg och ljög om att vara upptagen hela helgen när fredagen kom. Inga problem, enligt honom. Han har även tagit upp frågan om att hänga med på gymmet någon dag eller gett förslag om att åka till klätterklubben och testa på klättring.
Jag har tagit distans och ja... Idag fick han mig dock att le när han berättade om något och jag saknade honom lite när vi chattade. Men, inte mer.

Nu kom frågan igen hur min helg ser ut, för han vill gärna bjuda ut mig och göra x. Skitsöt och så, verkligen. Men jag tror jag är allvarligt deprimerad och vettesjutton hur jag ens ska göra något alls. Jag har bett om ursäkt för mitt distanstagande för 2 veckor sen, sagt att det inte har något med han att göra och han förstod. Han är skitgullig, förstående, pushar inte alls och jag önskar verkligen att jag kunde känna suget efter att ses.

Men jag känner ingenting alls för någonting och jag orkar inte :cry::cry: Jag vet att jag måste ta mig ur den här svackan, men han är ju här just nu i mitt liv. Och jag måste antingen bryta kontakten helt eller "rycka upp mig", och ignorera min ångest och försöka få tillbaka viljan att göra något (hur sjutton gör man ens det).

Förlåt för babbel, men det är hemskt jobbigt (och jag har ingen annan att prata med om det). Han är ju nästan perfekt men jag får ångest över att han vill gå vidare till grejer jag inte är redo för, och speciellt inte nu när depressionen får mig att inte ha lust med något eller känna något.
Har du sökt/fått hjälp? Kram!

Hur gammal är han? Och hur gammal var du nu igen? :p Jag hade från början inställt på 2 år yngre till ca 12 år äldre. De som är lika gamla som mig eller yngre ser ut som små, ocharmiga fjantar :o Han som jag chattade med i helgen är 10 år äldre. Det är ungefär så det brukar vara för mig. Stör mig dock (nästan) på att han är toksnygg. Insåg igår att han är väldigt lik en skitsnygg sångare i ett gammalt favoritband, en man som jag lääänge sagt att är den enda man i hela världen som jag någonsin skulle vara intresserad av :angel: (@AraSlei vet nog precis vem jag menar) Herregud så fånig jag är.
.

Om han är finne och börjar på J så tror jag mig ana vem du menar :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 338
· Visningar
146 600
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 853
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 482
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
679
· Visningar
20 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka